Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

goeiemorgen meiden,

mijn temp is vanochtend naar beneden gekelderd,
    dus game over hier.
    heb er voor de zekerheid nog een test tegenaangegooid, maar ook die is negatief.

dus hoop dat de duivels snel komen dan kan ik in ieder geval weer verder.

xxx een toch wel eventjes drietige sam :cry:

2. Smurfin

Smurfin Actief lid

Oct 5, 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Hé meiden, hoe is het met jullie allemaal?
    Geen goed nieuws te lezen helaas.
    Hoe gaat 't met je Wendy?
    En Bengel, is je ongesteldheid nog niet doorgebroken?

Ik ben gister door m'n gyn gebeld, en de waarde van m'n progesteron was 2, geen eisprong dus helaas. Maarrr, nu zit ik met iets raars. Ik was gestopt met tempen, maar door deze toestand ( ei ineens verdwenen ) was ik toch maar weer begonnen.
    Dinsdag 13-02 had ik bloeg geprikt en kreeg ik nog een FM, maar er was helemaal niks meer te zien. Temp was die dag 36,4. Toen 2 dagen niet getemp en vrijdag 16-02 toch weer gedaan, 36,7. De dag erna 36,9... Vanaf dat moment schommelt ie dus tussen de 36,8 en de 37,0.

Ik moet eigenlijk vrijdag beginnen met Duphaston, maar nu denk ik dat er misschien dinsdag toch nog een eisprong is geweest. Wat denken jullie? Zou het kunnen?
    De gyn kon er weinig van zeggen, maar raadt nu aan voor de zekerheid nog 2 weken te wachten, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden testen, is deze negatief, dan met Duphaston beginnen.

Zal ik m'n temp kaartje hier even neerzetten anders, dan is het makkelijker te zien. Mijn basale temp is 36,5/36,6.
    Dat blauw kruis heb ik er zelf in gezet om te kunnen zien tot hoe lang ik het af zou moeten wachten.

http://img100.imageshack.us/img100/4024 ... 001js7.png

3. Smurfin

Smurfin Actief lid

Oct 5, 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Aaaaah Sam, wat jammer meid. Wees vandaag maar ff verdrietig hoor. Dan kan je morgen je krachten weer bij elkaar rapen en met frisse moed verder!

4. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Goedemorgen

Sam wat balen zeg! Gatsiederrie!
    Hoop dan inderdaad maar dat je snel ong. word, kan je weer door!

Smurfin, mijn gyn dacht ook dat ik misschien na de eerste keer bloed prikken een eisprong had gehad, en daarom heb ik maandag weer bloed laten prikken.
    Die uitslag hoor ik morgen dan. Dus wie weet is dat bij jou ook wel zo..... let's hope

Hoe is het met de rest hier?

Esther

5. Smurfin

Smurfin Actief lid

Oct 5, 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    1E RONDE CLOMID
    Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Aangeslagen, heb op 14 februari een eisprong gehad!!
    Denise: 1e cyclus: 210 dagen afgebroken met provera. 21/2 start clomid 1e ronde.
    Kreeftje: 15 januari 07 PCO geconstateerd. 30 jan gestart met Provera.
    Mistimon: vorig jaar maart gestopt met de pil, januari eerste menstruatie. PCO vastgesteld, 1e ronde clomid 50 mg, deze slaat waarschijnlijk niet aan

2E RONDE CLOMID
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2, maar de Clomid slaat niet meer aan. Op 5-2 doorverwijzing gekregen naar de gyn.
    Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd.
    Nu 75 clomid.
    Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari. 20-01 ongi geworden. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. 31-1 ( CD12 ) FM, eitje van 11 mm links. 03-02 ( CD 15 ) eitje links nog steeds 11 mm, eitje rechts 13,5 mm. Dinsdag ( CD 18 ) eitje rechts 15 mm. Donderdag ( CD 20 ) eitje spoorloos verdwenen. Nu temp verhoging ( CD 28 ), toch een eitje gesprongen?!?
    Alies : 17/2 start provera. Daarna Clomid 100 mg

3E RONDE CLOMID
    French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld.
    zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed.
    clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid
    Jody : in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde
    Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. 2e ronde 100 mg, op CD 25 een eisprong gehad!
    Nu 3e ronde (100mg) zonder controles....
    MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg daarna 100mg. Maar geen reactie. volgende weekk gyn. en dan 150mg??
    Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december, eisprong!. start 2e ronde clomid 12 januari 100 mg, geen eisprong :cry: . 3e ronde 150 mg clomid.
    Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. zondag 21/1 beginnen met ronde 2.woensdag 21 febr beginnen clomid

