Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Bengel; even balen mag, maar misschien ben je na 1 of 2 maanden spuiten wel zwanger... zou zomaar kunnen!

@ All; ik krijg de clomid ook niet vergoed, jullie wel begrijp ik?

2. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ik ben wel benieuwd waar jullie verzekerd zijn en wat jullie wel en niet krijgen verzekerd want dat bedrag van di spuiten hakt er wel flink in zeg t is niet niks!...

Ik zit bij Zilveren Kruis heb de beter af plus polis **

provera en clomid gewoon vergoed gehad...

3. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ik kreeg de 1e 2 kuren clomid niet vergoed... De derde opeens wel...
    Snap er ook niks van hoor, het zal wel. Zo lang het om bedragen rond die 11 euro gaat, vind ik dat geen probleem, maar 238 euro per maand is wel veel...

4. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heyy dieseltje, idd lopen we mooi gelijk op hihi,
    wanneer moet jij voor fm?

ik krijg alles vergoed via oz en dan het tweede pakket. althans toen wel en zoals ik het nu gelezen heb in de polis ook.

annika, je moet de qoute haakjes dan weghalen als je de lijst aanpast

bengel, snap dat het tegenvalt en de gyn is ook niet echt meelevend geloof ik :(
    dikke knuff en kop op meid, ook jou tijd komt

5. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    ik moet 7 maart terug naar bisschop.
    Jij zat bij vreuls toch?
    Ik heb nog geen FMetingen gehad..... de vorige 2 cyclussen dan.
    De 1e cyclus was mijn ei net gesprongen (volgens temp en dat klopte ook want na 14 dagen werd ik keurig ongesteld). Mijn 2de cyclus heb ik geen ei gehad...
    Ik verwacht dan ook niet dat ik 7 maar een FM krijg... hoop het wel, want ik ga nu 150 mg slikken....

6. annika1985

annika1985 Niet meer actief

nee ik krijg ineens niks meer vergoed.
    heb net weer gebeld en ik kreeg dit keer het advies om een klachten mail te sturen omdat ik in december verkeerd ben voorgelicht.
    dus hopelijk kunnen ze het nog veranderen.

veel liefs Annika

7. sam mv kylian

nee ik zit bij servaas. en heb 1 ronde geen fm gehad, maar had ik zelf om gevraagd, was december en toen wilde ik rust. heb wel de clomid geslikt, maar geen ziekenhuis die maand.
    had toch geen nut gehad want het deed niks :(. nu 100 mg clomid, hopen dat die nu ook weer zo goed aanslaat als deze cysclus.

annika, ik blijf het raar vinden hoor en zou het toch eens goed uitzoeken als ik jou was.

8. Carpediem

Carpediem Lid

17 feb 2007
    17
    0
    0
    @annika, wat balen dat je die spuiten zelf moet betalen zeg! Dat hakt er behoorlijk in €238,- per cyclus. Waar ben je verzekerd? Ik heb zelf van tevoren goed onderzocht welke verzekeraars wat vergoeden en ben begin dit jaar daarom overgestapt naar Mensis. Zij zouden alles moeten vergoeden op dit gebied. Op de Freya-site staat ook een hele lijst met verzekeraars en wat ze vergoeden.

@Sam, wat balen dat je ongi bent geworden! Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed

@Moon, ik kan me voorstellen dat je schrok. Maar als ze zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken, zou ik daar maar aan vasthouden, toch?

@Bengel. Echt shit dat je geen eisprong hebt gehad. Ik kan me voorstellen dat je baalt. Ook een erg tactloze ractie van je gyne trouwens. Geef de moed niet op hoor! Er zijn zat meiden die met 150 mg wel een eisprong krijgen.

@Cindy, ziet er spannend uit voor jou. Over 3 dagen dus testen? Ben heel benieuwd.

