Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Simba, nee ik gebruik geen ovulatietesten en ik temp ook niet. Ik dacht, als die deskundige artsen het om de zoveel dagen goed in de gaten houden heeft dat toch geen zin....
    drukke tijden voor jou! het is wel lekker als je je nog ergens anders op kan storten he?! Ik ben benieuwd hoor! Een kerstkado zou fantastisch zijn!

@Bengel, hoe was het gisteren?

@Jody, veel plezier vandaag!

Veel succes voor de anderen!

2. bengel

bengel Niet meer actief

@ maritt

ben net geweest, nauwleijks groei wachten woensdag , dag 15 af...maar mijn gevoel zegt : op naar de 150 mg...snik snik

bengle

3. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @bengel: balen meid!
    maar misschien haald het eitje nog een inhaal race ;)

4. bengel

bengel Niet meer actief

t moet kunnen french, zei de gyn, anders liet ie me niet woensdag terugkomen zei hij...dus DUIMEN MAAR

5. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    @ Jody: ik heb geen fm metingen, omdat ik nog bij de huisarts loop en niet bij de gyn. Ik ben dus aangewezen op ovulatietesten en tempen. Ik ga de komende 2 weken dus over ovulatiestaafjes heen plassen en afwachten (gelukkig hebben vriendlief en ik een eigen drogist, en kost het me dus niet zoveel ;) )

@ Marit: je hebt gelijk. Als je onder toezicht van een gyn staat mag je er idd wel vanuit gaan dat ze je eitje niet missen. Als dit wel is gebeurd dan is het wel erg onprofessioneel van die gyn, zeg. Ik zou hem de volgende keer dan niet meer vertrouwen, denk ik.

@ Bengel: Jemig, wat is dat balen! Gelukkig is er nog wel hoop. Ik ga heel hard voor je duimen dat je woensdag positief nieuws krijgt!

Veel plezier vandaag voor de Sinterklaasvierders! Ik ga mijn zes neefjes en nichtjes blij zien zijn vandaag! Misschien is er volgend jaar wel een zevende kleinkind... [-o<

6. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    dat is een goeie!
    daar gaan we voor ;)

@bengel: ik ga heel hard voor je duimen meid [-o<
    en natuurlijk kan het nog joh....positief....tjakaaaaaa!

7. bengel

bengel Niet meer actief

hallo allemaal

na een fikse huilbui, ben ik weer wat positiever..we wachten woensdag wel af, en tja, dit is de 2 e ronde clomid, waarvan 1e met 100 mg...anders 'moet' de 150 'maar'., we hebben er alles voor over.
    Wel flink met elkaar gepraat vandaag...en besloten dat we hopen dat we 1 kindje mogen krijgen via dit circus...dit 2 x aangaan...nee...(sorry voor diegene die dat wel doen hoor; petje af, maar t zuigt me zo leeg, en dat al pas na ronde 2....
    mijn moeder vertelde me vandaag iets, waar ik stiekum warm en blijvan werd. ze had al 3 maanden geleden gedroomd, dat ik 7 okt 2007 beval van een jongen...dat zal betekenen dat de volgende ronde raak zal zijn..zal haar droom uitkomen?
    ach ja, t is speculeren en hopen enz..ik hoop dat ik iig snel een rond heb di eaanslaat, dan zijn er nml iets minder zhuisbezoeken nodig, en dat geeft al veel rust...denk ik

ik ga lekker op de bank hangen met vriendje

knuf ennnuh..thanx meiden voor 'alles'!

Bengel

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    wauw bengel. dromen zijn niet altijd bedrog

9. bengel

bengel Niet meer actief

ja apart he...en zoiets zegt ze niet om me op te beuren, ze zei ook dat ze het al een tijd terug gedroomd had, maar niet durfde te zeggen..
    ach weet je, voor mijn part is het geen 7 okt 2007, als het er maar een keer van mag komen..
    Net was oom van tim en zijn vrouw hier..tim liet wat doorschemeren, en ik moest huilen, dus hebben we het hun verteld (die oom is eigenlijk een van tims beste/betere vrienden)..ze schrokken, en zij die best hard is had zoiets van : achje bent nog jong, zo lang zijn jullie nu ook weer niet bezig blabla..ik kan dat soort zinnetjes niet uitstaan, want t verzacht heus niet...die oom, waarmee ik ook speciale band heb, die knuffelde me en zei dat het heus goed komt, dat wist ie gewoon...
    wel moeilijk hoor, aan wie vertel je het nu wel en wie weer niet enz enz....

nou, deze dag is bijna weer voorbij, ik ga zo al onder de wol hoofdpijn van het huilen.....
    hopen op een mooie maandag ..

knuf en trusten voor straks

bengel (Daniella)

