Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Nou daar ben ik gelijk al weer!

Heb dus net een echo gehad, en de beelden wezen op een eisprong gisteren! Helemaal super dus.
    Voor de zekerheid moet ik volgende week maandag nog even bloed prikken, maar de gyn was er best wel zeker van.
    Dus ik mag op het wachtbankje :)
    Zo ontzettend spannend.
    Liefs...

2. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    bij mij zijn gisteren de :evil: gekomen!
    ik zat op de 4e dag zonder provera.
    morgen mag ik met clomid 50 mg gaan beginnen en ook bloed laten prikken.
    21 nov moet ik weer bij de gyn langs om te kijken of dat de clomid aanslaat.
    hoe is het met de andere meiden?

3. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @Esthertje, wat spannend voor je, ik hoop dat het klussen veel effect heeft gehad voor je...
    @french: Joepie.... weer een stapje verder. Hopelijk is er voor jou op 21 november goed nieuws. Zou wel leuk zijn, dan weet je het net voor de kerst......

Nou ik ben nu op de 6de dag primolut, en in m'n buik begint het al te rommelen. Maar verder weet ik nog niet hoe het allemaal gaat lopen. ik hoop dat jullie goed nieuws hebben, dat geeft dan nog meer hoop.

Groetjes

4. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    Esthertje, wat een positief nieuws dat de Clomid goed zijn werk doet! :thumup: Hopelijk gaat het bij de rest van ons ook zo!

French: nu kan het echt beginnen! Spannend hoor...

Ik wou dat ik al van de Primolut af was, nog een aantal dagen te gaan. Ik zit nu op dag 4 en heb eigenlijk nergens last van. Ik ben zo benieuwd of de Clomid bij mij aan gaat slaan, het lijkt me al super om een cyclus van ongeveer 30 dagen te hebben... Dat zou al een hele stap vooruit zijn...

5. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Simba, waarom krijg je primolut en geen provera? Wat is precies het verschil, weet je dat? nog een paar daagjes. Succes!

Esther, wat een goed nieuws! Spannend hoor! Houd je ons op de hoogte?!

French, mooi dat je ongesteldheid is gekomen! Je loopt nog steeds een dagje voor ;)
    Bij mij zijn de duiveltjes vandaag doorgekomen. Het is trouwens niet zo veel en heftig. Heb jij dat ook? Ik moet de 22e naar de gyn.

Jody en anderen... natuurlijk ook veel succes!

Leuk dat er zoveel reactie komen! Fijn om dit met anderen te delen die ongeveer hetzelfde meemaken!

Liefs,
    Marit

6. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Hier ben ik nog totaal niet uit! Het wordt wel lastig om smoezen te verzinnen. En ik weet ook niet hoevaak ik terug moet voor controle!

7. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    @Jody, Dank je, ja ik hoop het ook, jullie mogen er binnenkort aan geloven! Ook superspannend. Hoop dat je niet teveel bijwerkingen hebt van de clomid, ik had er weinig last van, wat hitte aanvallen s'nachts en soms wat licht in mijn hoofd.

@Simba, Jij ook bedankt voor je reactie, Ik hoop ook echt dat het voor jou ook snel aanslaat. En dat jij ook niet teveel bijwerkingen hebt.

@Marit, Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte, ik vind het ook fijn om hier te schrijven, toen ik ging menstrueren na de primolut was het ook niet superheftig, dit had ik wel verwacht. Succes met alles, en vooral de 22e.

Slaap lekker allemaal, lekker dromen over kleine wondertjes!
    Liefs, Esther

8. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @marittt ik had dat ook de 1e dag dat het niet zo heftig was en de 2e dag viel ook wel mee maar ik zit nu op de 3e dag en het word steeds meer dus het is normaal.
    ik loop precies 1 dag voor...toevallig dat jij ook de 4e dag ongi werd!
    ik ga zo naar mn werk en om 8 uur bloedprikken!
    brrrrrr ik heb daar zo'n hekel aan!

9. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    @ Marit: volgens mij is Provera en Primolut ongeveer hetzelfde. Het bevat allebei progesteron (als ik het goed heb 8-[ ). Het doel is volgens mij ook hetzelfde: ongesteld worden...