4E RONDE CLOMID
    Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid
    Bengel : PCO: 150 mg ronde 2: start datum 20 jan. 1 februari evaluatie gesprek, waarschijnlijk 3 maanden geen echo's zelf proberen.
    Esthertje80 : 4eronde clomid dit keer 100 mg, vorige cyclus 35 dagen. 5 februari terug bij gyn komen.
    Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 9 februari weer met clomid beginnen. nu 150mg.

5E RONDE CLOMID
    Sam mv kylian ;PCO, provera kuur, nu weer clomid, maar verhoogd naar 100mg. 2 eitjes!!!!!
    Patje20 : 5e ronde clomid, nog 3 maand proberen, daarna iui. of misschien eerder iui. 17 mil. zwemmers, t kan wel, met geduld.

6E RONDE CLOMID
    Cath : Op 13-2-07 weer menstruatie, nu beginnen met 3e kuur Clomid 100mg. Weinig vertrouwen i.v.m. lange cyclus vorige maand....

20E RONDE
    Annika: hormoonpompje

NOD

Puksem : NOD 3 Februari
    Annika :NOD 8 februari
    Dieseltje:'menstratie' door primolut, ongeveer 22 februari
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Jody : NOD 18 februari.
    Smurfin : NOD 27 februari ?!?!?
    Esthertje : NOD 25 februari ?!?!?
    Patje : NOD 1 of 2 maart
    Bengel: 19 febr
    Sam: 21 febr
    Cindy NOD 28 Februari

EISPRONG
    Dieseltje : 10 maart ?
    Annika: 26 januari
    Jody : 3 februari
    Smurfin : 13 februari ?!?!?
    Bengel : 5 febr
    Patje : 14 februari? of 17 februari??
    Sam : 8 februari
    Cindy 14 Februari

VOORSPELLINGEN, wie is het eerst zwanger:
    Esther:
    Cath: Shaartje
    Wendy: Jody
    Moon:
    Patje:
    Smurfin: Cindy
    Marit: Shaartje
    Jody: Shaartje en Bengel
    Dieseltje: Jody
    Denise:
    MJ:
    Sam

ZWANGER
    Marjo83
    Moon85 23 feb eerste echo

6. Carpediem

Carpediem Lid

Feb 17, 2007
    17
    0
    0
    Wow, er gebeurt hier echt veel! Zoveel meiden die ofwel een eisprong hebben gehad of waarbij het nog twijfelachtig is, anderen bij wie de temperatuur net keldert. Best lastig bij te houden voor een nieuweling :)

Zou ik ook aan dat schema toegevoegd kunnen worden? Ik ben in afwachting van mijn menstruatie na een dubbele dosis Duphaston. Ik zit nu op dag 5. Als ik ongesteld wordt, mag ik op dag 3 beginnen met mijn eerste keer Clomid (50 mg).

Ik zit dus inmiddels op dag 5 en nog steeds niet ongesteld en ook mijn temperatuur was vanmorgen nog niet lager. Verdorie, ik baal hier wel van. Bijna iedereen wordt op dag 3 al ongesteld, ik heb nu zelfs een dubbele dosis Duphaston gehad en ben het nu nog niet op dag 5! Vanmorgen was mijn temperatuur ook nog hoog. (dat is nu al 8 dagen zo, de vorige keer hield dat 11 dagen aan en daarna werd ik ongesteld).

Ik baal hier zo van. Ik wil ook beginnen! Af en toe steekt ook een beetje de gedacht op zo van als dit al niet werkt...En mijn cyclussen worden zo natuurlijk alsnog lang, helemaal als ik lees dat als de Clomid niet aanslaat je pas op dag 35 mag beginnen met menstruatieopwekkers. Dan heb ik alsnog cycli van langer dan 55 dagen :(

7. bengel

bengel Niet meer actief

ben nog steeds niet ongi...k hoop dat ie of nu snel doorzet of snel een pos test heb..k voel me hier niet goed bij..krijg meteen de negatieve gedachte dat de 150 m g niet meer is aangeslagen.
    als ik maandag nogn iet ongi/zwanger ben, bel ik gyn op.

