1E RONDE CLOMID Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Aangeslagen, heb op 14 februari een eisprong gehad!! Kreeftje: 15 januari 07 PCO geconstateerd. 30 jan gestart met Provera Geen bloeding gehad 6-3 naar de gyn geweest voor een echo, in de linkereierstok was te zien dat het eitje groeit is nu 1,58 cm de rechtereierstok zag er rustig uit maar wel veel eiblaasjes te zien Donderdag 8-3 wederom terug naar het zhuis voor een echo. Mistimon: vorig jaar maart gestopt met de pil, januari eerste menstruatie. PCO vastgesteld, 1e ronde clomid 50 mg, deze slaat waarschijnlijk niet aan 2E RONDE CLOMID Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2, maar de Clomid slaat niet meer aan. Nu provera, daarna 100mg Clomid. Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd. Nu 75 clomid. Alies : Start 6/3 met Clomid 100 mg Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen afgebroken met provera. 50mg clomid niet aangeslagen nu provera en 100mg clomid 3E RONDE CLOMID Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut. French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld. zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed. clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december, eisprong!. start 2e ronde clomid 12 januari 100 mg, geen eisprong . 3e ronde 150 mg clomid. Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. zondag 21/1 beginnen met ronde 2.woensdag 21 febr beginnen clomid Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari, mislukt. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. Helaas eitje gemist. 01-03 beginnen met clomid 100 mg. Derde ronde. Moon85: April 06 gestopt met pil, geen eisprong, 2 MK, 50mg clomid 4E RONDE CLOMID Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 9 februari weer met clomid beginnen. nu 150mg. -> 25 feb een positieve ovulatietest op CD19, maar temp niet omhoog. Lijkt dus toch niet te zijn aangeslagen. 14 maart naar gyn MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies.Duidelijk PCO. Begonnen met clomid 50 mg daarna 100mg. Maar geen reactie. nu weer duphaston en dan 150 mg clomid + metformine. Jody : in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde. Snotverdikkie weer niks! 22-01 start ronde 4 alweer. *zucht* Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. 2e ronde 100 mg, CD 24 een eisprong (fm) /3e ronde 100mg CD 24 eisprong (temp). Nu ronde 4 met 100mg. 5E RONDE CLOMID Bengel: provera want misschien geen eisprong gehad, 150 mg clomid met om de dag een echo, als er geen eisprong volgt moet ik spuiten Esthertje80 : 5eronde clomid 2e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. rond 9 maart terug bij gyn komen. 6E RONDE CLOMID Patje20 : 6e ronde clomid, Starten met IUI 17 mil. zwemmers, t kan wel, met geduld. 15-3 FM Cath : Op 13-2-07 weer menstruatie, nu 3e kuur Clomid 100mg. Hoewel het vertrouwen ver te zoeken was i.v.m. de lange cyclus vorige maand... zijn er op dag 14 twee mooie eitjes van 18 en 21 mm! Pregnyl gekregen en dag 15 is het klussen (en hopen) geblazen... [-o< Sam mv kylian ;PCO, 6e ronde clomid. 9 maart naar gyn voor een fm 21E RONDE Annika: menopur 1E RONDE HORMOONSPUITEN french: clomid 50mg t/m 150mg werken niet. nu puregon spuiten 50ie....5 maart prikcursus en dan zelf prikken NOD Smurfin: NOD 27 februari ?!?!? Cath: 12 of 13 maart Jody : NOD 23 maart. Dieseltje:25 maart Sam: 25 maart??? Esthertje : 26 maart??? ?!?!? Alies : NOD ?!?!?!? afwachten Patje : NOD 5 april Marit: NOD 17 april VOORSPELLINGEN, wie is het eerst zwanger: ZWANGER Cindy[/quote]
@annika, ja krijg echos maar een ei heb ik zowiezo, krijg clomid voor IUI niet om een eisprong te krijgen. Pregnyl is gisteravond in het ziekenhuis gezet.
