Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Dan moet er genoeg in zitten :)

2. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Ik slik nu 150mg. Slik ze tegelijk en 's avonds voor het eten. Ik heb overdag minder last van bijwerkingen als ik 's avonds slik dan wanneer ik 's ochtends inneem. Wel wat nachtelijke opvliegers en emotioneel iets minder stabiel dan ik normaal ben, maar zolang het daarbij blijft... toen ik overdag slikte had ik ook opvliegers overdag, was overdag erg moe en ook wat minder stabiel

Chrizzzy

3. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @Cindy: kun je niet aan je huisarts of gyn vragen of je bloed mag gaan prikken? Daar zien ze het zeker in

4. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    @cindy: vast wel... je houdt ons wel in spanning hoor... duimen draaien gewoon door hier (tussen het rapportje tikken door dan ;) ).

Hier lijkt mijn temp nu dan toch eindelijk wat omhoog te gaan (di 36,18, woe 36,26 en nu 36,48 en daarmee weer terug op basale temp. hoop morgen dus op stijging)... Heb besloten tot en met het weekend te tempen en als ik op FF dan eindelijk mijn kruis heb te stoppen tot de duivels komen (of hopenlijk niet natuurlijk....).

Chrizzzy

5. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Kan ik me voorstellen... dit verhaal hou je wel weer in je achterhoofd! Maar Moon, vergeet niet dat het vaker goed gaat dan verkeerd... dat moeten we niet vergeten, ook al is dat soms moeilijk!

Maar ik krijg ook een opdonder, van elke miskraam die ik hoor... Zal haar vanavond even een pb'tje sturen, maar zit nu op mijn werk.

6. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    @ All; ik zou zo graag een kijkje van binnen nemen, even kijken wat er allemaal gebeurd.... of ik zwanger ben of niet.

Ik denk dat ik miljonair zou worden als ik een zwangerschapstest ontwikkel waarmee je 1 dag na de eisprong al kan zien of je zwanger bent of niet. Van zo'n test kan ik alleen maar dromen!

7. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    @Katrien: dat denk ik ook hihi... zo te zien zitten we wat nod betreft ongeveer gelijk... lekker zacht dit wachtbankje he?

Chrizzzzy

8. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Zo zacht vind ik het wachtbankje niet, wil er snel vanaf! Tijd kruipt... en kan het echt niet laten om elke minuut te denken: zwanger, niet zwanger, zwanger, niet zwanger.

Nee... die onzekerheid is niks voor mij, zullen we vast naar de November-mamma's? ;)

Nou, samen aftellen dan maar!

9. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Hey ladies,
    Ik ga jullie verlaten.....
    Niet op het forum hoor, want voel me hier prima thuis, ga alleen over op Gonal-F en al vanaf 12 maart met een beetje geluk.

Mijn eitjes waren niet gegroeid, zelfs 1 die groter leek dinsdag, was nu weer verdwenen.

Het gesprek van vorige maand bij de gyn heeft ertoe geleid dat hij in ieder geval normaal doet tegen ons, en zelfs aardig is, zoals het zou moeten zijn natuurlijk.

maar to the point....Hij zag clomid niet meer zitten, met deze reacties en vond het ook niet goed dat ik er zo'n jeuk van krijg. Dus maandag 12 maart, curcus prikken en beginnen bij gelijk blijven van mijn eieren (leek wel pasen trouwens, zoveel kleine eitjes dat er zaten!)

Moet dan goed onder controle blijven, ivm overstimulatie.

Ben heel erg opgelucht, blij dat we verder gaan, ondanks dat ik nog een beetje op zie tegen de prikken. Mijn collega was binnen 2 maanden zwanger van Gonal, dus heb een goed voorbeeld.

Weet niet goed wat te zeggen over Marjo, geen woorden. Vind het heel erg!

Nou, jongens, niet te moed verliezen hoor, ben ook nog gewoon bij de clomid date in januari, want die gaat er zeker komen.

Niet om sentimenteel te doen hoor, maar ben heel blij dat ik hier zo lekker mijn ei kwijt kan. Bedankt nogmaals.

