Hoi hoi! @ Bengel: Positief blijven, hoor! Ik ben ervan overtuigd dat alles goed komt (misschien komt de droom van je moeder wel uit!). En als je het toch ff niet ziet zitten, kan je het gerust bij ons kwijt. @ Mj24: je gaat bijna op vakantie! Leuk zeg... Waar gaat de reis naartoe? @ Esthertje: ben benieuwd of je deze ronde weer een eisprong krijgt. Dat zou wel heel goed nieuws zijn. Maar wel jammer dat je niet kunt klussen. Kan je vriend niet eventjes langs rijden? @ Jody: misschien je eisprong? Ik doe maar een gok, want eigenlijk weet ik het ook niet hoor. Ik weet niet hoe een eisprong voelt, want misschien heb ik er nog nooit één gehad. En als ik er er wel één heb gehad, dan voel ik er nooit wat van. Misschien kan je een ovulatietestje doen? @ French: balen he, weer dat wachten. Hopelijk is dit je laatste keer dat je moet wachten op je ongi... Hoe is het met de andere meiden? Allemaal een leuke sinterklaas gehad of moeten jullie die nog vieren? Groetjes, Simba
@simba: ik hoop dat dit mijn laatste ongi is @jody: ik kan je geen antwoord geven meid maar ik weet wel wat je bedoeld en nee het is geen blaasontsteking. @marittt: hoe is het vandaag bij de gyn geweest?
hallo meiden vandaag voel ik me weer wat beter...heb afspraak gemaakt voor FM op woensdag, ik moet om half 9 duimen voor me hoor! mijn moeder gaat dan een keer mee, vriend is een dagje naar Essen naar en autoshow, wat ie al 3x gemist heeft. ik vind ook dat ie gewoon moet gaan hoor. En tja, mocht het niet gegroeid zijn, dan op naar de 150 mg...dit is pas de 2e ronde met clomid..we zijn 'net' pas echt bezig..zo moet ik maar denken..en jullie ook! Hoe was t maritt? En Jody: spannend wat je allemaal voelt. French: succes de aankomende tijd. en de anderen ook! Knuf bengel
@ jody. Innesteling komt pas rond week 5 of 6. Ik wil geen moed geven maar klinkt wel zo als mijn zwangerschap. Ik had ook dat m'n blaas telkens vol zat en kwamen maar kleine beetjes. En had ook last van krampjes. LIefs Simone
1E RONDE CLOMID MJ24: 7 maanden gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. net begonnen met menstruatie opwekker. volgende week clomid 50 mg jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. ongi in april, mei, aug, okt. in novem. gestart met primolut. en op 3e dag ongi gestart met clomid 50mg. Bloed was goed. Met 50 mg te veel eitjes. Blijkt dat er maar 1 dominant ei is, die is doorgegroeid. Weer bloed laten prikken, 17 dec. terug voor nieuwe echo. Misschien een "kerst"cadeau? Simba: juni 06 gestopt met de pil, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, nu eerste ronde 50mg Clomid Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer... Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. Nu duivels afwachten en beginnen met de eerte ronde Clomid 50, HSG scan, gevolgd door IUI. Eerste bloedonderzoek en echo net gehad. Eitje op 20-11 13 mm. Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn Alies: maart 06 gestopt met Diane pil, okt 06 eerste daarna niets meer. 20 nov eerste bezoek gyno. Echoco. Nu bloed en spermaonderzoek. na definitieve diagnose start clomid. 18 dec weer afspraak gyno 2E RONDE CLOMID Esthertje80: oktober gestart met Primolut, netjes na 2 dagen ongesteld geworden, toen vanaf dag 2 van de menstruatie clomid 50 mg gaan slikken. Goeie eisprong gehad op dag 15, helaas gaan menstrueren, 28 november beginnen met 2e ronde clomid French:feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg geen reactie. nu kuur provera en daarna clomid 100mg.[/quote Bengel: 100 mg clomid, op dag 10 FM; eiblaasje was 'al' 11,5 mm, das al meer dan met 50 mg Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. Over 2 weken starten met provera, daarna 100 mg.
Jody vroeg of het kon zijn of het een innestelling was. Dus daar gaf ik antwoord op. Dat is meestal pas in week 5 of 6. Waarom zijn jullie eigenlijk een eigen deel gestart want er was toch al 1 waar iedereen met clomid zat? Groetjesss
@marittt: ik heb net bij het overzichtje gelezen dat de 50mg niet heeft geholpen. jammer meid....welkom in ronde 2 @moon85: we hebben een topic gestart omdat wij allemaal net zijn begonnen met clomid en dit dit onze 1e ronde is....ik/we hadden niet verwacht dat het zo druk zou worden. daarom is dit topic een beetje uit gegroeit en hebben we zelf een overzichtje gemaakt.
