ik had het de vorige keer een paar dagen na mijn ei tot de dag dat ik ongi werd denise, zo hoort het he
he wendy wat balen meid.. alle meiden war schrijven jullie weer super veel.. sorry dat ik niet reageer op allemaal.. bloemetje ik zou echt nog even wachten.. sommige testen echt pas veel dagen naar hun nod positief.. Bengel wat spannend.. duimen draaien.. vind dat we elke maand wel iemand moeten hebben hoor. denise, wat fijn het ong worden
hoi Mj 24, dat klopt 50 en 100 mg sleogen niet aan..150 sloeg meteen goed aan (op dag 9 al eiblaasje van 14 mm, gesprongen op uiteindelijk 26 mm) Nu zit ik dus te wachten dat ik onig wordt..want dat houd ik tot nu toe in mijn hoofd hoor (tja zoveel teleurstellingen verder he). ik ben nu alleen bang dat het niet meer is aangeslagen en dus geen cyclus meer heb (tja ook negatief geworden hoor, helaas)...k heb inmiddels wel een drukkkend gevoel op mijn buik..dus ik denk (sorry ladies) dat ook ik ongi ga worden..vorige maand was dat om 10 uur s avonds, daar hoop ik dan maar op, WANT; het grote voordeel hiervan is; dat ik dan mijn eisprong idd gevoeld heb, EN weer snel de nieuwe ronde in Groet een ontspannen bengel
Hoi hoi! Ben een paar daagjes afwezig geweest (familieweekendje). Ik kan niet op iedereen persoonlijk reageren, maar ik heb wel alles gelezen, hoor (en dat was een heleboel ). Hier nog steeds niets, ik wacht braaf af tot dat het 5 maart is en ik naar de fertiliteitsarts mag. Heb braaf alle formulieren ingevuld en teruggestuurd. Vriend moet 5 maart van mij mee (wil hij zelf gelukkig ook), hopelijk wordt hij dan ook meteen door de onderzoeksmangel gehaald... Hij is heel geinteresseerd in wat er allemaal komen gaat, maar zo'n samenlevingstest lijkt hem toch maar niets... Maar ik moet wel zeggen: zo'n kansloze ronde als dit maakt ook wel dat ik alles wat meer van me af kan zetten. Er gebeurt voorlopig toch niets, dus hoef ik me er ook niet druk over te maken! Maar toch... zou ik veel liever wel een eisprong hebben en me weer helemaal gek maken van de zenuwen...
nou meiden k heb getest...nada noppes njente...game over...nou hopen dat ik als de wiederweerga ongi ga worden kunnen we weer verder.. jammer..maar ja..schouders er maar weer onder en door gaan he.. t maakt ons allen sterker, zullen we maar denken knuf een in afwachting van ongi zijnde bengel
Goedemorgen meiden, Ik lees al een tijdje met jullie mee en herken en leer aardig wat van jullie verhalen. Vinden jullie het goed als ik met jullie meeschrijf? Dit is in het kort mijn verhaal: In maart 2006 ben ik gestopt met de pil, omdat we graag een kindje willen. Mijn menstruatie kwam echter niet op gang. Daarom zijn we in december doorverwezen naar de gynaecoloog, die allemaal onderzoeken heeft uitgevoerd. Conclusie: PCO. Het zaad van mijn man is (gelukkig) in orde. Begin van deze maand ben ik begonnen met Duphaston om mijn menstruatie op te wekken. Als dat gelukt is, ga ik op de 3e dag beginnen met mijn eerste keer Clomid (50 mg). Ik vind het heel spannend en hoop dat het aan gaat slaan. En natuurlijk hoop ik voor jullie hetzelfde!
@bengel: he wat kl*t* we hadden het allemaal zó gehoopt! @carpediem: welkom! ik ben hier ook pas een poosje. Ben in juli 2006 gestopt met de pil, geen menstruatie dus in januari naar de gyn geweest. zaad gelukkig oke en ook aan de clomid, morgen bgin ik daarmee vind het wel spannend en hoop natuurlijk dat het aanslaat! @iedereen: goodmorning!