@marrit, balen hoor maar lekker dat de clomid zijn werk heeft gedaan. zolang de luteale fase niet minder dan ik geloof 10 dagen is, zit je helemaal goed hoor! Hier geen verandering. Heb een lekker druk weekend en woensdag de afspraak bij de gyn staan, dus ben er de laatste dagen ook niet zo veel mee bezig. CHrizzy
Goede morgen dames, Wie kan me helpen? Heb deze ronde voor het eerst rond cd 17 last van buikkrampjes. Gebruik deze ronde voor het eerst ook ovulatie testen. Nu wordt de teststreep alleen maar steeds lichter i.p.v. donkerder? Hoe kan dit? Volgens ff heb ik nog geen eisprong gehad, mijn ovu testen die ik sinds donderdag (cd16) gebruik geeft niks aan. Komt het nu nog of hoe zit het? @Natasje: succes morgen @marit: balen :x maar gelukkig wel een goede cyclus gehad. Het hoeft niet zo te zijn dat het precies 14 dagen erna is hoor, maar dat hadden andere je ook al verteld. @Bengel ik duim voor een mooi eitje voor je morgen. @Annika: Fijn dat jullie gisteren een leuke dag hebben gehad, het weer zat iig ook mee...Ben benieuwd naar de foto's. @MJ en simba: Veel succes naar de jobhunt..... Iedereen een fijne zondag toegewenst.
@Jody: mmmmm, die krampjes zouden op komende ovulatie kunnen wijzen... ik heb ook last van die onduidelijke ovulatietesten gehad... eerste paar dagen werden de streepjes donkerder, toen weer lichter, toen ineens een positieve ovulatietest, maar als ik naar mijn temp. kijk toch geen eisprong geweest.... ik ga de volgende ronde ook geen ovulatietesten meer gebruiken.... Sterkte: hoop dat je snel duidelijkheid krijgt... Chrizzzy
Hallo meissies, Kom net uit het ziekenhuis. Pijn is echt vreselijk en vloei best wel veel. Maar omdat het ijzer gehalte in me bloed nog goed was en de internist (voor diabetes) een vergadering had en alleen bij spoed er uit kwam werd ik vandaag niet geholpen. Heb last van weeen (kan ik al oefenen ) is niet leuk Nu moet ik morgen bellen en dan voor dinsdag een afspraak maken. En als er nog veel weefsel zit gaan ze me dan helpen. Dus nu moet ik even door de zure appel heen bijten. Maar kies noooiitttt meer voor afwachten.
Daar ben ik weer! Moon, wat verschrikkelijk! Ik heb er echt geen woorden voor! Wat oneerlijk en wat ben jij sterk! Weet niet veel zinnigs te zeggen, hoop dat de pijn snel voorbij is en dat jullie verder kunnen. Neem je tijd he?! De rest, heb alles gelezen maar weet nu al niet meer wat bij wie hoort....sorry. Zal trouwen voor Wendy, leuke locatie! Marrit helaas....volgende ronde! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, veel sneeuw, gelukkig en ook wel redelijk weer. Een heeeerlijke gezichtsbehandeling, alle clomid ellende weggehaald in mijn gezicht, kan weer voor de dag komen. Voor de vakantie veel problemen met de auto gehad, wat denk je.....autopech op de franse snelweg! Een vervangende auto gekregen en mijn eigen auto staat nog in Frankrijk, komt volgende week naar huis.....Zo vervelend, en dan in je beste frans uitleggen wat er mis is....hahaha. Wel gelachen achteraf, en we zijn weer thuis, is gelukkig ook een lease auto, dus gelukkig geen hoge kosten. Morgen om 8.30 naar ziekenhuis, voor prikles...French, (geloof ik) je hebt me gerust gesteld! Ben benieuwd naar mijn eitjes, of er iets is gebeurd deze week, krijg dus eerst een echo. Wordt vervolgd morgen. x Shaartje
@saartje: ben ik toch nog nuttig geweest succes morgen en als ik je een tip mag geven....gewoon doen en niet denken.
hahaha Saar, een hele onderneming lees ik al... maar fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad. Suc6 morgen in het ziekenhuis in elk geval... Moon: sterkte! Chrizzzy
@ Shaartje: wat een avontuur in Frankrijk. Mijn Frans is niet best, dus ik was waarschijnlijk niet zo ver gekomen... @ Moon: wat erg dat ze je zo laten rondlopen. Ik hoop voor je dat de pijn een beetje te houden is. Heel knap hoe je er mee om gaat. Ik weet niet of ik zo sterk had kunnen zijn...
