Ik geloof ook wel dat mijn gyn er verstand van heeft Hij is erg ervaren en ik voelde me zeker op mijn gemak bij hem. Misschien vind hij de PCO 'te' erg/veel om op 50 mg te starten. Nou ja, het maakt me allemaal ook niet uit. Als het maar helpt! Ik zou uit jezelf NOOIT meer slikken dan de gyn aangeeft hoor mj24.... straks krijg je overstimulatie en ben je zwanger van een 4 of 5 ling... zit je niet op te wachten denk ik. Ik vind het wel leuk dat clomid als 'bijwerking' meerlingen heeft.... een tweeling zou natuurlijk GEWELDIG zijn. Nou, eerst maar eens zwanger worden....... Allemaal veel s6.
Hoi meiden Dieseltje: heel veel succes met alles en joy de club Wendy jij ook heel veel succes Het meiden ook goed bericht hier op de site: Angela op het Zwanger worden forum is zwanger geworden na de eerste ronde clomid. Heel fijn voor haar natuurlijk, maar het geeft ons natuurlijk ook weer goede moed gr ALies
dat is zeker goed nieuws! maar pco is gelukkig te verhelpen met pillen en zijn we net zo ''normaal'' als ieder ander.
@ dieseltje: welkom op dit forum! Hopelijk gaat de Clomid snel zijn werk doen! @ Esthertje: succes donderdag. Ik denk dat het wel goed zit, zou toch raar zijn als er deze ronde geen eitje zou groeien? Maar toch... je weet het nooit. @ Alies: had Angela van dat andere forum dan ook PCO? Dat zal wel heel goed nieuws zijn, zeg...(dat geeft de burger weer een beetje moed) Hier gaat alles goed. Heb het onwijs druk, dus de dagen gaan ook snel voorbij. Ik heb de derde Clomid pil al weer achter de kiezen, dus het einde is al weer in zicht. Ik vind de pillen alleen erg vies. Bah... wat een rotsmaak, zeg. Nou ja, alles voor het goede doel, zeg maar.
@simba: je moet de pillen doorslikken en niet op zuigen.... geintje! @marittt: succes straks bij de gyn....ik zal aan je denken.
@iedereen...thnx voor het duimen! het heeft geholpen..ben geslaagd! Jemig de pemig.. wat was ik strontzenuwachtig zeg! Nu weet ik weer wat 'gewone' leerlingen ook alweer voelen...pfffiieeeeuuuwww.... Bocht achteruit en recht achteruit... ging wel ok... maar ik heb hem en daar gaat het om! @dieseltje... heel welkom hierzo KuZzzz
@ wendyp: Gefeliciteerd met je rijbewijs zeg! @dieseltje: Welkom hier bij ons. Wel erg vreemd dat je gelijk 100 mg moet slikken. Bij mij was de eerste keer 50 eigenlijk al te veel. Maar veel succes en ik hoop dat het bij jou net zo goed helpt. @Esthertje: Voor jou gaan de spanningen weer komen he? Nou veel succes en ik hoop op een mooi sint- eitje voor jou. @Simba: Denk maar bij het slikken van de pillen aan het goede doel waar je het voor doet. Dan gaat het zeker een stuk beter met slikken @Maritt: Hoe was het bij de gyno? @Mj: Wat raar dat je niet eerder terug op controle hoeft. Heeft dit echt met je vakantie te maken? Zo kunnen ze toch nog niet bijhouden hoe je cyclus verloopt? Iig veel succes en ik hoop dat het allemaal gaat werken zoals het hoort. Nou hier een update van mij: Eerst had ik het dilemma wel of niet klussen? Maar mijn eitjes hebben het zelf op gelost. Er is maar 1 dominant ei aanwezig. En volgens de gyno moet ie zondag springen...... (JUMP) Dus we kunnen gewoon aan de slag. Bedankt voor jullie adviezen. Ik vond het wel erg moeilijk om deze kans eventueel voorbij te laten gaan. Maar nou hoeft het gelukkig niet. Volgende week moet ik bloed laten prikken en dan kijken ze naar het Progestoron gehalte. Wat ze daar dan weer uit op kunnen maken weet ik niet. En dan moet ik 17 dec. terug komen voor een nieuwe echo. En dan zien ze of ie gesprongen is, en wat er daarna mee gebeurd is. Wat betreft het groeien van een ei, die van mij is maar 1mm gegroeid in 2 dagen dus nog 1mm duurt weer twee dagen (sundag is the day) En dan maar hopen dat ie ook echt gaat springen. Nou meiden allemaal een prettig weekend!