Hoi lieve meiden. Ik kom me ook hier melden, ben gisteren avond laat ongesteld geworden na 2 dagen bruin verlies. Vandaag de fm meting bellen, en afspreken voor dag 9 a 10. en op dag 3 beginnen met 50 mg clomid. ik had dupasthon mee gekregen als ik voor 15 dec niet ongesteld zou worden. Maar gelukkig werkt mijn lichaam deze keer een beetje mee, zodat we nog een kansje hebben in dec! Dit is de eerste ronde dat ik clomid ga gebruiken. Heb vorige maand een hsg gehad, dus nu nog extra vruchtbaar volgens de gyn. Mijn mannetje heeft gelukkig supergoed zaad. dus we gaan heel goed ons best doen. Dus we gaan het afwachten deze maand. maar ik vind het wel maf. je moet deze maand alles uitrekenen tempen. en dan zeggen de mensen in je omgeving dat je er niet te veel mee bezig moet zijn ik wens iedereen heel veel succes en dat de laatste maand van 06 maar een hoop goede berichten mag afsluiten liefs en succes! groeten dieneke
moon 85 ja maar de innesteling is niet in week 5 of 6. week 2 is je ei en week 3 de innestelling.. hoe kan je anders positief testen
Dan geloof je het niet. Ik ben toch zelf zwanger geweest. En toen ik vloeide bij 5w4d zei de gyn dat het innestelling was en het staat ook in boeken dat het bij week 5 of 6 pas is. Een ei kan ook rond dwalen en nog later innestellen en dan kan je nog positief testen.
hallo. hier moet ik mj24 toch even bijvallen hoor, je innesteling is normaal gesproken dag 5 t/m 10 na de bevruchting, dus in week 3, pas als een eitje ingenesteld is kun je hcg afscheiden (dacht ik) en kun je positief testen, is het na week 4 niet ingenesteld wordt je namelijk ongesteld. Misschien dat moon85 een uitzondering is maar bij week 5 of 6 zit je embryo al ingenesteld hoor!
1E RONDE CLOMID MJ24: 7 maanden gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. net begonnen met menstruatie opwekker. volgende week clomid 50 mg jody: in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. ongi in april, mei, aug, okt. in novem. gestart met primolut. en op 3e dag ongi gestart met clomid 50mg. Bloed was goed. Met 50 mg te veel eitjes. Blijkt dat er maar 1 dominant ei is, die is doorgegroeid. Weer bloed laten prikken, 17 dec. terug voor nieuwe echo. Misschien een "kerst"cadeau? Simba: juni 06 gestopt met de pil, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, nu eerste ronde 50mg Clomid Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer... Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. Nu duivels afwachten en beginnen met de eerte ronde Clomid 50, HSG scan, gevolgd door IUI. Eerste bloedonderzoek en echo net gehad. Eitje op 20-11 13 mm. Wendy: Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, 10 dagen primolut en dan dag 3 beginnen met clomid 50 mg en 2 keer daags Metformine. Alies: maart 06 gestopt met Diane pil, okt 06 eerste daarna niets meer. 20 nov eerste bezoek gyno. Echoco. Nu bloed en spermaonderzoek. na definitieve diagnose start clomid. 18 dec weer afspraak gyno 2E RONDE CLOMID Esthertje80: oktober gestart met Primolut, netjes na 2 dagen ongesteld geworden, toen vanaf dag 2 van de menstruatie clomid 50 mg gaan slikken. Goeie eisprong gehad op dag 15, helaas gaan menstrueren, 28 november beginnen met 2e ronde clomid French:feb 06 gestopt met de pil,pas 4x zelf ongi geworden en de 5e keer met behulp van provera,zaadonderzoek UITSTEKEND,begonnen met clomid 50 mg geen reactie. nu kuur provera en daarna clomid 100mg.[/quote Bengel: 100 mg clomid, op dag 10 FM; eiblaasje was 'al' 11,5 mm, das al meer dan met 50 mg Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. Over 2 weken starten met provera, daarna 100 mg. Nou ladies.. ben bij de gyn geweest... vond het in 1e instantie niet leuk, had een man... toen die vent binnen kwam... echt een superkerel! echt vet aardig... hij gaf me de optie, of nog een half jaar wachten of aan de hormonen. koos natuurlijk voor het laatste... wacht al lang genoeg. heb zojuist nog een keer bloed laten prikken. heb geen echo gehad, want uit mijn hormoonwaardes kwam er al uit dat ik pco heb, icm met de vorige echo die ik heb gehad. nu moet ik 10 dagen aan de primolut, dag 3 t/m 9 chlomid slikken en iedere dag 2 keer metformine. dit heb ik voor 3 maanden mee gekregen. als ik op dag 40 van de cyclus niet ongesteld ben, moet ik een nieuwe afspraak maken
hoi lady's ik ga nu met ronde 3 beginnen met clomid, mag ik ook met jullie meedoen? misschien kan ik ook wel wat advies geven, vragen staan altijd vrij uiteraard! kusz patje20
Hoi meiden, hoe staat het leven? Vandaag 5 december en ik ben als Piet verkleed, haha. Ik werk op een bank en nu kunnen kids hun schoentjes vandaag ophalen. erg grappig! Verder ben ik best te spreken, want ik kreeg op 1 dec. ( m'n verjaardag ) en 2 dec. positieve ovu-testen en vanmorgen een temp-verhoging. Grote kans dus dat gister m'n ei eindelijk gesprongen is. En we hebben ook goed geklust, dus we hopen heel erg dat het deze maand raak zal zijn, dan ontsnappen we nog net aan de MM. Verder is hier weer veel gebeurt ondertussen, Esthertje, French, Bengel en nu ook Marit de volgende ronde in. Ik duim voor jullie allemaal. Laat het een geweldige kerst worden, of voor sommige een vruchtbaar nieuwjaar! Iedreeen een fijne Sinterklaas-avond. Dat jullie maar flink verwend mogen worden!
Jij ook Zwarte piet oooo wat zou dat super zijn als jou ei gisteren gesprongen is en dat ie bevrucht word... een klein smurfje... mooier cadeau kan je toch niet krijgen in December! Liefs, Esther