Hey chickies, Vanmiddag echo gehad, zo'n jong pikkie.....te grappig! Jonger dan ik denk, heel onhandig, kreeg dat ding er niet in, helemaal zenuwachtig, voorzichtig vanalles opzij schuiven om dat ding er maar in te krijgen, Roger keek braaf toe, je had die koppen moeten zien! Niet te veel bij nadenken. Maar goed, to the point! Er is een dominant eitje! ja, ja nog wel een eitje, maar het is er 1, misschien zelfs 2. Van nu ongeveer 1.2 en 1.3 cm, op dag 11, dus dat is zeker geen slecht resultaat volgens de arts. (die kwam er nog wel even bij, gelukkig) Moet donderdag terug! Ben zo blij dat het geen overstimulatie is! daar was ik echt een beetje bang voor, dat ik weer cystes zou hebben, maar gelukkig niets van dat alles! Hoop dat het donderdag rond de 1.7-1.8 is, dan gaan we de goed kant op. Hubbie is behoorlijk ziek van zijn akties, kreeg bloemen op mijn werk en een verassingsbezoek bij de gyn, donderdag wil die ook graag mee. Hij is gewoon naar huis gegaan vandaag, nu is die ook echt een beetje grieperig, maar dit alles heeft er wel toe bijgedragen dat ie zich behoorlijk kut voelt. En terecht, laat hem maar even nadenken. Hij heeft tegen zijn collega gezecht dat ie geen prive zaken meer met haar wil bespreken, en dat hij geen sms-sen meer wil ontvangen. Ze was er even stil van. HIj heeft haar gezegd dat ie het zelf onhandig heeft aangepakt en dat hij hierdoor in de problemen is gekomen en het dat allemaal niet waard vindt, dat ze haar problemen maar met vriendinnen moet bespreken. Ben zo rustig gebleven, nou ja naar omstandigheden dan he....en heb hele rake dingen gezegd al zeg ik het zelf. Sukkel! Zo naief soms, niet normaal. Zo'n vrouw heeft gewoon geen goede intenties, en dat gevoel heb ik bij haar heel sterk vanaf het moment dat hij over haar vertelde. Heb wel lelijke dingen over haar gezegd, maar kon het niet laten, wel weer zwakjes.....maar wel lekker. Nou genoeg geluld! Bedankt voor het luisteren. He Sam, ik heb ook wat jij hebt, hartritmestoornissen, met sotalol op zijn tijd. Gaat nu al een hele tijd goed gelukkig, maar dit soort dingen helpt niet echt mee moet ik zeggen. Rustig blijven en blijven doorademen.....! Zet hem op hoor. Esthertje, wat vervelend man....alle andere woorden die je hier op het forum zet worden gevuld met sterretjes, is het je al opgevallen, sensuur! Doe maar lekker rustig aan, voor je het weet is het dag 3 en dan kan je weer beginnen! Cindy, je houdt ons wel in spanning hoor! Jezelf natuurlijk ook, we leven erg mee......hihihi. Morgen meteen kijken! Laat het ons weten he. Moon, moet nog even naar je kamertje kijken! Marit, hoe is ie dan, jouw ronde is weer in volle gang zie ik. De rest, weet het even niet meer allemaal, maar vond dat ik al genoeg geschreven heb. Tot morgen . x Shaartje
Hey Duckie! (Katrien) jij staat er ook effe goed voor man! Gaat dat toch snel he, vind ik echt! ben zelf ook blij dat het een x wat doet. Nog maar afwachten natuurlijk, maar het gaat de goede kant op. Moest ik nog even kwijt. Wen, gelukkig herken ik je verhalen over dat in elkaar slaan! Ben er ook zo een!....hihi. Nog 4 nachten tot mijn vakantie!
@moon wooowwiie wat een kleurtje, wel keigaaf joh! @esthertje balen meid! @shaartje goed dat er wat verbetering in zit, soms hebben mannen een bord voor hun kop. @cindy je maakt het spannend meid, een streep is een streep hoop dat je van de week een hele vette streep heb! @ de rest, zal er wel een x aantal vergeten zijn, maar denk aan jullie hier alles rustig, op het wachtbankje tot vrijdag!
