Hallo meiden Veel gekletst weer... Hier een rustig weekendje. Gisteren naar vriendinnetje geweest hele dag En vandaag een heeel rustig dagje, vriend heeft dit weekend middag/avond dienst, dus zit alleen. Ben er helemaal niet zoveel mee bezig dat ik deze week mijn NOD heb, denk er af en toe wel aan, maar niet zo extreem, ook omdat ik niet precies weet wanneer ie moet komen. Als Caruli gelijk heeft, komt ie helemaal niet! En hoe is het met de rest? XXX
Hallo meiden, er is weer lekker veel gekletst kan het allemaal niet helemaal meer bijhouden. Lekker weekendje hier gehad gisteren gezellig uit eten geweest met vrienden naar een wokrestaurant en vanavond uit eten geweest met schoonouders... dus het kan qua eten niet meer stuk! haha! Nog steeds lekker last van nachtelijke opvliegers van de clomid maar we nemen het maar voor lief ik hoop gewoon alleen dat het aanslaat en dat de bijwerkingen niet voor niks zijn geweest. @esthertje: gewoon lekker doorgaan met niet denken aan je NOD! @chrizzy: lijkt mij ook wel een positieve ovutest! super! lekker klussen dus... @bloemetje:had denk ik hetzelfde gedaan als jij maar wel moeilijk lijkt mij als je geen controles krijgt... en de rest: zoals altijd succes en sterkte en lekker blijven schrijven ik lees alles mee! liefs
@ mj24: bij mij is niet gesproken van een operatie..HOEZO? kan dat? bij jou wel dan? Met welke reden? Ze hebben wel gezegd dat als de clomid a.s. ronde niet aanslaat, dat ik dan injecties moet gaan zetten.. Want het 'enige' dat niet goed is bij mij is dus het rijpen van 1 eiblaasje.De rest: BMslijmvlies enz. is allemaal perfect zegt ze. Alleen het groeien dus Heb me zojuist ziek gemeld...teamleider had alle begrip. Ik denk dat ik de hele week maar pak...ben echt nooit ziek en nu heb ik het effe nodig... hoestie met de rest? Wie is nu de 1e die richting NOD Gaat? Gr Bengel
Hoi Bengel Lees af en toe met jullie mee op dit formum. Heb deze maand voor het eerst gespoten. En het valt echt reuze mee. Eerlijk gezegd is het spuiten mij beter bevallen dan de clomid. Daar had ik nog al wat bijwerkingen van. Sterkte meid en laat je niet gek maken! (hoe moeilijk dat soms ook is....)
Nu had ik een beetje bruinverlies. Betekend dit dat het over is? Verder weer niks te bekennen, dan helder slijm! Wat is de stand van je baarmoeder als je net zwanger bent, en wat is de stand als de ongi eraan komt?
Weer een dag verder.... Geen bloed is goed. Maarja... kan nog wel een week duren voordat het hoort te komen. Maar moet zeggen, bevalt me best dat ik niet weet wanneer. Bengel, lekker even ontspannen deze week, zal je goed doen! Ik wou dat ik je na kon doen, maar denk dat ze er hier niet zoveel begrip voor hebben. Werk met alleen maar mannen! Liefs, Esther
Goodmorning ladies, Ben een beetje down vandaag. Gisteravond dus een positieve ovulatie test en ook aan mijn lief laten zien, maar 's avonds en vanochtend gaf hij verder niet thuis (om het zo maar te zeggen). Vanacht nog wat steekjes in mijn onderbuik gevoeld die nu weg zijn en vanochtend was mijn temp duidelijk lager dan de afgelopen 2 weken... ben dus vrij zeker van een ei gister of vandaag... We hebben wel zaterdag gevreeen, dat is dus in elk geval iets en vanavond nog een kans (al is maandag zijn sport avond en is hij daarna meestal niet in de mood)... ik geloof niet dat hij al helemaal door heeft dat het gedoe van de MMM betekent dat het dus allemaal niet meer zo vrijblijvend is en dat de kansen niet oneindig zijn... Chrizzzy
Vanmorgen FM gehad.... en kijk eens naar mijn banner... tegen alle verwachtingen in! Door de lange cyclus vorige maand had ik echt niet gedacht dat er nu op dag 14 al twee mooie eitjes te zien zouden zijn! Pregnyl is inmiddels ingespoten... misselijkheid komt alweer op... ale: Wij hebben weer wat te doen morgenavond!
chrizzy zaterdag is prima hoor.. geen zorgen... bengel bij mij is er gezegd dat asl de clomid niet aanslaat spuiten of opereren is.. dan branden ze die eiblaasjes weg zeg maar, met de hoop dat het weer vanzelf hersteld.. veemde is namelijk dat ik van mijn 12de tot mijn 17de wel ongesteld werd toen de pil en nu het resultaat..
