Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    @ Moon, wat erg voor je meid.

Sterkte voor jou en je mannentje.

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    balen Cath. ik hoop toch echt dat het over een paar dagen anders is

3. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    @ Moon: jemig... ik lees het nu pas! Ik ben er helemaal stil van.... Het is jullie zo gegund! Heel veel sterkte...

Vandaag ga ik met de provera beginnen. Ik had niet eerder tijd om het receptje op te halen. Heb het echt heel erg druk (gisteren van 06.15-22.30 uur gewerkt!), en daardoor ben ik er een stuk minder mee bezig.

Ik zit wel een beetje met een dilemma. Ik heb de kans om een hele leuke, maar voor mij zware baan te accepteren. Het is een representatief beroep, terwijl ik van nature best verlegen ben. Van mij wordt in dit beroep verwacht dat ik op de voorgrond treedt. Een enorme uitdaging dus voor mij, niet alleen inhoudelijk, maar ook persoonlijk! Heel leuk, maar ook doodeng... en daarnaast... hoe verkoop ik het als ik binnen een paar maanden zwanger ben? Aarrgghhh...wat een keuzes allemaal!
    Heb dinsdag tweede gesprek, dus ik heb nog even om na te denken...
    Zouden jullie het doen?

4. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ an

Gefeliciteerd met je kleine meissie!

@ Daan

He balen!
    Ja kan te vroeg zijn natuurlijk wie weet!
    Hihi wat fijn dat jullie toch nog door gaan.
    Is ook niet gek om is een dipje te krijgen.

@ simba

Ja dat is een moeilijke keuze.
    Ik weet niet wat ik zou doen.
    Doen wat je gevoel zegt!
    En ze mogen je niet ontslaan als je zwanger zou zijn hoor.

5. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @moon: ik lees het net pas meid!
    heel veel sterkte met dit verlies.

liefs french

6. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Thnx...

7. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    @Simba: om het zwanger willen/kunnen raken zou ik het niet laten. Het is vooral belangrijk om voor jezelf te bedenken of je je happy zou voelen in het nieuwe werk, wanneer je wel op de voorgrond moet treden. Het kan een mooie kans zijn om leren minder verlegen te worden... ik stuur je ook nog even een pb-tje.

@wendy: molen aadriaan, dat is toch in haarlem (ik werk in haarlem, vlak bij het station, dus ik zie hem elke ochtend vanuit de trein)...

Chrizzzy

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    an. fijne verjaardag gefeliciteerd.

Simba. Ik ben ook druk aan het solliciteren en zit met hetzelfde probleem, maar voorla hoe ik het ga doen met de ziekenhuis bezoeken.. vind het echt heel lastig

9. bengel

bengel Niet meer actief

zo ik heb de clomid weer op, maandag weer follikelmeting ben benieuwd of het nu wel of niet groeit...
    ik voel me stukken beter, heb me zelfs weer aangemeld op de sportschool zojuist...(ben in sept gestopt, omdat ik het allemaal teveel vond worden.)
    ga weer spinnen, en steppen, heb er weer zin in
    Heb mijn haren geknipt, maar daar ben ik niet zo blij mee, het is anders dan gezegd was (was kappersmodel) t is nu 3 cm korter dan afgesproken en een ander model, ik wilde een half lange bob, met de plukjes aan de voorkant iets langer, het is nu een korte bob. Tim vind het ook niet zo..dussssssssss maar weer wat laten groeien .Gelukkig staat t me wel.

gr daniellA

10. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ Bengel

Gelukkig groeid het weer aan...
    Maar is dan wel even balen.

Hoop voor je op een paar mooie eitjes!