10. bengel

bengel Niet meer actief

ja apart he...en zoiets zegt ze niet om me op te beuren, ze zei ook dat ze het al een tijd terug gedroomd had, maar niet durfde te zeggen..
    ach weet je, voor mijn part is het geen 7 okt 2007, als het er maar een keer van mag komen..
    Net was oom van tim en zijn vrouw hier..tim liet wat doorschemeren, en ik moest huilen, dus hebben we het hun verteld (die oom is eigenlijk een van tims beste/betere vrienden)..ze schrokken, en zij die best hard is had zoiets van : achje bent nog jong, zo lang zijn jullie nu ook weer niet bezig blabla..ik kan dat soort zinnetjes niet uitstaan, want t verzacht heus niet...die oom, waarmee ik ook speciale band heb, die knuffelde me en zei dat het heus goed komt, dat wist ie gewoon...
    wel moeilijk hoor, aan wie vertel je het nu wel en wie weer niet enz enz....

nou, deze dag is bijna weer voorbij, ik ga zo al onder de wol hoofdpijn van het huilen.....
    hopen op een mooie maandag ..

knuf en trusten voor straks

bengel (Daniella)

11. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @bengel: we zijn er voor je he meid!
    kom op.....we gaan er met z'n allen voor en je staat niet alleen!
    en het is heel goed om je verhaal hier neer te zetten dan schrijf je het ook van je af.
    ik zal heel hard voor je duimen voor woensdag [-o<
    en wie weet krijg je woensdag super goed nieuws.

12. bengel

bengel Niet meer actief

Dank je French, doet me goed, ik ben wel erg met mezelf bezig vandaag ik vergeet jullie gewoon...hoest met jullie allemaal?
    slaat het bij jou wel aan French? en Maritt hoest met jou?Simba? mj24 en de anderen die ik nu vergeet?

:oops: :oops: :oops:
    ik ga nu echt tot morgen
    Bengel

13. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ach lieve schat!
    als jij je verhaal lekker kwijt wil en in een dip zit dan zijn we er voor je en hoef je je geen zorgen te maken hoe het nu met mij/ons is.
    ik vind het wel lief dat je aan mij/ons denkt ;)
    ga maar lekker slapen meid....misschien voel je je morgen wat beter en ziet het er allemaal niet meer zo zwaar uit.

hoe het met mij gaat by the way....ik moet nu nog 3 pillen provera en dan m'n ongi afwachten...ik hoop dat de :evil: weer op de 4e dag komen....en dan clomid 100mg want 50mg werkte niet.

weltrusten allemaal....morgen weer ''lekker'' werken....(bah,not!)
    ik heb zo'n hekel aan de maandag!

14. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    bah maandag, ik hoop dat de dag super snel voobij gaat.. nog drie dagen en dan vakantie ik kan niet wachten meiden.. ga jullie wel missen hoor..

morgen laatste dag duphaston voor mij en hopelijk word ik snel ong, zodat ik aan de clomid kan beginnen, ik heb een gevoel dat het niet gaat aanslaan bij mij. stom he

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    noeten jullie eigenlijk ook tempen.. hoe doen jullie dat op vakantie?

16. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Zo even niet meegeschreven, sorry, maar was even met andere dingen bezig.
    Heb alles wel gelezen en mijn duimen draaien nog voor iedereen! Ik hoop dat we voor het einde van het jaar een paar zwangere hebben op dit topic.

En inderdaad, maandag, BAH! Ik vind dat zo'n rotdag! Maargoed, deze week hoef ik maar 5 dagen, want ga aankomend weekend met vriendinnen naar Valkenburg... niet echt heel handig omdat zondag waarschijnlijk mijn eisprong is.
    Maarja, donderdag naar de gyn, dan hoor ik wel wanneer of er, en wanneer er een eisprong is.
    En anders missen we de vruchtbaarste dag (zaterdag).... dus dat is wel jammer.

Maargoed, het gaat zoals het gaat, en het komt zoals het komt! Zo probeer ik maar te denken

Liefs, Esther

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    esthertje, maar 5 dagen werken, hoe veel dagen werk je normaal dan?

18. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    hahahah scherp hoor, ik bedoelde lekker 4 dagen! hahha

Typ ook veel te snel he ;)

19. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    hoi Dames,

Alles goed bij jullie?
    Ik had een vraag en ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen.
    Ik heb al de zoekfunctie gebruikt maar lees zoveel verschillende dingen.
    Ik heb vandaag erg veel last van buik"krampen". Het is net de hele tijd alsof ik een volle blaas heb, en als ik dan naar de wc moet komt er weinig uit. :oops: (sorry voor de details). Als je een keer een hele volle blaas op moet houden, gaat het toch zo'n pijn doen? Nou dat gevoel een beetje... Waar kan dit aan liggen? Is dit nu mijn eisprong, de dag ervoor, of misschien wel een innestelling? Ik hoop dat iemand mij kan helpen! :(

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej meiden.... ben er ook al een tijdje niet meer geweest...

Mn vriend en ik hebben afgelopen vrijdag een xbox 360 gekocht... enne we zijn helemaal verslaafd! :)

Morgenochtend naar de gyn :( om half negen moet ik er zijn... ben me toch een potje zenuwachtig

brrrrr

Deel Deze Pagina