Hee meid! Kan je niet proberen even uit te leggen aan je vriend hoe en wat. Dat als jij je vruchtbare dagen hebt er even geklust moet worden en waarom dat is... Het lijkt me namelijk niet zo leuk dat je hierdoor je kansen niet goed benut, we hebben er al zo weinig... liefs
@mj... jah dat had ik ook. ben ook nog nooit onregelmatig geweest... komt echt wel door die k*tpil @katrien...jezus wat goed nieuws zeg! @crizzzy ook goed man! eindelijk weer een eisprong. op zich maak je als je zaterdag hebt geklust nog een goeie kans.... ze zeggen dat zaad 72 uur kan leven. @denise...voor jou zit het er ook al weer op he... bij mij ook, gisteravond de laatste ingenomen. Nu m aar weer afwachten @bengel...lekker joh! een weekje thuis.. wou dat ik dat ook kon.... mn baas weet ervan.. maarre voel me altijd zo schuldig tegenover mn leerlingen als ik thuis blijf...
het is voor mannen ook best zwaar allemaal hoor.. ik heb er met mijn vriend ook wel eens over gehad.. hij zegt ook.. het is niet alleen dat jij op dit moment geen kinderen kan krigen, maar WIJ kunnen het nu niet... ja wij hebben wel de medicijnen etc, maar mijn vriend heeft flink wat te slikken van mij en hij maakt zich net zo goed zorgen..
ik heb zo een gesprek met mijn manager. ze weet van de medicijnen, maar niet van de wens. twijfel of ik het ga vertellen.. heb echt een hekel aan haar.. zo hard wijf is het
oowww en met mezelf.... uhhh gaat wel ok... ben het hele weekend echt super agressief geweest... wilde alles en iedereen verrot schelden en slaan...hihi..overtollige agressie... word een beetje ziek van die medicijnen (lees:hersenziek ) Lekker weekend gehad.. op zich.... zaterdagavond bij een verjaardag geweest van vrienden. zijn we maar een uur geweest... aan de ene kant was het kinderen voor kinderen na en aan de andere kant, auto dit auto dat.. en gister echt gewoon helemaal nix gedaan..beetje mn huisje opgeruimd
[@bengel...lekker joh! een weekje thuis.. wou dat ik dat ook kon.... mn baas weet ervan.. maarre voel me altijd zo schuldig tegenover mn leerlingen als ik thuis blijf...[/quote] hoi wendy normaal voel ik me ook schuldig, maar ik merkte de laatste tijd dat mijn hoofd er al niet helemaal bij was als ik kinderen behandelde (ben logopedist op een KDC voor vers. geh. kids). En ik ben verder dus nooit afwezig...t is nu effe op..... @ mj24: bij mij is er gesproken over spuiten na de clomid, geen operatie, mijn eiblaasjes hoeven ook niet weggebrand te worden (wanneer moet dat eigenlijk wel), hebben ze iig nooit over gesproken... Vriend lief zit erook effe doorheen, komt zo naar huis heeft vrij GEKREGEN van zijn baas..die is ook op de hoogte en heeft ooit hetzelfde mee moeten maken.. Lief he
Tja aan de ene kant zal het wel opluchten. Je wilt er toch ook weg? (hoe was trouwens je gesprek gegaan?) Aan de andere kant... als het een hard wijf is... (zit me meteen te bedenken, dat ik zelf eigenlijk wel een beetje een zeikwijf ben hihi)
ik weet wel zeker dat het voor de mannen net zo zwaar is als voor ons maar ik heb mijn vriend ook even moeten uitleggen hoe en wat en hoe het zich met vruchtbaarheid eisprongen klussen en hoe lang zaad blijft leven van binnen om de dag kansen het grootst. En hij vind het ook zwaar allemaal want hij wil ook graag een kindje en ik merk bij ons dat sinds ik goed heb uitgelegd hoe en wat hij wat relaxter is en gewilliger @wendy: yep gisteravond laatste geslikt vannacht weer lekker liggen zweten draaien dekens van me af, dekens over me heen zuchten puffen en vanalles en nog wat hahaha me vriend wordt helemaal gek van mij 's nachts! vrijdag moet ik op controle dus duimen duimen duimen en ik duim natuurlijk weer voor jou! x
heb je dit tegen mij? Ik wil er niet weg hoor...en heb geen gesprek gehad, en een hard wijf, tja dat is mijn schoonloeder (ik antwoord voor de zkerheid hahah
oooooooh ga nu maar effe ontbijten en doggie uitlaten.. mijn puppie, bengeltje...ik ben zo blij maar haar, in deze tijd vooral, want ze is mijn hondenkindje.....