Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

sorry ladies..heb niet echt tijd om te reageren op iedereen...

thnx alies voor het opzoeken..

enne wilde mj ff een hele fijne vakantie toewensen!

2. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Fijne vakantie, mj! Geniet ervan...

3. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    @MJ, heel veel plezier op vakantie! Lekker naar de zon! Ik hoop ook dat dit topic leeg is als je terug komt ;) en dat jij ook een mooi kerstkado krijg!
    @Bengel, blij te lezen dat je weer een beetje bent opgeklaard. Het valt ook allemaal niet mee. De FM geen gewoon bij je dagelijkse bezigheden horen. Echt erg. Overstimulatie lijkt me ook irritant, groeit er eindelijk een ei, moet je ze laten lopen... Kan het zo zijn dat de volgende ronde met 100mg anders verloopt dan je eerste? Of moet je dan aan de 150 mg? Nou ja, eerst maar eens kijken of het echt niks doet. Ben geen dikke en geen dunne PCO-er (vind ik zelf dan). net onder de 70 kg bij 1.73.

4. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    MJ24, een héle fijne vakantie en ik hoop dat je wens uitkomt!
    Ga er maar lekker van genieten! :thumup:

5. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @mj: een hele fijne vakantie en een hele fijne kerst!

@bengel: ik ben ook geen dikke of dunne pco-er....het zelfde als marittt.

6. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Ik kon gister naar 't ziekenhuis bellen voor de uitslag van m'n bloed.
    De zuster zei dat de progesteron <1 was. Ik vroeg wat dat dan inhoud. Je zit voor in de menopauze zegt ze... Uhhh, dat lijkt me sterk. Even overleggen met de dokter....
    Of ik die ochtend nog even langs wilde komen om een inwendige echo te laten maken. Toen ik daar was heb ik de gyn verteld dat ik vermoed afgelopen maandag m'n eisprong te hebben gehad. Positieve ovu-testen en temp-verhoging. Hoefde dus geen echo meer te laten maken, maar weer te bloedprikken om te kijken hoe het nu zat met de progesteron. Dat van die menopauze klopte dus niet helemaal ( pfieuw... )
    Wel meteen een afspraak gemaakt voor die HGC-scan en wel op 2 januari.
    Vanmorgen temp weer 1/10 omhoog, nog anderhalve week te gaan....

Kus!

7. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    Bedankt voor jullie welkom berichtjes! :)

De eerste pil gisteren geslikt.
    weet niet of het echt een bij werking is maar gisterenavond
    kon ik echt helemaal niks hebben van mijn vriend....
    potje zitten brullen.... :(
    ga zo de 2e innemen, en we wachten het weer af voor vandaag
    groetjes

8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Goedemorgen meiden.

Kom net uit het ziekenhuis.
    Zo...liet die gyn me even schrikken zeg....
    Hij zegt: Ik denk dat je hem net hebt gehad...
    Neeeeeee dan hebben we hem gemist.
    Maar toen keek ie nog even goed... en daar zaten 2 eitjes te wachten om te springen...pffffff gelukkig.
    Vandaaag en morgen mijn vruchtbaarste dagen zei hij.... spannend hoor.
    Ga morgen voor 3 dagen naar Valkenburg met vriendinnen dus we hebben vanavond en morgenochtend.
    Hoef nu 4 maanden niet op controle als het zo blijft gaan. Heb totaal nog 4 rondes clomid te gaan.
    Ik hoop ze niet nodig te hebben.

Smurfin, wat vreemd zeg, wanneer krijg je de uitslag van je bloed?

MJ, fijne vakantie, geniet lekker!

Liefs, Esther

9. cede

cede Actief lid

16 jul 2006
    320
    0
    0
    Hallo, zal me even voorstellen hier.
    Ik ben 25 jaar.
    Zit nu in m'n eerste cyclus met Clomid. Heb een flinke PCOS, heb een laparascopie gehad, daar was alles oke. Wordt zelden uit mezelf ongi, dus eisprong komt nie echt. Ik heb best last van de hormomen gehad en nog steeds een beetje, opvliegers, vooral in m'n stemming ook. Heb nu inmiddels al dag of 7,8 last van veel witte afscheiding, wordt ik echt niet vrolijk van. Morgen ochtend moet ik bloedprikken, zit dan op dag 23, dus afwachten dan of ik m'n eisprong gehad heb deze maand.
    Veel succes voor jullie allen hier!
    Liefs Debbie

10. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    he meiden....rustig op dit topic...of ligt dat aan mij?
    ik ben mn ongi aan het afwachten....ik hoop zondag.

@esthertje80: veel sucsex ;)

11. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Thanx French....

hahhaa... leuke woordspeling hoor

12. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    ja rustig
    en straks met z'n allen weer een hoop nieuws
    bij mij is het ook even stilte voor de storm

succes iedereen

Alies

13. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Hoi Cede! Welkom op dit forum...

Smurfin: wat een raar verhaal van dat progesterongehalte. Ik zou ook me helemaal rot schrikken als iemand zegt dat je in de menopauze zit. Gelukkig kon de gyn het allemaal beter uitleggen... Voor hetzelfde geld had je je er dagen over zitten opwinden!

Esthertje: hihi... iedereen weet hier wat julie vanavond en morgenochtend gaan doen! Succes hoor... en veel plezier in Valkenburg.