Ik lees hier inderdaad dat de meeste meiden na 3 dagen ongesteld worden na Provera of Primolut. Ik wil een van de 2 de volgende keer ook`1

9. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Hallo dames,
    Daar ben ik weer. Heerlijk uitgerust in de Ardenne. Helaas zoals je aan banner kunt zien zijn de :evil: :evil: er weer. Was wel ff janken hoor. Maar goed alles lekker er uit gelopen in de bergen.
    Ik heb de laatste pagina's bijgelezen. En zag jammer genoeg geen groot nieuws :cry: Zullen we in Maart met z'n allle tegelijk zwanger raken? :p
    Ik hoop echt voor iedereen op een vruchtbare maand.

10. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    wat jammer jody!
    Helaas inderdaad nog niemand zwanger hier... moet snel verandering in komen hoor... We hopen op maart!

11. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey Jody,
    Ik zie dat je je aan hebt gesloten bij de "maartzwangeren".
    Goed idee.
    Gewoon een kerstkadootje voor ons allemaal!

12. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo Meiden

Moon, jammer dat je nog niet echt wat zag... maar volgende week vrijdag gaan we gewoon voor een superecho voor ons neefje of nichtje ( of allebei)

Jody, voor jou ook balen zeg!

Het zag er zo hoopvol uit deze maand.

Nou wie zit er nog naast me op het bankje?

13. sam mv kylian

jody wat balen zeg meiss. en we krijgen idd allemaal gewoon een kerstkindje. word druk in de maand december :D:D

esther, heb jij al uitslag van het nieuwe bloedprikken of moet je nog?

14. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hoi Sam

Ja heb ik.... heb toch een eisprong gehad.
    Had ik gisteren neergezet, misschien overheen gekeken.
    Dus zit toch op het wachtbankje... maarja heb geen goede hoop hoor.
    Loop nu al met buikpijn en rugpijn.....

15. sam mv kylian

oww sorry meid, dat berichtje heb ik dan net gemist :oops:

wel super dat je toch een eisprong gehad hebt.
    wel balen van je rug en buikpijn :(
    zal er dus ook wle overheen gelezen hebben wanneer je je nod hebt :oops:

ga ff teruglezen meid

16. sam mv kylian

ik heb het gelezen, had idd dat berichtje net gemist.

ik duim voor je meid, de komende dagen

17. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ik weet niet wanneer, want weet niet wanneer de eisprong is geweest. 14 tm 19 feb kan ie geweest zijn.
    Misschien wel een valentijnsei! En met liefde gevuld hahaha.
    Maar NOD weet ik dus niet, ik hou het op volgend weekend ofzo maar.

18. sam mv kylian

ja idd, zou ik ook doen idd.
    hoop dat dat valentijnseitje goed gevuld is meis

19. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Hoi meiden

Kom hier ff langsfietsen. Zit zelf aan de spuiten en zag het bericht van annika.

Ik heb een machtiging van mijn ziektekostenverzekeraar (menzis, ExtraVerzorgd 3) nodig voor hormoonbehandelingen. (iedere keer weer een nieuwe, ook zo belachelijk maar goed) Heb afgelopen keer 3 spuiten gehad 2 x 450 en 1 x 900 das dus totaal 850 euro. Oeps.... Bij mij werd clomid niet vergoed omdat ik daar geen machtiging voor heb aangevraagd. Maar das maar 11 euro dus das het probleem niet. Sla je voorwaarden er eens goed op na. Een toestemmingsmachtiging kan ook achteraf worden gegeven (tenminste bij mij verzekeraar, let wel op dat je een maximaal aan machtigingen kan krijgen, das per verzekeraar verschillend)

Kom zelf uit de verzekeringswereld dus Annika als ik iets voor je kan doen om iets voor je uit te zoeken o.i.d. stuur me dan ff een pb-tje. Laat je in ieder geval niet direct met het bekende kluitje het riet in sturen. We hebben al genoeg aan ons hoofd. Toch?

20. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi hoi.

ik zit bij zilveren kruis.

veel liefs Annika

Deel Deze Pagina