150 doet deze gyn eig nooit, omdat hij de ervaring heeft dat als 100 niet helpt 150 dat ook niet gaat doen. dus liever wil hij geen 150 doen omdat hoe hoger je de dosis clomid maakt hoe stugger ook je slijmvlies word en eht lastiger maakt om in te nestelen na bevruchting
Wat een ramp-dag vandaag! Maar goed dat ik geen test gedaan heb, want dan was er nog meer negatief nieuws bijgekomen. Echt balen, hormonen zijn prima, maar het moet gewoon werken! En dan ook nog zwanger worden en blijven....
esthertje, ook al geen goed nieuws. is het nationale slecht nieuws dag vandaag cath, test maar niet hoor vandaag, wcaht maar even. we willen wle goed nieuws nu
Ik wacht inderdaad maar even.... Heb zowiezo al niet meer de behoefte om te testen. Denk sinds woensdag ineens dat het niks is. Kwaaltjes zijn weg! Enige is dat ik nog heeeel moe ben, maar dat kan ook van de spanningen komen. @ Esthertje; hoop dat ze voor jullie ook een goede manier hebben, maar dat zal vast wel... ze kunnen zoveel tegenwoordig!
Pfff...erg frusterend allemaal, eerst groeit er wat en dan ineens niet meer Nou ik zal maandag maar weer moeten afwachten. Ik wist niet dat het kon heb in ieder geval weer wat geleerd
Weet je wat ik net lees bij een miskraam-topic? "De kracht van het verliezen is de kracht vinden om door te gaan..." Best een mooie uitspraak...
Heej moontje... Heb het al gezegd, dat ik eigenlijk niets te zeggen heb en dat ik het vreselijk voor je vind! @esthertje...Hmm das ook balen! @daan...dat is zeker een mooie uitspraak!
Hier nog maar een berichtje.... Wilde het niet in hetzelfde berichtje zetten.... ik ga trouwen op 17 augustus dit jaar.... enne wel hier: http://www.molenadriaan.nl/SiteResource ... ?DocID=192 Vandaag rijles ging ook super... schakelen enzo ging goed, plaats op de weg ging goed, kijken enz...
wow wen wat een super lokatie! romantisch, ken het wel heb in een 'ver verleden' nog een jaar in haarlem op kamers gewoond... 3 jaar geleden voor mijn studie maar 1e jaar niet gehaald dus toen was ik er ook weer weg...
Lieve Moon, Wat een vreselijk nieuws! Ik werd helemaal naar toen ik het las. Wat heb jij een pech zeg! Ik vind het zo ontzettende rot voor je en wil jou en je man daarom heel veel sterkte wensen in deze ellendige tijd! Geef de moed niet op, jullie tijd komt... ECHT! (ook al zit het je nu niet mee) Knuffel, Marit
@Maritt: Wat spannend..... Hoe voel je je? @Wendyp: Wat een super lokatie zeg... dat gaat helemaal goed komen. @Daan hoe is het ermee? Zijn er al weer wat klachten? Hier last van buikkrampjes. Beetje vreemd want heb mijn ei nog niet gehad. Volgens ovu test komt ie ook nog niet... Morgen jarig, misschien dan een pos. test? Iedereen een prettig weekend en tot volgende week.
ey goedemorgen allemaal. hoe is het met jullie? hier gaat het wel. Vandaag vieren we Lotte haar 3de verjaardag veel liefs Annika
Nou goedemorgen allemaal... Dit weekend een druk programma, dus toch maar even getest om te kijken of ik zwaar mag tillen of niet... Helaas, test was negatief. Kan natuurlijk te vroeg zijn, maar ik ga er nu echt vanuit dat ik niet zwanger ben. Heb zelf wel mijn twijfels of er wel even wat geweest is, omdat ik me een aantal dagen precies gevoeld heb als toen ik voor het eerst zwanger was. Ach, we zullen het nooit weten... Maar ook goed nieuws, mannetje en ik gaan gewoon door... zeker nog 1 maand, maar ik denk nog wel langer! Dipje is verder weer helemaal verdwenen..., kreeg gisteren foto's van Noorwegen van mijn schoonzusje en zwager. Heb nu echt zin in de vakantie! Dikke knuffel aan iedereen van opgewekte Daan die nu wel ongesteld wil worden zodat ze de volgende ronde weer in kan!