@ bengel Ik zou ook bellen als ik jou was voor bloedtest. @ sam Balen dat het bij jou ook game over is.
He Bengel, kop op! Kan het niet gewoon zijn dat je je ei later hebt gehad? Had ik in november, ondanks de pregnyl die ik had gekregen, dacht dus dat ik overtijd was, maar heb mijn ei gemist en werd netjes ongesteld op 13 dagen na eisprong. Hoop dat je morgen een test kan krijgen, kleine moeite. Je kan gewoon bellen naar de assistente, of langs gaan en een prikbriefje halen, doen alsof je neus bloedt...doe ik ook wel eens, is niets mis mee. Gewoon zeggen dat je wilt prikken op progesteron en HCG. Welk ziekenhuis loop je?
oww, dat is echt rot moon heb ik met mijn schoonvader, heb ik ook nooit gekend, is overleden toen john 16 was
Dat is de andere kant Moon, Maar hoor vaak over onhandige, ontactische shoonmoeders. Ik leid er ook onder, onder zoeen.....helaas.
oef, ik zal over die van mij niet eens beginnen, die liegt bedriegt, steelt en ga zo maar door ik kom er al niet eens meer
Ik heb het best wel getroffen met mijn schoonmoeder.... ze praat alleen een beetje veel, maar als dat alles is....
die van mij was denk ik graag zelf getrouwd met Roger..... hihi, klinkt vreselijk, maar helaas de waarheid. Gelukkig kan er maar 1 de leukste zijn.....ik!
Ik heb hetzelfde als jij, Katrien Ik wacht nog steeds op mijn ongi, vandaag dag 5 na de Duphaston (dubbele dosis). Wel heel iets bruinverlies, dus hopelijk zet het nu snel door, want ik wil ook met Clomid beginnen!
t kan hoor shaartje wat je mailt...dat ie later was...maar ik ben dus een ADHD-er die hier niet mee overweg kan..en dus duidelijkheid nodig heeft voor rust...(k stel me echt niet aan hoor, zit niet in me)ik zit nu op dag 17 dpo...morgen vroeg test ik maar weer, voordat de gyn me belt tussen 12-2 uur.. houd jullie op de hoogte gr bengel
mijn schoonloeder was 17 toen ze tim kreeg en in die leeftijd is ze blijven steken bah bah. ik ga er niet meer naar toe, alleen als tim vraagt of ik mee ga..wat hij weinig doet. Vind het heel K*T voor hem, maar eens houdt t op. Op tv was de king of queens bezig ze wilden kids, vraagt hij : ovuleer je, zegt zij: tja er gaat geen belletje als ik ovuleer en een beetje gehannes om dus te gaan sexen: zegt schoonloeder: dit komt zo herkenbaar voor jullie voor of niet soms? met big smile...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr99,100, 10000,100000 (en ik tel maar verder)
shaar, die van mij is echt heel erg. geld voor bijna heel mijn schoonfamilie, john heeft 9 broers en zussen en ziet alleen zijn tweelingzus nog maar bengel, ik vind je niet aanstellen hoor. absoluut niet. hoop dat je snel duidelijkheid hebt en een beteje rust in je hoofd krijgt