11. bengel

bengel Niet meer actief

ja gelukkig wel dat het aangroeit, moet er niet aan denken dat t zo blijft. terwijl iedereen zegt : wat heb jij je haar leuk, dus het staat wel...

ik hoop ook op een eitje. aangezien vorige maand toch weer niet is aangeslagen wordt er nu om de dag gekeken waar het dan mis gaat, want wie weet groeit er wel wat maar springt het niet...dna krijg ik pregnyl...en als er nu niks groeit, wordt het injecteren...afwachten, ik hoop op de 1e optie: alleen pregnyl...
    knufff bengel

ps moon hoe gaat t nu?

12. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    Ja, ik vind het ook lastig. Ik ga ook vooraf vertellen wat er met mij aan de hand is (in grote lijnen), zodat ik daar later geen scheve gezichten van krijg. Ik weet dat ik dit niet hoef te vertellen, en dat ze me ook niet mogen ontslaan of niet aannemen ivm zwangerschapswens (ben jurist), maar ik wil een onaangename situatie gewoon voor zijn. Als ze er raar over doen, dan weet ik gewoon dat het geen werkgever is die bij mij past!

Lukt het een beetje met solliciteren?

13. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Hey meiden...

Vandaag een heerlijk dagje gehad. Weet ook waar mijn dip gisteren vandaag kwam. Was al een paar dagen gestopt met medicijnen tegen stemmingswisselingen.............. nu maar heeeel snel weer begonnen!

;)

14. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hoi meiden,

vraagje, ik heb van dag 5 t/m dag 9 clomid geslikt en zit nu op dag 13 (mag vanavond de pregnyl zetten)
    Maar ik heb nu al voor de 2de dag echt buikpijn. hoort dit er bij?

15. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Hoi Natasja,

ik heb rond mijn eisprong ook veel buikpijn gehad, soort menstruatiepijn.... Is na een aantal dagen weer weg gegaan.

Wat is het hier verder rustig zeg...........

16. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi natasja.

heb je officieel te horen gekregen dat er een ei zit?
    want als die er niet zit en je zet toch je pregnyl heeft dat natuurlijk geen zin.

Lotte heeft gister een geweldige verjaardag gehad.
    ze heeft haar eerste barbie gekregen echt geweldig.
    Ik had van de zomer al zo'n schelp gekocht en opeens waren mij nschoonmoeder en schoonzusje weg, ik zoeken en zoeken waren ze naar een bouwmarkt geweest hebben ze speelzand gehaald en ze kreeg erg scherpjes en zeefjes en vormpjes bij.
    echt zo leuk.

Zo'n leuke verjaardag als gister hebben we nooit gehad.

Als er foto's zijn dat ze ik ze op eht forum.

veel liefs Annika

17. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Vandaag ongesteld geworden! Wordt je altijd exact 14 dagen na je eisprong ongesteld of kan dit ook 2 daagjes minder zijn?

Conclusie 2e ronde 100mg clomid:
    Cyclus gestart: 4 februari (CD 1)
    Ovulation: 27 februari (CD 24)
    Cyclus lengte: 35 dagen
    Luteal Phase: 11 dagen

18. bengel

bengel Niet meer actief

@ maritt..
    dat kan ja, de ene keer 14 de andere keren 12, 11, 15 of meer..dan ben je nog steeds regelmatig...zeggen ze..zucht.

19. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    @Bengel, thanks voor je antwoord! Dan weet ik in ieder geval dat ik me geen zorgen hoef te maken (dat luteale fase te kort is ofzo). Wanneer moet jij voor fm? Hoop voor je dat er een mooi ei groeit!

Phhh vol goed moed op naar de volgende ronde... h

20. bengel

bengel Niet meer actief

@ maritt
    ik moet morgen om 9 uur...ik hoop ook op een mooi ei omdat de 2e maand 150 mg niet aansloeg is de kans dat ik immuun ben geworden voor clomid, ja dat kan dus ook nog...k hoop dat er wat groeit, en dat de reden van vorige maand is dat ie niet springt, dan krijg ik pregnyl, en anders moet ik over op injecties :cry:

ik laat t wel weten morgen

Share This Page