Iedereen succes en sterkte, en Cindy.......hou het niet meer van de spanning.

x
    Shaartje

10. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    He Shaartje,

jij ook succes en kom vooral regelmatig buurten op dit topic... lekker in elk geval dat je weer verder kunt en dat je gyn eindelijk "gewoon" doet... blijft soms toch lastig voor die artsen om te blijven beseffen dat ze met mensen te maken hebben, in een ingrijpende periode in hun leven dan ook nog...

Chrizzzy

11. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @katrien:
    Ik begrijp heel goed wat je bedoeld! Zo'n test zouden veel mensen fijn vinden....
    Het nadeel zou alleen zijn dat het vaak fout gaat na een aantal dagen (je weet nu niet dat je zwanger bent.... maar dan zie je het als een miskraam.... psychisch misschien ook weer niet zo handig).
    Wachten duurt altijd te lang!1

Ik hoop voor je dat je zwanger bent... Heb je er een goed gevoel over?

@shaartje: wat goed dat jullie verder mogen met een ander middel. Als clomid veel klachten geeft en toch niet aanslaat.....
    Wat is het verschil tussen Gonal-F en andere hormonen die worden geinjecteerd?

12. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Stel, zaterdag zegt de digitale CB niet zwanger, dan wil ik volgende week bloed laten prikken bij de dokter.
    Hoelang duurd het voordat je daar een uitslag van krijgt?

13. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    @ Cindy, volgens mij kun je morgenochtend ook wel digitaal testen. Je bent overtijd en hebt al twee positieve testen.... Ik kreeg de uitslag van het bloedonderzoek dezelfde dag!

@ Dieseltje, daar heb je gelijk in... 5 keer een miskraam is niet iets om vertrouwen van te krijgen! Dan maar voor je gevoel wat minder vaak zwanger!

@ Shaartje, Goed dat je met wat anders mag beginnen. Hoop voor je dat dat wel snel resultaat heeft! Maareh... blijf je wel gezellig bij ons?

Liefs Cath

14. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Ik blijf bij jullie hoor!
    Wil niet een eigen topic, met gonallers.....
    hihih

15. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Wel een leuk woord! :)

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

@shaartje.... wel jammer dat het eitje weer verdwenen was, maar wel goed van je gyn, dat je nu eindelijk 'verder' mag... En wie gaat er prikken, jij of je mannetje? Als je weggaat, gaan wij je stalken hoor.... ;)

@cath.... nou die mogen ze idd wel eens uitvinden... helaas de andere keerzijde, over die mk's. Ik vind het namelijk zelf wel een prettig idee om te weten dat ik wel zwanger kan raken.

@mj hoestie nou meid? ben je alweer een beetje uit je dip?

@esthertje...hoestie met jou? ben je vandaag alweer aan het werk gegaan of ben je nog lekker een dagje thuis?

@bengel... enne jij ook lekker thuis? geniet je er wel een beetje van!

@dieseltje...ik vroeg dat over die email omdat ik je al een tijdje geleden had toegevoegd op msn. maarre het is nog niet geaccepteerd... (heb een rare emailnaam hihi)

@carpediem... ik neem ze altijd savonds in. vind ik prettiger.... als ik tijdens mn werk een opvlieger heb, is nie zo verstandig, aangezien ik goed moet blijven opletten. Heb ze liever snachts...pfff en hoe!

@cindy...cindy die is zwanger...lalalala ;) denk als je idd al 2 positieve testen hebt, dat ie morgen wel zwanger aangeeft! (ik kan namelijk niet meer wachten hihi)

17. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @Wendy: Hmmmm.. vreemd... ik heb bij mijn weten niks geblokkeerd ofzo.... geeft je msn even, dan voeg ik je toe.....

@Cindy: Waarom vraag je niet of je vanmiddag even bloed mag laten prikken? dan weet je het vandaag nog!

18. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    das raar, want je staat wel in mijn lijst... ik me maar afvragen wie het was ;)

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

het is ikkes;)

Share This Page