Nou meiden... kijk en lees al een poosje mee bij vruchtbaarheidsbehandelingen. Maar niet bij de Clomid gebruikers. Er is nu ook bijna niet meer doorheen te komen, zoveel berichten! Dus ik heb ff de laatste pagina's doorgelezen. Even kort mijn verhaal. Sommigen zullen me wel al kennen. Ben vandaag begonnen met 100 mg. Clomid. Heb eerst van de HA orgametril gehad om ongi op te wekken. Die kwam na die kuur op gang. Maar vervolgens moest ik weer ruim 60 dagen wachten. Dus in januari naar de gyno doorgestuurd. Heb toen Provera gekregen om ongi op te wekken. Die is nu na 3 weken nog niet op gang gekomen. Vorige week weer bloed moeten laten prikken. Daaruit bleek dat ik nog steeds geen eisprong hebt of er aan zit te komen. Dus met Clomid beginnen. 3 maart weer bloed laten prikken. 5 maart voor follikel echo. En daarna waarschijnlijk nog een keer een samenlevingstest. Het zaad van mijn man was redelijk. Kwaliteit en beweeglijkheid van het zaad was prima. Alleen zaten er nogal wat slechte cellen (of zaadjes? weet het ff niet meer) in. nou dat was ff mijn verhaal.
Fijn dat je weer opgeknapt bent Bengel! En Moon, doe maar gewoon 2 van die baby's! zou toch leuk zijn.... Ben benieuwd naar je verhaal morgen, hoop dat ze het al goed kunnen zien! Ik heb een beetje krampjes in mijn buik, vanavond de laatste x clomid deze ronde, halleluja! Wat vind ik het toch een kut spul! Hoop maar dat er geen cystes ontstaan deze x, ben ik wel een beetje bang voor. Maar goed, maandag weten we meer. Heb nog pregnyl in de koelkast liggen, neem ik gewoon mee....kan het maar beter bij je hebben! Nou al met al valt deze ronde me toch wel mee, 's avonds slikken bevalt me een stuk beter! Volgende week vrijdag op wintersport, mocht het clomid dat zijn werk hebben gedaan zit ik tijdens wintersport ophet wachtbankje en gaat de tijd vast een stuk sneller! Ben toch veel op vakantie deze maanden, eigenlijk! Niet normaal hoor, maar kwam toevallig zo uit. De wetenschap dat als ik weer terug ben van skien het al bijna lente is, en daar kan ik zo vrolijk van worden! Nou fijne avond nog en tot morgen. Shaartje
Hier ben ik weer even! Weer een hoop pagina's erbij maar ik geloof dat ik geen GROOT nieuws heb gemist toch? @Shaartje, clomid is inderdaad K**** maar aan de andere kant is het ook een wonder medicijn he?! Bij mij is het nog rustig, CD 21 vandaag alweer. In mijn temp nog geen gekke dingen (36.6 stabiel).. 2 dagen geleden wel een paar dagen witte afscheiding en een klein beetje bloed. Ik dacht zelf aan eisprong... maar temp doet niks?!? Meiden, heel veel succes allemaal, veel klusplezier en succes met wachten...
goedemorgen allemaal. ik ben vanmorgen naar het ziekenhius geweest. want ik krijg mijn spuiten dus net vergoed tenzij het voor ivf is. ik word donderdga hierover terug gebeld over hoe nu verder. hoe is het met iedereen? veel liefs Annika
Het is echt allemaal niet bij te houden wat hier gebeurt. Je bent er even een dag niet en je hebt meteen 4 pagina's om bij te lezen. Sorry, dat ik even niet op iedereen afzonderlijk reageer. Bij mij is er eigenlijk ook nog steeds niets nieuws te melden. Ik wacht nog steeds op mijn menstruatie. Ik zit nu op dag 7 na de Duphaston en het schiet dus niet op. (de vorige keer gebeurde het ook pas na 2,5 week en nu heb ik zelfs een dubbele dosis gekregen). Ik ga in ieder geval voor de volgende keer vragen of ik dan Primolut of Provera mag. (als het nog nodig is, natuurlijk). Misschien dat ik daar beter op reageer. Hoe zijn jullie ervaringen met Primolut en Provera?
hai meiden! ik werd vannacht ook wakker omdat ik kookte van de hitte... lekker al die bijwerkingen maar ja het is voor een goed doel. ik kaartte gister al aan dat mijn temp zo hoog blijft maar vandaag was die NOG hoger. 36.8 ik snap er niks meer van... grtz!
Ik weet niet hoe het met jullie zit... maar ik zit de hele ochtend al aan Moon te denken....... Ze houdt ons wel in spanning!