een hopeloze bengel

8. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen allemaal.

sorry dat ik de afgelopen dagen niet gereageerd he.
    er heerst weer het buikgriep virus dus lag weer in bek, met hevige darmkrampen.

ik heb een vraagje ik heb laatste dag provera niet afgemaakt, zou dat kwaad kunnen?

carpediem@ welkom hier. ik hoop voor je dat het gauw raak is voor je.

veel liefs Annika

9. annika1985

10. annika1985

ey allemaal.

mijn dochter word zondag alweer 3 jaar.
    wat gaat de tijd toch weer hard.
    even een mededeling vanaf zaterdag kan ik een tijdje niet mee doen op het forum inverband met verhuizing dus heb dan nog niet gelijk internet.

veel liefs Annika
    ps zou eht leuk vinden om via mijn mail op de hoogte te blijven dus jullie kunnen mij toevoegen miss_culemborg_1985@hotmail.com.

deze kan ik opschool nakijken.

veel liefs Annika

11. sam mv kylian

ik heb je toegevoegd annika

12. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    he sam, dat is balen.

ik weet het bij mij even niet meer. zit op dag 15 sinds maandag schiet de temp weer alle kanten op; geen pijl op te trekken. maar het raarste is nog dat ik op dag 11 een negatieve ovulatie test had met wel een duidelijk zichtbare teststreep (geen eisprong gevoeld ook), terwijl er ma en di geen streepje meer te bekennen is. wat kan een lichaam je toch voor de gek houden. de keer dat 100mg aansloeg had ik pas op dag 18 een eisprong dus ik weet dat het nog niet onmogelijk is, maar ik heb er geen goed gevoel meer over.

Chrizzzzy

13. bengel

bengel Niet meer actief

he chrizzy, gedoe zeg..
    Ik vind het persoonlijk vervelend dat er geen tussentijdse controles zijn..dan ben je toch iets zekerder he..
    succes de aankomende dagen

gr
    Bengel

14. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Dank je Bengel,

In het begin vond ik het niet zo'n probleem zonder tussentijdse controles, maar nu geeft het inderdaad wel veel onzekerheid...

Chrizzzy

15. bengel

bengel Niet meer actief

dat heb ik dus nu ook ja..
    nog niet ongi, 3 dage overtijd, en niet zwanger...voor mijn gevoel betekent dit niks goeds........... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

16. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Bengel, sorry hoor, misschien mis ik het even helemaal, had even geen tijd om alles terug te lezen, maar hoe zit het nu met je.
    Je had een negatieve test? maar weet je wel zeker of je een ei hebt gehad? en wanneer?

In ieder geval succes

Sam, kut man....bij jou betekent dat ook echt ongi toch (gelezen in eerdere berichten)?

Hier word ik vandaag echt gek van clomid, kan me echt niet concentreren! Ga zo denk ik naar huis want ik heb zin om heeeeellll hard te janken.

x

17. bengel

bengel Niet meer actief

ik ben nog niet ongi..en heb idd negatief getest shaartje..en ik'DENK dat ik mijn ei gevoeld, maar idd ik weet het niet zeker. Ik ben nu zooooo bang dat dat het dus is....want dan houdt de clomid op voor mij..snik snik..ben echt verdrietig en bang..k hoop dat er snel duidelijkheid is..
    gr Bengel

18. sam mv kylian

shaar, ja zodra mijn temp 36.6 is kan ik er alles op zetten en komt de ongi.
    dus is geen twijfel mogelijk meer.

laat maar komen dus.

bengel, snap het helemala hoor, je wete nu totaal niet waar je staat :(

19. bengel

bengel Niet meer actief

dat klopt sam
    en dan een omgeving hebben die zwanger is/wordt, en een *&^schoonmoeder die dan komt van: het wil bij jullie maar niet vlotten he, terwijl ze weet van mijn pco...snik snik..advies wanneer gyn bellen?

20. sam mv kylian

ik weet het meid, mijn schoonzusje heeft net een tweelingg gehad en hoewel zij ook via ivf zwanger is geworden steek het toch als ik dat zie.

en idereen om je heen raakt in ene scheet zwanger :(

en advies wanneer gyn bellen...NU zou ik bellen, 3 dagen overtijd is genoeg, anders door hun ene bloedtest laten doen of een echo

Share This Page