ach ja...je went er aan zou ik maar zeggen, niet dat het zo is, maar je moet toch verder... nieuwe maand nieuwe ronde nieuwe kansen probeer ik dan maar te denken...(ben nog niet ongi, maar krijg inmiddels daar benee een brandend gevoel , wat ik meestal voor ongi heb) Gr BEngel
bengel. balen.. maar als 150 goed aanslaat is het ook al een hele troost.. geeft mij weer hoop.. nu maar snel door naarde volgende ronde. carpediem, welkom hier en succes ik moet morgen naar de gyn.. dan kan ik mooi weer beginnen met duphaston.. pfffffffff
1E RONDE CLOMID Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Aangeslagen, heb op 14 februari een eisprong gehad!! Denise: 1e cyclus: 210 dagen afgebroken met provera. 21/2 start clomid 1e ronde. Kreeftje: 15 januari 07 PCO geconstateerd. 30 jan gestart met Provera. Mistimon: vorig jaar maart gestopt met de pil, januari eerste menstruatie. PCO vastgesteld, 1e ronde clomid 50 mg, deze slaat waarschijnlijk niet aan 2E RONDE CLOMID Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2, maar de Clomid slaat niet meer aan. Op 5-2 doorverwijzing gekregen naar de gyn. Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd. Nu 75 clomid. Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari. 20-01 ongi geworden. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. 31-1 ( CD12 ) FM, eitje van 11 mm links. 03-02 ( CD 15 ) eitje links nog steeds 11 mm, eitje rechts 13,5 mm. Dinsdag ( CD 18 ) eitje rechts 15 mm. Donderdag ( CD 20 ) eitje spoorloos verdwenen. 11-2 temp verhoging, toch een eitje gesprongen?!? Alies : 17/2 start provera. Daarna Clomid 100 mg 3E RONDE CLOMID French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld. zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed. clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid Jody : in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. 2e ronde 100 mg, op CD 25 een eisprong gehad! Nu 3e ronde (100mg) zonder controles.... MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg daarna 100mg. Maar geen reactie. volgende weekk gyn. en dan 150mg?? Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december, eisprong!. start 2e ronde clomid 12 januari 100 mg, geen eisprong . 3e ronde 150 mg clomid. Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. zondag 21/1 beginnen met ronde 2.woensdag 21 febr beginnen clomid 4E RONDE CLOMID Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid Bengel : PCO: 150 mg ronde 2: start datum 20 jan. 1 februari evaluatie gesprek, waarschijnlijk 3 maanden geen echo's zelf proberen. Esthertje80 : 4eronde clomid dit keer 100 mg, vorige cyclus 35 dagen. 5 februari terug bij gyn komen. Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 9 februari weer met clomid beginnen. nu 150mg. 5E RONDE CLOMID Sam mv kylian ;PCO, provera kuur, nu weer clomid, maar verhoogd naar 100mg. 2 eitjes!!!!! Patje20 : 5e ronde clomid, nog 3 maand proberen, daarna iui. of misschien eerder iui. 17 mil. zwemmers, t kan wel, met geduld. 6E RONDE CLOMID Cath : Op 13-2-07 weer menstruatie, nu beginnen met 3e kuur Clomid 100mg. Weinig vertrouwen i.v.m. lange cyclus vorige maand.... 20E RONDE Annika: hormoonpompje NOD Puksem : NOD 3 Februari Annika :NOD 8 februari Dieseltje:'menstratie' door primolut, ongeveer 22 februari Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Jody : NOD 18 februari. Smurfin : NOD 22 februari ?!?!? Esthertje : NOD 25 februari ?!?!? Patje : NOD 1 of 2 maart Bengel: 19 febr Sam: 21 febr Cindy NOD 28 Februari EISPRONG Dieseltje : 10 maart ? Annika: 26 januari Jody : 3 februari Smurfin : 8 februari ?!?!? Bengel : 5 febr Patje : 14 februari? of 17 februari?? Sam : 8 februari Cindy 14 Februari VOORSPELLINGEN, wie is het eerst zwanger: Esther: Cath: Shaartje Wendy: Jody Moon: Patje: Smurfin: Marit: Shaartje Jody: Shaartje en Bengel Dieseltje: Jody Denise: MJ: Sam ZWANGER Marjo83 Moon85 23 feb eerste echo
Hoi, Heb echt een pis bui! De clomid doet al aardig zijn best! Helaas voor mijn omgeving. Ik haat het zo he! Elk uur word ik wakker 's nachts! niet te doen....en dan heb ik ook nog die beugel, 2e ronde sinds mijn pubertijd! Was vergeten hoe kut het voelt! Heb echt zo'n zeurderige pijn in mijn mond en mijn kiezen konden door die beugel niet op elkaar dus die zijn opgehoogd! Heb ik maar 2 kiezen om op te kauwen! Heel irritant, kan dus ook niet eten en heb echt honger! Nou ja, effe gezeurd, bedankt voor het luisteren.... Maandag krijg ik een FM, dag 11, ben benieuwd of er dan al wat zit, met die dubbele dosis! x Shaartje Carpe Diem, welkom, klets maar lekker mee Bengel, kom maar door naar het volgende station, Wendy en ik zijn er ook al! MJ, hoop dat jij ook snel door kan. Denise, gefeliciteerd met je ongi, stap ook maar in! Marit, waar was je toch?....hoe gaat ie? De rest, een dikke kus.
Fijn dat ik welkom ben! Ik heb ook meteen een vraag aan jullie. Het is nu de 2e keer dat ik mijn menstruatie aan het opwekken ben met Duphaston. De vorige keer werd ik echter pas 2,5 week nadat ik ermee klaar was ongesteld! (moest voor het bloedprikken) Duurde me natuurlijk veel te lang. Nu heb ik een dubbele dosis gekregen; 2 per dag 14 dagen lang, en inmiddels zit ik alweer op dag 4 na het laatste tabletje. Duurt het bij jullie ook zo lang voor jullie ongesteld worden? Ik weet dat het normaal is binnen 3-7 dagen en bij deze keer heb ik dus nog 3 dagen te gaan, maar ik ben bang dat het weer zo lang duurt. (en ik wil zo graag beginnen met Clomid!) Groetjes Carpediem
carpediem.. dat is vervelend.. bij mij kwam het gelijk na 3 dagen.. maarja de clomid werkt wel weer minder.. zo heeft iedereen wat
bij mij ook met 3 dagen dus ik weet verder niet heb provera en geen duphaston dus weet niet of dat veel verschilt dat het misschien daar aan ligt? dat lijkt me niet trouwens maar je weet het nooit...