1E RONDE CLOMID Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 10 dagen Provera daarna 5 dagen Clomid (50mg), 22 nov, 26 nov bij gyn geweest. Geen duidelijke groei ei. 1 dec 3e echo, weinig kans. Daarna waarschijnlijk 100 mg clomid. MJ24: 7 maanden gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. net begonnen met menstruatie opwekker. volgende week clomid 50 mg jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. ongi in april, mei, aug, okt. in novem. gestart met primolut. en op 3e dag ongi gestart met clomid 50mg. Bloed was goed. Met 50 mg te veel eitjes. Blijkt dat er maar 1 dominant ei is, die is doorgegroeid. Weer bloed laten prikken, 17 dec. terug voor nieuwe echo. Misschien een "kerst"cadeau? Simba: juni 06 gestopt met de pil, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, nu eerste ronde 50mg Clomid Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer... Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. Nu duivels afwachten en beginnen met de eerte ronde Clomid 50, HSG scan, gevolgd door IUI. Eerste bloedonderzoek en echo net gehad. Eitje op 20-11 13 mm. Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn Alies: maart 06 gestopt met Diane pil, okt 06 eerste daarna niets meer. 20 nov eerste bezoek gyno. Echoco. Nu bloed en spermaonderzoek. na definitieve diagnose start clomid. 18 dec weer afspraak gyno 2E RONDE CLOMID Esthertje80: oktober gestart met Primolut, netjes na 2 dagen ongesteld geworden, toen vanaf dag 2 van de menstruatie clomid 50 mg gaan slikken. Goeie eisprong gehad op dag 15, helaas gaan menstrueren, 28 november beginnen met 2e ronde clomid French:feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg geen reactie. nu kuur provera en daarna clomid 100mg.
quote="jody"]1E RONDE CLOMID Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 10 dagen Provera daarna 5 dagen Clomid (50mg), 22 nov, 26 nov bij gyn geweest. Geen duidelijke groei ei. 1 dec 3e echo, weinig kans. Daarna waarschijnlijk 100 mg clomid. MJ24: 7 maanden gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. net begonnen met menstruatie opwekker. volgende week clomid 50 mg jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. ongi in april, mei, aug, okt. in novem. gestart met primolut. en op 3e dag ongi gestart met clomid 50mg. Bloed was goed. Met 50 mg te veel eitjes. Blijkt dat er maar 1 dominant ei is, die is doorgegroeid. Weer bloed laten prikken, 17 dec. terug voor nieuwe echo. Misschien een "kerst"cadeau? Simba: juni 06 gestopt met de pil, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, nu eerste ronde 50mg Clomid Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer... Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. Nu duivels afwachten en beginnen met de eerte ronde Clomid 50, HSG scan, gevolgd door IUI. Eerste bloedonderzoek en echo net gehad. Eitje op 20-11 13 mm. Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn Alies: maart 06 gestopt met Diane pil, okt 06 eerste daarna niets meer. 20 nov eerste bezoek gyno. Echoco. Nu bloed en spermaonderzoek. na definitieve diagnose start clomid. 18 dec weer afspraak gyno 2E RONDE CLOMID Esthertje80: oktober gestart met Primolut, netjes na 2 dagen ongesteld geworden, toen vanaf dag 2 van de menstruatie clomid 50 mg gaan slikken. Goeie eisprong gehad op dag 15, helaas gaan menstrueren, 28 november beginnen met 2e ronde clomid French:feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg geen reactie. nu kuur provera en daarna clomid 100mg.[/quote Bengel: 100 mg clomid, op dag 10 FM; eiblaasje was 'al' 11,5 mm, das al meer dan met 50 mg
@Wendy, gefeliciteerd! Fijn voor je. (en ik hoop je binnenkort nog een keer te feliciteren!) @Jody, jij natuurlijk ook een super weekend! Zet hem op he?! 17 dec is dus de eerstvolgende keer dat je naar de gyn moet? Dat duurt best lang zeg! @Bengel, super dat de 100mg beter aanslaat! wanneer moet je weer terug voor een meting? @French, hoe gaat het bij jou meid? Aan de provera nog zeker? Alweer drie meiden in de tweede ronde clomid zeg! Dat gaat best snel. Voor we het weten is het hier net zo druk als in het andere clomid topic ha ha. Ik ben vandaag naar de gyn geweest. Ik had dit keer een hele aardige vrouw die tenminste eens wat heeft uitgelegd. Toen ze ging kijken zei ze: oh je baarmoederslijmvlies is mooi dik. Ik vroeg hoe kan je dat zien dan? Zij: is je dat nooit uitgelegd? nee dus. Anyway, slijmvlies dik en vocht. Het kan zijn dat er een eisprong is geweest.... Krijg nou wat! Die sufferd van zondag zei dat 50mg bij mij waarschijnlijk niet zou werken. Ik moest dus pas 5 dagen later terug komen. En nu hebben ze het misschien gemist. (niet zeker hoor) Moest gelijk bloed prikken (fijn weer wat later op het werk arghhh). Maandag moet ik weer terug komen. En oh ja, we hebben niet eens geklust deze week Liefs, Marit