Hier zijn er hoopvolle ontwikkelingen... Ik heb het vermoeden dat er wel eens een eisprong kan gaan komen. Ik had gisteren buikkrampen (voelde net alsof ik ongi moest worden) en de ovutesten zijn nog wel negatief, maarrr.... het lijntje wordt wel met de dag donkerder. Ook daalt mijn temp elke dag een beetje. Een heleboel positieve tekens, toch?
    Ik zit nu op cd 14, dus dat is heel erg netjes. Ik ga het allemaal goed in de gaten houden!

14. bengel

bengel Niet meer actief

hoi hoi.

heb vandaag weer Fm gehad, en weer 11,5 mm..dus al een week lang. ik was er nu op voorbereid, dus geen hevige emotie. Ze wil me toch nog 1x zien, is procedure, maandag dus om 9 uur..ze zei zelf dat ze niet vermoed dat ie groeit.
    Toen vroeg ik haar, of de 150 mg dan werkelijk aan zal slaan, want het enige verschil met 50 en 100 mg is dat er meer eitjes 11 mm worden, maar dat is het enige, 11 is magisch getal voor mijn lichaam hihihi
    Toen gaf ze aan dat er ook een overleg gepland is in hun team, of ik niet nu al over moet gaan stappen op een ander hormoon...kijk...
    ik vermoed nu dat ook ik moet gaan spuiten..t is niet leuk, maar de clomid heb ik zelf (ook al ben ik ondeskundig) geen 'geloof' meer in...
    afwachten maar op maandag...vind dit positief, ook al zijn eiblaasjes niet gegroeid.
    Oh ja, mijn bmslijmvlies is dan wel verbeterd: van 6;9 woensdag, naar 10,4 vandaag...dat betekent dat eiblaasjes wel wat vrouwelijk hormoon afgeven zei ze..

nou meiden, ik heb nu zoiets van: duimen maar op de volgende hormonen voor maandag a.s.

groetjes
    een toch wel positeive bengel

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

@simba... en hoe was je ovu test vandaag? hoop echt voor je dat je een eisprong krijgt... krijg ik zelf ook een beetje moed van..je hoort veel dat vaak hogere dosering pas aanslaat!

@bengel...lekker dat je gyn zo met je mee denkt...hoop voor je dat je mag spuiten, ben je toch weer een stapje verder toch? (heb dr nie zo veel verstand van)

zit zelf nu op dag 4 van primolut slikken en van metformine... nu heb ik primolut al ns eerder geslikt, nergens last van.. maarre nu met die metformine... de assistente van de apotheek zei al dat je er maag en darm klachten van kon krijgen de eerste week/2 weken.. pff heb echt last van mn maag... en dorst... gister bijna meer dan 3 liter water gedronken.. pff... maaaaarrrr tis voor een goed doel zeggen we dan maar...

KuZzzzz klagende wendy haha :)

16. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    OH help..... Ik ben weer aan het zenuwen.....
    :pale: Ik weet dat ik er nu niks meer aan kan doen, en dat ik moet wachten tot volgende week vrijdag. Maar toch....
    Als dit niet gelukt is, ben ik bang dat het nog een lange weg kan worden. Ik heb zo het gevoel dat het wel is gelukt, ik word gek van mezelf....

@wendyp: Veel succes en hopelijk komen de :evil: :evil: mooi op tijd.
    @Bengel: Wat knap dat je zo positief bent. :thumup: Het lijkt me ook een fijn gevoel dat ze al gaan kijken wat ze nog meer kunnen doen, en dat ze niet weer alleen een zooi met pillen voorschrijven! Veel succes maandag.
    @Cede: Welkom hier, en veel vruchtbaarheid toegewenst...
    @Esthertje: Veel plezier in Valkenburg... ;)
    @French: Ik hoop voor jou dat de :evil: :evil: ook snel zullen komen, kunnen we weer verder naar de volgende ronde. ;)
    Voor de rest: sorry dat ik jullie vergeet, veel succes! :D

17. bengel

bengel Niet meer actief

hoi jody

ik vind het ook knap van mezelf :oops: de emo muts die ik zijn kan hihihi.
    Ik vind t wel spannend maandag, en niet de FM, want ik 'weet' dat ie niet veel meer doet, maar wat wordt nu t traject..maar ik denk zelf t spuiten, anders had ze dit vast niet al genoemd..ik neem vriend wel mee, want als ik t zelf niet zou durven, dan heb ik hem nog, en ik weet niet of ze dat maandag allemaal al gaan uitleggen.
    en die droom van mijn moeder waar ik paar pagina's terug over schreef:als t nu met spuiten meteen raak zou zijn: krijgt ze plm gelijk met haar 7 okt...hihi
    nuchter blijven bengel: we blijven positief kijen dag bij dag, cyclus bij cyclus (schrijf ik nu hoor, das anders in de 'andere'weken hahaha)

Bengel

18. jody

jody Bekend lid

13 mei 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    Nou Bengel:

Ik hoop dat je moeder echt gelijk krijgt hoor. En het liefst dat ze er een maandje naast zit.......(sept?)
    De spanningen stijgen eerst voor je ei en daarna voor je ongi. Om gek van te worden toch? En ik hoop voor je dat je gelijk kunt beginnen met die spuiten hoor! ;)
    Fijn weekend!

19. bengel

bengel Niet meer actief

dank je jody en jij succes met wachten he..das ook zo frusty af en toe he..
    ik duim voor je

xxxxx bengel

20. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    he meiden allemaal succes, en schouders eronder! ik zit nu op de helft van de clomid moet er nog 2 nemen. ik neem ze voor ik ga slapen, heb minder last van bijwerkingen dan, dus misschien een tip?

kuszz

patje20

Deel Deze Pagina