Nou meiden, de testen zijn binnen.... Moeilijk om nu nog te wachten! 't is dat de kwaaltjes weg zijn, anders had ik morgenochtend een test gedaan.
Ik heb het laten opmeten, het was gewoon normaal. dus dat scheelt 4.2 Dus het zou wel gewoon spanning of stress zijn dat ik zo moe ben..
Wel balen, anders was het misschien met andere medicijnen te verhelpen. Nu maar lekker rustig aan doen, en vooral van het lekkere weer genieten... Hopelijk is dit je laatste maandje hormonen!
Vandaag weer naar het ziekenhuis gewest voor een echo.... De Rechter eierstok lag stil en daar gebeurt niets, DE linkereierstok was slecht in beeld te brengen en daar heb ik ook erg last van is erg gevoelig Links leek er wel een eitje te groeien (dit was woensdag ook te zien) alleen omdat het erg slecht in beeld is te krijgen kon hij er niet heel veel van zeggen. De Gyn wenste ons wel veel klusplezier voor het weekend Maandag ochtend moet ik weer voor een echo komen om te kijken of er al meer gebeurd is. Als er volgende week nog niet veel is gevorderd wordt de clomid verhoogd naar 100 mg. We zullen het maar weer afwachten.... [-o<
Die kunnen wel weg toch? Lijst wordt anders zo lang.. Ik heb vanmiddag licht roze bloed verloren. De gyn gebeld en was te laat om nog langs te komen omdat ik niet dichtbij woon. Dus mag morgen ochtend komen om te zien of alles nog goed is. Het kon innesteling zijn, adertje of weer beginnende mk. De schrik zit er aardig in...
Tjee Moon, dat is schrikken! Die kleine van jullie is vast sterk... hoop echt dat er niks aan de hand is! Sterkte morgen! Liefs, Daniëlle
@ All; zit er vandaag flink doorheen... manlief wil met hormonen stoppen als ik deze maand niet zwanger ben. Ik kan niet doorgaan, maar ook niet stoppen.... de wens is zo groot!
cath, waarom stoppen met hormonen? Ik denk ook wel, waar ben ik aan begonnen. Maar je moet wat.. zonder gaat het niet lukken (bij mij in iedergeval) Moon. gadver.. ik hoop dat het niks ergs is.. denk het niet hoor.. adertje ofzo.. laat je het ons morgen gelijk weten.. voor mij zitten de clomid dagen er nu weer op.. dus nu maar wachten op een ei, en die kl*te metformine.. daar wil ik eigenlijk echt mee stoppen..
Hoi Ik ben tijgertje en ben begonnen met de clomid 50mg op de 3de cyclusdag en gister was de laatste dag geweest en 12 maart moet ik weer terug naar de gyn dan krijg ik een echo en daarna weet ik niet wat ze verder willen doen
Jeetje Daan... Maar ja hoe groot is dan de kans dat je uit jezelf zwanger zal raken. Ja hoop ook dat het niks betekend. Ik laat het meteen weten ben pas om 5 voor 11 aan de beurt.
@moon.... heb je niet ff heftig geklust k hoop dat het niets is! @daan.... idd waarom? @mj...ik ken het...dat is ook de reden waarom ik gestopt ben.... voelde me echt hondsberoerd toen! en ik slikte er maar 2 per dag. Mn pa had zo'n bloedsuikermetertje en als ik dan gegeten had, was mijn waarde zo rond de 3.6/4.5 ofzo... echt gewoon te laag @denise...vind het echt raar, dat je nu weer aan de provera zit... we waren toch tegelijk begonnen? Ik heb (zo te voelen) nu mn eisprong pas. en de eerste ronde op dag 19. Hoestie voor de rest met de meiden? Heb morgen arbo-keuring om 10 uur, voor vrachtwagen rijden, moet je eerst gekeurd zijn. enne daarna gaan we naar het stadhuis datum prikken.... ENNE heb morgen mn eerste rijles(sen) van 12 tot 15 dusse iedereen die in de buurt is... berg je maar!
Haha wendy nee... dat komt er op het moment niet veel van.. vind ik nog erg eng! @ cindy Nee is nu over. Wel last van me buik.
Zal toch niets te betekenen hebben? Hoop ik dan. Bij mij is er nu een aantal dagen niets te zien, van verlies. Ben blij als ik de 1ste echo heb gehad.
Ik hoop het niet. Ga maar gewoon uit van diepere innesteling. Maar echt super gerust ben ik niet. Ben wel blij dat ik niet tot volgende week hoef te wachten. Denk dat het nu meer in zal slaan als het bijv mis zou gaan dan bij de 2ling. Want nu zit er een hartje in en bij de 2ling kwam dat er helemaal niet in
@wendy: ja ze hebben bloed geprikt en daaraan konden ze blijkbaar zien dat het niks heeft gedaan voor me... bloed prikken wsa op dag 16. Ik neem aan dat als er nog een eisprong aan het aankomen was dat ze dat wel konden zien aan hormoonwaardes in mijn bloed. Er was geen twijfel er was gewoon geen activiteit. En meteen weer provera want dan is mijn NEPcylcus uiteindelijk 30 31 dagen... T is kuhlote maar t is niet anders. @moon: jeetje meis hoop dat het niks is! @katrien: ik kan wel begrijpen dat het teveel wordt... al die hormonen, opvliegers, moodswings, psychische druk etc etc. ik heb het nou al best zwaar laat staan mensen die al langer bezig zijn... petje af t is zeker niet niks mara ik hoop toch dat er voor jullie iets anders is, of misschien alleen even een pauze... suc6
@moon...dr was toch een tijdje geleden een topic, met daarin een link over een krantenartikel. Dat ging over sex tijdens de eerste weken van je zwangerschap... het schijnt zo te zijn, dat als je sex hebt tijdens de eerste weken, dat het vruchtje dan gewend is aan vreemde situaties en dat het de kans op een mk kan verkleinen.... kan alleen dat topic niet meer vinden
*duim, duim, duim* Moon sterkte, en hoop op een positieve uitslag. Kom op kleintje gewoon lekker blijven zitten hoor..... Wendyp: Leuke datum geprukt? En hoe ging de eerste rijles. MJ: Hoe is het nu met je? Kon de andere arts je helpen? Ben nu zelf bezig met ovutesten, ben benieuwd, verwacht zelf mijn ei dit weekend.... Veel succes katrien met het afwachten.... (slopend he die laatste dagen) To all: Veel succes op de w8bank, en veel klusplezier toegewenst...