1E RONDE CLOMID Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 10 dagen Provera daarna 5 dagen Clomid (50mg), 22 nov, 26 nov, 1 dec bij gyn geweest. Misschien is er een eisprong geweest?? Bloed geprikt. 4 dec weer gyn. MJ24: 7 maanden gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. net begonnen met menstruatie opwekker. volgende week clomid 50 mg jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. ongi in april, mei, aug, okt. in novem. gestart met primolut. en op 3e dag ongi gestart met clomid 50mg. Bloed was goed. Met 50 mg te veel eitjes. Blijkt dat er maar 1 dominant ei is, die is doorgegroeid. Weer bloed laten prikken, 17 dec. terug voor nieuwe echo. Misschien een "kerst"cadeau? Simba: juni 06 gestopt met de pil, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, nu eerste ronde 50mg Clomid Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer... Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. Nu duivels afwachten en beginnen met de eerte ronde Clomid 50, HSG scan, gevolgd door IUI. Eerste bloedonderzoek en echo net gehad. Eitje op 20-11 13 mm. Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn Alies: maart 06 gestopt met Diane pil, okt 06 eerste daarna niets meer. 20 nov eerste bezoek gyno. Echoco. Nu bloed en spermaonderzoek. na definitieve diagnose start clomid. 18 dec weer afspraak gyno 2E RONDE CLOMID Esthertje80: oktober gestart met Primolut, netjes na 2 dagen ongesteld geworden, toen vanaf dag 2 van de menstruatie clomid 50 mg gaan slikken. Goeie eisprong gehad op dag 15, helaas gaan menstrueren, 28 november beginnen met 2e ronde clomid French:feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg geen reactie. nu kuur provera en daarna clomid 100mg.[/quote Bengel: 100 mg clomid, op dag 10 FM; eiblaasje was 'al' 11,5 mm, das al meer dan met 50 mg
Hoi meiden! Wat een ontwikkelingen weer... @ Wendy: gefeliciteerd! Knap hoor, ik doe het je niet na! @ Jody: wat fijn dat er een dominant ei is, veel plezier morgen . @ Marit: het zou super zijn als blijkt dat de 50mg toch is aangeslagen, maar wel ontzettend balen dat je dan je ei hebt gemist... Gebruik je geen ovutesten of tempen? @ Bengel: ik hoop dat je eitje goed verder groeit, het ziet er veelbelovend uit. Succes! @ French: hoe is het met jou? Vandaag neem ik al weer de laatste Clomid-tablet in, en dan afwachten... wachten op een ei... Gelukkig gaat de tijd snel. Heb het erg druk met werk, afstuderen, bruiloft van mijn vriendin organiseren etc. Allemaal leuke dingen, maar een kerstcadeautje zou het helemaal compleet maken. Maar dan moet er wel eerst een eitje springen natuurlijk!
hoi hoi meiden, ik moet morgen weer voor de 2 e FM, eerst wilde ze maandag, maar ik heb 1 eiblaasje van 11,5 op dag 10 en 4 tussen de 9 en 10 mm in...dus ook in de gaten houden of het niet overgestimuleerd wordt...k blijf positief..en mijn gevoel zegt dat t wel goedkomt....morgen om half 10..ik laat t wel weer weten.. knuf bengel
hier gaat alles z'n gangetje. ik heb mijn 6e pil provera alweer genomen en daarna clomid 100mg. ik heb het nu ook heel erg druk thuis want mn man is vrijdag van een hoogte van 5 meter naar beneden gevallen en hij heeft z'n enkel heel zwaar gekneusd....ach arm ventje!
@French: Nou dan moet je hem nu maar nog even lekker verwennen he Dan is ie snel weer beter..... @Bengel: Veel succes vandaag, ik hoop voor jou ook op 1 dominant eitje. @Simba: Wanneer moet je weer een fm laten doen? @Maritt: Nou ja, hoe kunnen ze dit nou missen de eerste keer. Wat een PIEP>>>>Ik hoop voor je dat ze het verkeerd hebben gezien, en dat er maandag gewoon nog een mooi ei zit. Succes! @MJ en Wendyp: Hoe is het met jullie? Verder iedereen een fijne zondag! Ga vandaag naar het land van Sint met de kleine van mijn vriendin. (Die sinds twee weken in verwachting is van de tweede door de pil heen , maar ja doe je niks aan!)