@ French: hopelijk is het goedgegaan, het bloedprikken. Is ook niet mijn favo bezigheid, maar ja... het is voor een goed doel!

10. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    nou het bloedprikken viel wel mee.
    het waren 6 buisjes!
    en ik ben super blauw maarja....het is voor het goede doel ;)

11. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    French,

Dat bloedprikken zit er gelukkig weer op! Heb je vandaag de eerste clomid tablet genomen? Ben benieuwd naar de bijwerkingen! Ik neem morgen de eerste...

12. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    marittt,

ik heb gisteren de 1e tablet gepakt en ik heb nog geen bijwerkingen gehad.
    er stond in dat je er niet goed van kan slapen maar ik viel als een blok in slaap hahaha.
    ik hoop dat de pillen aanslaan maar dat hoor ik de 21e.
    succes meid...en ook de andere meiden hier!

13. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Vanavond neem ik mijn 1e tablet. Ik hoop dat ik ook geen bijwerkingen krijg...

En inderdaad ik zit nu op de derde dag en de ongesteldheid breekt nu echt door! Ik vond het al zo vreemd dat het zo weinig was.

Hoe is het met jullie?!

14. bengel

bengel Niet meer actief

succes met de clomid
    ik dacht dat ik geen last had van bijwerkingen, maar tim vond toch echt dat ik een emomeid was die dagen, en dan vooral sjaggie-er..en dat ben ik eigenlijk NOOIT...

gr bengel

ps ik merkte trouwens dat toen ik ongi was, dat ik me kon herinneren dat ik dit lang geleden ook zoveel had, toen ik 14 was ofzo...provera is dus sterkspul denk ik

15. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    @ Bengel: ik zie dat je vermoedelijke NOD op kerstavond is! Dat is wel erg gaaf. Het zou toch prachtig zijn als je met kerst goed nieuws hebt?!

@ Marit en French: hopelijk vallen de bijwerkingen mee. Straks veranderen we hier allemaal in verschrikkelijke sjaggo-monsters :evil: . Dat zal toch wat zijn, hahaha... Arme mannen...

Hier gaat alles goed, ik zit nu op de helft van de primolut-kuur. Heb nergens echt last van, alleen heb ik het steeds erg heet en mijn temperatuur is ook ontzettend hoog (voor mijn doen). Toch grappig wat hormonen met je lijf kunnen doen zeg! Beetje jammer dat mijn lijf het niet gewoon uit zichzelf doet... ;)

16. French

French Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @simba

dus jij had het ook zoooo heet?
    ik ook!
    ik dacht dat ik in de overgang was hihihi.
    ik heb dat trouwens met die clomid ook hoor....of het is nog niet weg geweest ;)
    het enigste wat ik heb gemerkt van de bijwerking van clomid is dat ik vanmorgen heel erg duizelig was maar emo nog niet en voor de rest voel ik me (super) goed....op die blauwe arm na dan.

17. jody

jody Bekend lid

May 13, 2006
    840
    0
    0
    groepsleerkracht
    @ French: 6 Buisjes! pfff da's wel heel veel. Nu zie ik er nog meer tegenop. Enne hoe is het met de bijwerkingen?
    @Simba: je temp zal wel zakken als je ongi wordt. En lang leven de medicijnen dan maar he?

Ik zit vandaag aan de laatste primolut. Ben benieuwd als ik over vier dagen maar ongi wordt :oops: .
    Ach ja dames alles voor het goede doel he? :p :) :p :D !

Veel succes allemaal weer met afw88

18. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo Allemaal

Even weer een bericht van mij. Heb natuurlijk niet zoveel te vertellen, dat is het nadeel van dat ellendige wachten.
    Ik hoop dat clomid bij jullie allemaal goed aanslaat.
    En die hitteaanvallen had ik ook, gaat wel over hoor.

Ik mag 26 november testen, en op 28 november zijn mijn lief en ik 2 jaar samen... het zou een supercadeautje zijn.

Als ik dan maar niet ongesteld word.... :(

Succes allemaal.... ik blijf het lezen allemaal

Liefs Esther

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    meiden voordat jullie clomid kregen, moest je toen eerst bloedtest doen, of kreeg je het gelijk na je echo?

20. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    @ mj

Ik heb beide gehad, Echo en Bloed prikken.

Succes met alles

Share This Page