Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @Sam, ja ik zag het (heb het even ingevuld voor morgen en overmorgen om te kijken of ik een kruis zou hebben). We hebben helaas niet zo veel geklust deze periode..... maar maandagavond gelukkig nog wel!
    @Shaartje, succes dan!

2. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Mijn temp was vanmorgen 36,87 en daarvoor was het steeds rond de 36,55. Gisterochtend had ik alleen ook al een kleine verhoging, toen had ik 36,75. Door de pregnyl ga ik er maar vanuit dat ik toen mijn ei nog niet gehad heb.

Ik had gisteren ook erge hoofdpijn. Schoof het meer op de pregnyl eigenlijk, maar kan dus ook met ei te maken hebben.....

Hoe kan het trouwens dat ik nog steeds menstruatiepijn heb....? vind het echt een raar gevoel hoor... net of ik elk moment ongesteld kan worden.

3. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Temp vandaag gestegen! :)

Had een gewone CB test gebruikt, en ook deze gaf een wat lichter kruis, zou het dan toch!

4. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    oooooooooooooo cindy wat spannend!

ik heb ook een beetje temp " problemen" elke dag rond de 36.7 nu moest ik gister 1 1/2 uur eerder op en was mijn temp 36.3 hmmm komt dat nou alleen maar omdat ik veel vroeger had getempt? ik ga anders morgen de wekker weer zo vroeg zetten tempen en dan nog 1 1/2 uur doorslapen kijken of het dan nog steeds eerst laag is en daarna hoger... maar hoe kan het nou terwijl ik slaap zoveel schelen als ik dus om half 9 temp ipv 7 uur?

groetjes

5. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    O wat spannend! Dan moet het bijna wel Cindy!

Feliciteer je pas bij een aangepaste banner! :)

6. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Cindy, jij bent echt zwanger hoor! Net ff in je album gekeken, maar dat kan toch niet anders meer?
    Ik wacht nog ff met feliciteren totdat je het zelf officieel bekend maakt hier, maar....... Gaat helemaal goedkomen! :D

7. bengel

bengel Niet meer actief

volgens mij ben je ook zwanger cindy....ik duim voor je

Hier alles wel oke..volgens mij word ik morgen al weer ongi, had 5 provera's gekregen en wordt vaak binnen 2 dagen erna ongi, morgen dus..en dan 'maar weer' de schouders eronder he..
    baas net gesproken, en hij zei dat ik nog een week thuis kan blijven hij begrijpt de situatie. Hij vroeg wat hij mijn collega's moest zeggen, ik heb gezegd dat ie t allemaal mag vertellen van me...vind ik niet erg...
    ik ben wel nu ontzettend moe..mijn hoofd maakt overuren van binnen..ach ja..
    Nou meiden, duimen voor me dat de 150 stiekum toch aanslaat,en als pendel caruli klopt, dan wordt maart een topmaand voor me.
    xxx bengel

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    \:D/ Cindy is zwanger! is geen twijfel mogelijk met je test hoor! Had precies hetzelfde.. over een paar dagen knalt ie van je schermpje af!
    ( je bent nog een dag voor je NOD dus is het stofje nog niet heel sterk)

Gefeliciteerd meis!

9. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Ja, ik hoop het zo. :)

10. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Aanpassen die banner, dan ga ik je ook feliciteren!

11. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Is het normaal dat de streep van Clear Blue naar een tijdje minder wordt?

12. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Na 10 minuten kan de uitslag toch veranderen?

13. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Klopt! ;)

14. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    De eerste 10 minuten tellen hoor.... :)

15. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Gelukkig maar! :)

16. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Gevaarlijke uitspraak, maar ik kom je over twee weken gezelschap houden bij de novembermamma's! ;)

Nee hoor, eerst maar zien. Ik heb wel de hele tijd een RAAK-gevoel... had ik vorige maand niet, en toen had ik gelijk. Hoop dat ik nu ook gelijk heb!

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ katrien

Zou wel mooi zijn!

18. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Elmo is zwanger!
    Echt heel erg tof.

Cindy.....kan niet wachten tot morgen!
    Jij gaat gewoon volgen!

19. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ja zeker... maar ik weet nog niet of ik zelf wel geloof dat je het nu al kunt voelen... Dus het blijft 2 weken duimen draaien!

20. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    he meiden, hoe is het hier? tis wel weer spannend hoor, cindy die is gewoon zwanger! een streep is een streep meid! ik kom je ook gezelschap houden bij de novermber mama's (hoop ik) vrijdag weten we meer! En als ze vrijdag toch doorkomen gaan we voor IUI in maart ooohh zo spannend.. gister gesprek gehad, t viel wel mee eigenlijk. ze gaan eerst 3 maanden proberen met alleen Clomid en daarna krijg ik allemaal onderzoeken om te kijken of alles wel doorgankelijk is enzo, en word het spuiten (wat ik niet hoop, heb een naalden fobie) dat was het wel weer zo een beetje, meisjes heel veel succes met klussen en wachten!

Deel Deze Pagina