hoiii meiden, even een kort berichtje van mij, mijn banner zegt genoeg denk ik, de duivels zijn er baal echt flink even. weer een nieuwe ronde . 9 maart een afspraak bij de gyn voor een fm xxx sam
1E RONDE CLOMID Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Aangeslagen, heb op 14 februari een eisprong gehad!! Denise: 1e cyclus: 210 dagen afgebroken met provera. 21/2 start clomid 1e ronde. Kreeftje: 15 januari 07 PCO geconstateerd. 30 jan gestart met Provera Geen bloeding gehad 21 febr echo gehad, baarmoederslijmvlies zag er goed uit , geen bloeding te bekennen. Op 21 Febr beginnen met de 1ste clomid tablet. Woensdag 28 Febr weer naar de gyn voor een echo. Mistimon: vorig jaar maart gestopt met de pil, januari eerste menstruatie. PCO vastgesteld, 1e ronde clomid 50 mg, deze slaat waarschijnlijk niet aan Carpediem: vorig jaar maart gestopt met de pil, september eerste en laatste natuurlijke menstruatie. PCO vastgesteld, 1e ronde clomid 50 mg, zodra menstruatie opgewekt is met Duphaston. 2E RONDE CLOMID Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2, maar de Clomid slaat niet meer aan. Op 5-2 doorverwijzing gekregen naar de gyn. Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd. Nu 75 clomid. Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari. 20-01 ongi geworden. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. 31-1 ( CD12 ) FM, eitje van 11 mm links. 03-02 ( CD 15 ) eitje links nog steeds 11 mm, eitje rechts 13,5 mm. Dinsdag ( CD 18 ) eitje rechts 15 mm. Donderdag ( CD 20 ) eitje spoorloos verdwenen. Nu temp verhoging ( CD 28 ), toch een eitje gesprongen?!? Alies : 17/2 start provera. Daarna Clomid 100 mg 3E RONDE CLOMID French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld. zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed. clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid Jody : in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. 2e ronde 100 mg, op CD 25 een eisprong gehad! Nu 3e ronde (100mg) zonder controles.... Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december, eisprong!. start 2e ronde clomid 12 januari 100 mg, geen eisprong . 3e ronde 150 mg clomid. Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. zondag 21/1 beginnen met ronde 2.woensdag 21 febr beginnen clomid 4E RONDE CLOMID Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid Bengel : PCO: 150 mg ronde 2: start datum 20 jan. 1 februari evaluatie gesprek, waarschijnlijk 3 maanden geen echo's zelf proberen. Esthertje80 : 4eronde clomid dit keer 100 mg, vorige cyclus 35 dagen. 5 februari terug bij gyn komen. Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 9 februari weer met clomid beginnen. nu 150mg. MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies.Duidelijk PCO. Begonnen met clomid 50 mg daarna 100mg. Maar geen reactie. nu weer duphaston en dan 150 mg clomid + metformine. 5E RONDE CLOMID Patje20 : 5e ronde clomid, nog 3 maand proberen, daarna iui. of misschien eerder iui. 17 mil. zwemmers, t kan wel, met geduld. 6E RONDE CLOMID Cath : Op 13-2-07 weer menstruatie, nu beginnen met 3e kuur Clomid 100mg. Weinig vertrouwen i.v.m. lange cyclus vorige maand.... Sam mv kylian ;PCO, 6e ronde clomid. 9 maart naar gyn voor een fm 20E RONDE Annika: hormoonpompje NOD Puksem : NOD 3 Februari Annika :NOD 8 februari Dieseltje:'menstratie' door primolut, ongeveer 22 februari Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Jody : NOD 18 februari. Smurfin : NOD 27 februari ?!?!? Esthertje : NOD 25 februari ?!?!? Patje : NOD 1 of 2 maart Bengel: 19 febr Sam: 21 febr Cindy NOD 28 Februari EISPRONG Dieseltje : 10 maart ? Annika: 26 januari Jody : 3 februari Smurfin : 13 februari ?!?!? Bengel : 5 febr Patje : 14 februari? of 17 februari?? Sam : 8 februari Cindy 14 Februari VOORSPELLINGEN, wie is het eerst zwanger: Esther: Cath: Shaartje Wendy: Jody Moon: Patje: Smurfin: Cindy Marit: Shaartje Jody: Shaartje en Bengel Dieseltje: Jody Denise: MJ: Wendy Sam ZWANGER Marjo83 Moon85 23 feb eerste echo
@sam k*t meis.... @denise... welkom to my world hihi... word snachts ook altijd wakker, als ik clomid aan het slikken ben...lekker die opvliegers! @moon....jooohoooeeee.... hoe laat moest ze eigenlijk? @annika... das balen joh! heb gehoord dat die spuiten nog best duur zijn om het zelf te betalen 400 euro ofzo per spuit?
ow vraag me trouwens echt af of jody nog ongi is geworden. die komt ook al binnenkort weer terug van vakantie...ben echt nieuwsgierig..zou wel goed zijn voor ons gemidd.
@sam: balen hoor...... @carpediem: ik heb goede ervaringen met primolut. ik heb het deze maand weer gebruikt (2 maande geleden ook) en ik word 23 dagen na de laatste tablet ongesteld.... Mijn duiveltjes zijn vandaag gekomen. ben benieuwd of ik deze maand een eisprong krijg! @Moon: hoe was de echo? Je laat ons in spanning!
@annika: wat vet balen dat je de spuiten zelf moet betalen... Ik heb geen idee wat ze kosten (wil het eigenlijk wel weten, want als clomid niet aanslaat deze maand zal ik ook wel moeten gaan spuiten)
mooooooooooooonnnnnnnnnnnn,. waar ben je annika, wat vervelend dat je het zelf moet betalen zeg. ik kreeg ze wel allemaal vergoed ook al had ik toen geen ivf
Hoi hoi, Was helaas alleen nog maar vruchtzakje met eierdooier te zien. Dus nog geen kindje Ik ben morgen 6weken en op de echo 5. Komt vaker voor zei ze omdat het nog zo vroeg is. Was wel even geschrokken omdat vorige x ze ook achter liepen. Maar moest me geen zorgen maken zei ze en zag er verder allemaal goed uit. Vorige x was vruchtzakjes erg misvormd en nu mooi rond.
jeee, wat schrik je dan weer even zeg. wanneer krijg je weer een echo? hoop dat je dan een mooi kindje te zien krijgt meiss.
Hey Moon, je moest toch naar de stad! Wel fijn dat je wat hebt laten weten, jammer dat je nog niet zo veel hebt kunnen zien. Maar fijn dat wat je gezien hebt, er goed uit zag Ga je maar niet te druk maken, rustig blijven is moeilijker maar altijd beter.... Ik heb de laaste clomidjes naar binnen gewerkt! Zo en nu afwachten..... Nog plannen voor het weekend?