Het is nu een beetje afgezakt en bloeden is ook iets minder. Misschien dat ik het al kwijt ben geraakt ofzo. Of het houdt me even voor de gek. @ sharon Hihi is ook echt makkelijk frans...Maar fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Zat gister ook even te kijken en zegt marco gaan we weg? Zeg ik ja en even later zegt ie dat ie niet wil haha. Is al de 3de x dat we kijken maar dan later toch geen zin in hebben.
Hoi Chrizzzy, bedankt voor je antwoord. Als ik naar mijn temp kijk die is de afgelopen 3 dagen alleen maar omhoog gegaan. Dus dan zou er toch een ei geweest moeten zijn? Vandaag was de ovu test weer iets donkerder dan gisteren, maar dat zou ook verbeelding kunnen zijn.... Heb jij toen daarna de gyno gebeld of niet? Kan het zijn dat me lichaam aan de clomid is gewend geraakt?Ik baal zo van die onzekerheid....
goedemorgen allemaal. hebben jullie ook een beetje kunnen genieten van het mooie weer? nou hier wel nu Lotte lekker buiten kan spelen. Hoe is het met jullie? veel liefs Annika
goedemorgen meiden. wat hebben jullie weinig gekletst dit weekend. Marit balen, maar volgende ronde komt het goed.. Moon, wat naar allemaal... kus op je buik tegen de pijn.. shaartje, lekkere vankatie.. wat een gedoe met die auto Ik wil deze maand ook een keer ovu testen gebruiken, gewoon voor de gein.. heb het nog nooit gebruikt
Als je temp hoog blijft, dan kan het best toch een ei geweest zijn hoor... Ik heb ondertussen de gyn gebeld en heb woensdag een afspraak... Chrizzzy
Goedemorgen Meiden Zo.. ik kom net bij de gyn vandaan, en het viel best mee met het zaad van mijn mannetje. Hij heeft erg veel, en ze waren wel iets minder bewegelijk, maar niet zorgwekkend op het moment. Het kon ook komen doordat er 2 uur tussen het produceren en het testen zat. Mijn eitje gaat waarsch. vandaag of morgen... dus spannend weer! Liefs, Esther
spannend esther, dat geeft vertrouwen.. ik raak onder tussen ook wel erg nieuwsgierig naar mijn vriend zijn kwaliteit
hallo meiden! fijn weekend gehad? ikke gelukkig wel ff veel afleiding gehad en leuke dingen gedaan, gister naar de hiswa geweest met manlief en mijn ouders die willen een sloepje kopen jippy super leuk dus want daar kunnen wij ook mee gaan varen! ik begin nu al lekker buikpijn te krijgen dus de provera slaat goed aan ben benieuwd wanneer die duivels weer komen. Wat is het toch lekker weer he? zaterdag al in de weer geweest met emmers water en soda en mijn terras en oprit zijn weer blinkend schoon! ga vandaag een beetje rommelen in de tuin. Wordt van het weer helemaal vrolijk ik hoop jullie ook! nou meiden toitoi succes! moon hoop dat alles goed gaat... nog ff een vraag: vinden jullie het voorbarig van mijn gyn dat ze op dag 17 al zei dat het niet heeft gewerkt? omdat sommige van jullie pas later je eisprong hebben...
he denise, een sloepje is niet verkeerd.. Ik vind dag 17 erg vroeg.. omdat ze zeggen dat je door clomid vaak iets later een ei sprong hebt. het is anti oestrogeen wat je krijgt.. dus ik vind dat ze nog best een week mocht wachten..