@wendy die rooie is mooi! super! tis jammer dat ik al een jurk heb, anders had ik zo een genomen @moon heb echt bewondering voor je, hoe je er mee omgaat! hier alles rustig, clomid achter de rug gelukkig had alleen afgelopen nacht ontzettende last van opvliegers.. pff nu op naar donderdag voor de FM. mn vriend zegt dat er niets zit... ieks... ik denk dat ie rechts zit. we zien het gauw genoeg
He Wen, rood! Geen twijfel over mogelijk! Wat een EI Bengel! Kan niet missen, klussen jij! Ik ben vanmorgen op prikles geweest, wat denk je, hebben ze niet de goede pennen, kon ik niet oefenen! Pfff...ze lopen zo achter in dat ziekenhuis. Maar goed, heb wel de juiste medecijnen gehaald, 430! Tjing! Wordt gelukkig vergoed....! Anyway, bloedprikken voor uitsluitsel HCG en progesteron, woensdagochtend langs voor uitslag en prik! Dan een live cursus prikken, mag meteen met het goede spul. Vanmorgen dus een echo, zat niets, zoals verwacht, allemaal kleine paaseieren! Moet volgende maandag op controle, met echo, ben zooooo benieuwd hoe het zal zijn. Nou girlies, slaap lekker, tot morgen en.....veel plezier voor de klussers, de rest sterkte met wachten op NOD of eisprong. x Shaartje
Hey Wendy, Nog geen nieuws hier. Geen duivels en temp was vanmorgen nog hoog, nl. 37,00. Sinds de eisprong is mijn temp tussen de 37,0 en 37,2. Moet je temp echt zakken voordat je ongesteld wordt, of kan ik ook vanmiddag nog de duivels op bezoek krijgen? Voel me verder helemaal niet zwanger... Voel ook nog niet echt een menstruatie aankomen. Beetje vreemd.... Twijfelde vanmorgen nog of ik een test zou doen... omdat ik me niet zwanger voel heb ik het maar niet gedaan. Als morgen temp weer / nog hoog is, zal ik dan gaan testen... Liefs Daniëlle
goeiemorgen meiden, ik had gistern geen internet (dus was afkicken) daan, wat ontzettend spannend bij jou zeg. ik hoop het zo voor je meis moon, hoe is het meis, moet steeds zo aan je denken, ook aan hoe ongelofelijk sterk ik jou vind. wendy, ik zou ook de rode kiezen, hoewel die andere ook bloedmooi is zeg. Zag dat een paar meiden een mooi ei hadden, veel klusplezier Ik heb toch even een vraag. vrijdag voor een fm geweest en zat niks, ja heel veel kleintjes zoals altijd, maar geen 1 die het voortouw nam. dat was op dag 15. nu sinds zaterdag heb ik ineens weer steekjes alsof er iets aan het groeien is. en gisteren had ik ineens vruchtbaar slijm. kan het dan dat er ineens 1 ei een supersprint heeft gemaakt? en ik toch nog een ei krijg of zegt dit helemaal niks. ga voorlopig maar weer even ovu testen doen voor een week ofzo en toch maar klussen herkent iemand dit toevallig? xxx sam
Meestal 2 dagen na piek vruchtbaar slijm krijg je een eisprong. Zou dus heel goed kunnen. Misschien was er wel een groter eitje dat een beetje verstopt zat achter de rest van de paaseitjes....! Zou zeggen, klussen maar.
is idd wel vaker voorgekomen dat ze geen ei bij mij zien en er stiekum toch 1 kwam, maar ja nu was er echt niks te zien behalve tig kleintjes. maar wie weet, geeft een mens were moed zo he en klussen is zoizo niet vervelend hihi hoe is het met de rest, allemala lekker aan het genieten van het mooie weer, hie rhebben we de afgelopen 2 dagen al lekker aan eht rommelen geweest in de tuin, plantjes gezet enzo, heerlijk.
Hallo, Ik ben vanmorgen om kwart over 4 bevallen haha. Was echt een gedoe. Maar eigenlijk ook nog best lachen Hebben geen wc boven en had rare druk maar hoefde niet te plassen. En begon ook ineens erg te vloeien dus was over de rand van het bad gaan zitten. En toen plof daar kwam ons kindje te voor schijn Marco die probeerde het weg te spoelen maar dat wilde niet was net zo groot als een dadel. Dus moet ie het er uit halen hihi. Was ie een plastic zakje gaan halen en lepeltje en heeft ie het er uit gevist. Hij ging zo wat over z'n nek 8) Had ook m'n ouders gebeld die waren wakker anders had me pa het even komen doen maar Marco wilde het toch zelf doen. En toen heeft ie het bij de buren in de kliko gegooid die werden vandaag opgehaald. En toen we thuis kwam werd ie geleegd dus was min of meer z'n begravenisje Hebben er verder erg om gelachen... heel gek. En echo gehad alles was schoon over 6 weken terug komen en dan weer aan de clomidjessss
moon, jeetje wat een manier om ermee om te gaan.. ik vind het echt knap hoor. ik ben ook wel nuchter, het is immers nog zo klein, maar jezus meid jij overtreft iedereen denk ik.. hoe zag het eruit? als een klont of wel als iets babyachtigs
De vruchtzak zat er gelukkig nog om. Echt een soort dadel en heel rood. Was best griezelig om te zien. Dus had maar even gekeken. Marco had hem expres bij de buren gedaan omdat ie dacht dat ik het anders zou open om het kindje te gaan bekijken als ie morgen naar z'n werk is. Denk dat ik dat niet gedaan had maar had het eigenlijk wel willen begraven. Maja....
ja het is wel een heel gek idee zo he.. vreemd hoe dat gaat.. maar wanneer moet je nu weer beginnen met clomid
Ik heb pas een afspraak over 6 en halve week. En dan zal het wel Primolut worden en dan pas weer met de clomid. Dus ben nog wel even op de wacht bank Maar is beter ook. Moest vorige x ook 6 weken ontzwangeren. Kan me buik ook weer even terug trekken. Hormoontjes weer allemaal normaal worden... Ga dan maar weer op de crosstrainer en me buikje platter maken
naar allemaal hoor Moon. maar volgende ronde is gewoon meteen raak en blijft 9 maanden bij je zitten..
Mooi moon, dan kun je weer vooruit kijken! Mijn dip van vorige week is toch weer teruggekomen. Denken er toch serieus over om een tijd te stoppen met de hormonen en in september ofzo weer op te pakken. Punt is alleen dat ik niet KAN stoppen, maar manlief trekt het ook even niet meer.... Wat moet je nou in zo'n situatie? Wie het weet mag het zeggen!
ja als jij gelukkiger word als je stopt en denkt rust daarin te kunnen vinden.. ik kan alleen maar voor mijzelf spreken, maar als ik 6 maanden zou stoppen zou ik alleen bezig zijn om de dagen af te tellen.. je schuift het probleem alleen maar vooruit.. Kan je niet met je arts overleggen of je iets anders mag..? hoor dat spuiten weinig bijwerkingen heeft, of metformine. Ik ben daar 2 weken beroerd van geweest maar dat is nu over..
Ja ben met MJ eens. Ik denk dat ik nu ook niet zou kunnen stoppen ondanks de tegenslagen. Maar ja je moet het ook wel geestelijk nog aan kunnen.
Ik ben nu ook al aan het aftellen tot september... lijkt me inderdaad ook niet goed... Je zou het een tijdje helemaal los moeten kunnen laten... maar daarvoor is de wens gewoon te groot.