@ Shaar; soms moet je een man even wakker schudden... kan het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks! In ieder geval heel lief dat hij het nu weer goed maakt met je, klinkt als een echte romanticus! En dan nog het positieve nieuws van de eitjes! Ik duim voor je dat ze voor jou ook goed doorgroeien, zitten we weer samen op het wachtbankje! @ All; vanavond aan het klussen... worden weer spannende weken. Ik had gisteren een 3e ei van 14 mm. Ik bedacht me... als dat ei nog 1 dag doorgroeit, naar 16 of 17 mm. kunnen ze toch alledrie springen? Of groeien eitjes niet door na de pregnyl-injectie? Hoe dan ook, ik hoop dat we allemaal dit jaar nog een lief klein ukkie in onze armen mogen houden. En dan uiteraard wel van onszelf.... Liefs Cath
goeiemorgen allemaal, all, hoe is het met jullie? shaar, goed zeg dat hubbie wakker is geworden en soms hebben ze die harde dingen nodig hoor om te horen, mannen hebben een olifantenhuid op hun hoofd zitten soms, eer dat daar wat doordringt en wat een goed nieuws van je fm zeg
Shaar wat bedoel je met die woorden en die sterretjes? Zie even niet hoe ik deze moet opvatten.... sorry, ben blond! Katrien... zet hem op! Ik hoop met je mee... allemaal kerstkindjes. De Clomiddate blijft anders een beetje leeg he op 12-1
Wij doen ons best wel vanavond! Lag vannacht ook na te denken, mannetje lag te slapen... ik dacht als ik vanavond nou de hele slaapkamer romantisch maak. Overal kaarsjes, romantisch muziekje... Wij zijn niet zo romantisch ingesteld, dus zou wel een keertje leuk zijn... Iemand nog tips?
Oh Esther, niet zo spannend hoor. Maar als je k u t typt aan elkaar, maakt ie er vanzelf kut van, net als k l o t e, dat is grappig vind ik, maakt het ook minder lekker om zo'n woord te schrijven, dus dan maar wat netter op zijn tijd. Komt allemaal eigenlijk van het feit dat ik vind dat ik teveel scheld de laatste tijd..... Volg je 'm nog? Ben ook blond hoor en een beetje warrig op zijn tijd. x Shaartje.
hahahha ik dacht al dat je bedoelde dat ik de laatste tijd alleen maar kut en klote zeg.... ik dacht al bij mezelf, dat valt toch wel mee. Nou ja we hebben ook niet echt veel redenen om woorden als Jippie en Hoera te gebruiken he.....
Ja Katrien, misschien wel, laten we het hopen. Oooooo mensen ik ben beroerd hee... maar KAN niet naar huis, zit alleen.... best vervelend.
hahahahaha ja das waar Maar jij kan mijn werk toch niet overnemen zodat ik mijn bed in kan? Staan je bloemen trouwens mooi Shaar? Dat is dan wel weer lief he, had er nog niet op gereageerd volgens mij. Wat walgelijk zo'n collega, ik zou ook echt gelijk op mijn achterste poten staan hoor. Heb zoiets al eens meegemaakt ( geen collega maar een ''vriendin'') en dat gebeurd me echt geen 2e keer. Al had jou man gelukkig niet de bedoelingen die mijn ex toen wel had. Maargoed.. beetje off-topic he... *oeps*
Hoi meiden, daar was ik weer eens een keertje. Ik heb al een tijdje niks meer geschreven. Heb het ook behoorlijk druk. Ben vorige week met een nieuwe grafische opleiding begonnen en ook aldoor aan het klussen in ons "tijdelijke" huis. Dus weinig tijd helaas. Maar ik heb jullie wel geprobeerd te volgen hoor. Helaas is er geen goed nieuws meer bijgekomen..... Hier jammer genoeg ook niet. Ik vroeg me af of er wel/niet een eisprong was geweest. En die was er dus idd. Vandaag helaas ongesteld geworden, dus de derde ronde is een feit. Ik snap er niks van hoe de gyn het eitje heeft kunnen missen, maar het is niet anders. Ik ben er gelukkig niet zo verdrietig van als andere keren en we gaan vrolijk verder naar de volgende ronde. De dosis wordt verdubbeld naar 100 mg, dus het wordt weer afwachten wat dat gaat doen. Maar eerst ga ik lekker een weekje skieën , zaterdag gaan we weg, en als we terugkomen zit ik alweer op CD 13, dus dan gaat het hard. Morgen alvast maar naar het ZH bellen of ik die zondag nog voor een FM kan komen. Ik zal meteen de lijst ff aanpassen. ( en de eisprong er uit halen, had ik gelezen? ) Iedereen een hele fijne dag verder, Liefs Smurfin.
Maakt toch niet uit of topic, als we het alleen maar over clomid moeten hebben worden we vanzelf depressief. Mijn bloemen zijn heel mooi, rode rozen! 30 stuks. Hij heeft inderdaad geen slechte intenties gelukkig, zij wel en ik denk dat hij dat nu ook wel een beetje ziet.....ze was er stil van toen hij zei dat ie geen contact meer met haar wilde over haar prive zaken. Dus....! Ik ben helemaal niet jaloers, maar heb bij haar zo'n negatieve vibe, niet normaal, gewoon een slecht gevoel. Kan je zo hebben soms.....en als ik vertrouw op mijn gevoel heb ik het bijna nooit mis. Dus daar ga ik dan maar van uit. Nou ja, zou je werk graag overnemen als het kon, of dat je gezellig hier kwam zitten, heb leuke collega's! Nou ja, nog effe volhouden! x
We gaan naar Sölden. En jullie? Het begint nu gelukkig weer lekker te sneeuwen, want er lag niet erg veel meer als ik de berichten moet geloven....