Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Er is dus helemaal niets meer te zien.

Stel het is een innesteling, betekend dit dat er een zwangerschap aan komt dan?

Normaal als ik ongi moet worden, komt er eerst bruin bloed.
    Of kan dit door Clomid veranderen?

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    meiden zijn jullie allemaal vrij vandaag ofzo?
    sorry dat ik niet op iedereen kan reageren..

gelukkig ben ik cz, ik ga denk ik ook naar de injecties toe, dat is weer een meevaller.. heb er alles voor over, begrijp me niet verkeerd, maar het moet wel ergens vandaan komen..

Lieve Bengel ik begrijp je heel goed, bij mij zei mijn gyn ook dat het goed kan dat 150 ook niet aanslaat.. ik ga er ook helemaal vanuit dat deze maand niks word, maar luister meis. Sommige zijn recistent voor clomid, dat zijn waarschijnlijk wij allebij, maar dat betekend niet dat injecties of operatief niet werkt voor ons, dus hou de moed.. waarschijnlijk werkt dat prima...wij gaan lekker spuiten en dan komt alles echt wel goed. We moeten gewoon het juiste medicijn vinden en dan is het straks zo raak.. Is jouw man/vriend al getest?

Moon komt allemaal goed geen zorgen.. volgende week zie je meer

jody balen meid, deze maand weer nieuwe kansen.. de lente komt en die maakt ons allemaal super vruchtbaar..

heb trouwens wel een vraag over mannen testen.. moeten ze het kwakkie in het ziekenhuis opvangen of mag dat ook thuis? mijn vriend maakt zich er zorgen over.. na clomid is hij namelijk ook aan de beurt

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    cindy, innestelling kan idd maar een veeg zijn en dat is vaak een zwangerschap.. kan je over een ruime week misschien al pos testen vanaf dat moment word dacht ik hcg aangemaakt.. spannend.. maar probeer niet teveel te hopen he..

4. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @mj: wij mochten kwakkie gewoon thuis in het potje doen en binnen een uur naar het ziekenhuis brengen. Sorry dat ik het zeg niet op jouw bedoeld maar op je gyn: wat raar dat ze dat niet meteen hebben gecheckt. mijn gyn zei dat ze dat altijd voor de zekerheid doet omdat ze me anders voor Jan ... die hormonen gaat geven. Of is er een reden dat ze het nu pas checken? in dat geval sorry :)

liefs

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    nee mijn gyn wou daar nog niet mee beginnen stom he.. pas als we over gaan tot spuiten of opereren.. tsja ik vind het ook stom.. ze wou eerst een ei

6. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Kwakkie gewoon thuis, binnen een uurtje brengen, en op lichaamstemp houden!

Las hier eens een stukje over iemand die het warm gehouden heeft tussen haar borsten....hahahah

Trouwens net een topic gelezen wat weer uitgedraaid is op ruzie......ponyville!
    Ongeloofelijk wat kan die reageren zeg!

Nou fijne avond, tot morgen.
    x

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

@shaartje... jah daar heb ik ook weleens berichten over gelezen.... die kan idd wel raar uit de hoek komen. wrs dat topic over enigstkind of meerdere kids?

@bengel jezus wat k*tnieuws zeg...! Je bent helemaal geen slecht iemand! weet wel hoe je je voelt, heb af en toe ook het gevoel dat het misschien niet voor ons is weggelegd. Dat we niet zwanger mogen raken ofzo

@jody ook weer balen dat de duivels weer zijn gekomen..had goeie hoop. weet hoe je je voelt.

Ik ben verzekerd...uhh waar ben ik eigenlijk verzekerd... ga ns ff zoeken.oow jah bij de goudse... vergoeden ook niet.clomid en primolut moest ik zelf betalen. was de goedkoopste die ik toendertijd kon vinden hihi.. maarre heb er niet aan gedacht in december toen ik in de mmm kwam, om ff na te checken...

8. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Nee, Wendy, ging over "als je partner niet aan kinderen toe is", maar dat stukje was maar van korte duur......liep uit op een discussie.

Ik reageerde als laatste, hihihi, nu is er ingegrepen door een moderator.
    Niet om wat ik gezegd heb hoor, maar liep een beetje uit de hand.
    Ik moet ook eigenlijk niet reageren, maar dat gedrocht heeft zo'n bord voor haar kop, niet normaal!

Dan kan ik het toch niet laten he....oeps.

Hoe is het met jou?

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

owjah sorry....die bedoelde ik ook...

jah heb dat gelezen...wat een lef zou dat zijn zeg...mn vriend zou me vermoorden hihi

10. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Geloof ook dat mijn dagen geteld zouden zijn....
    Ben niet zo van dat soort dingen, gelukkig.

Ben geen super afhankelijk type, maar overleg is toch wel een goede basis....hihih

Nou ja, ieder voor zich moeten we dan maar zeggen.

Ik ga mijn banner eens even veranderen, naar een iets normalere, niet van 46 dagen deze maand hoop ik.

Voel dat er iets gebeurt in mijn lichaam, af en toe steken in mijn buik. Maandag echo, hoop dat er wat zit en dat het nog niet te groot is geworden.

gaat toch snel ineens.....dag 8 al vandaag.

11. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    We wachten maar af, maar ik ga nergens vanuit.
    Want als je dat doet, en de duivels komen toch is de teleurstelling zo groot.

Dus niet over 3 of 4 dagen testen, zoals de Gyn zei?

12. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hoi Cindy,
    spannend hoor, zou wel eens raak kunnen zijn.
    Ik zou niet kunnen wachten hoor denk...
    over 4 dagen kan je best testen.
    Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad?

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Bij innesteling hoef je niet perse bloed te verliezen.
    Ik heb bij alle 3 niks gehad.
    Maar kan best dat het innesteling is en je dan komt er een zwangerschap.

14. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ik hoop het, echt spannend.
    Heb me vandaag ook belabberd gevoeld, was erg moe en misselijk.
    Maar goed dat kan vanalles zijn.

Ik heb mijn eisprong op 14 februari gehad.

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    shaartje daar wil ik niet eens op reageren.. sterker nog dat wil ik niet eens lezen.. tsja iedereen kan en mag op de site maar sommige

16. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    kunnen niet allemaal zo leuk zijn als wij......?!

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    cindy je kan gewoon testen natuurlijk..Ik zou ook niet kunnen wachten.. maar ik zou wel een slag om de arm houden en bij een neg test niet gelijk aan de clomid slaan maar toch nog even wachten.. spannend.. dus nu met zijn alle aftellen voor cindy

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    niks meer aan toe te voegen..

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321