oooh komt het door de clomid.. vond ook al dat ik behoorlijk hitsig was hahaha.. mooi heb ik een excuus
Vraag me nu af of het bij mij wel goed werkt... niet ongesteld, geen zin in sex. Toch zwanger? Ik zal het nog sterker vertellen. Na het verplichte werk, heeft mijn man anderhalve week droog gestaan... Straks maar weer even inhalen.
Ik kan dan elke dag wel haha Wordt ie er soms raar van Maar nu klaagde ie ook want hebben het maar 2x gedaan toen ik zwanger was Sja en nu moet ie ook nog even wachten tot het vloeien over is hihi.
ik zag er tegenop om weer aan de clomid te gaan en dan ook nog met een dubbele dosis maar ik begin er ineens steeds meer zin in te krijgen kom maar op met die pillen hahahahahahaha die bijwerking wil ik ook!
Toen ik zwanger was, was het aantal keren in 11 weken ook op 1 hand (lees: 2 vingers) te tellen...........
clomid: een waslijst aan *!#@%$# bijwerkingen en maar twee goeie: hitsig worden en een EI ik wil dus wel een keer die goeie bijwerkingen meemaken
Das waar, onze tuin moet ook nog omgespit worden! Goed idee Sam! Als ie weer klaagt weet ik wat me te doen staat!
Tis wel kouder dan gisteren ga eerst de deur is dicht doen brrrr.... Zo ook maar is afwassen, heb er mega veel zin in hihi.
moon. mag ik eigenlijk zo brutaal zijn om tevragen wat voor werk je doet.. je bent altijd zo lekker aan het frummelen thuis
Haha ik werk s'nachts van 4 tot 7 bij een distributie bedrijf... en s'middags van 4 soms 5 tot 6. Vandaar dat ik de hele ochtend en bijna de hele middag thuis ben
En ik maar zweten hier op kantoor! Soms vind ik het best saai, 40 uur per week op kantoor zitten.... Vind je het gek dat je dan 's avonds geen zin meer hebt? 8)
zweten van de opvliegers bedoel je.. hahahah ik heb ook zo'n zware baan. heb haast geen tijd om steeds mee te kletsen met jullie en kantoor zitten, ja ik zou ook wel wat anders willen.. was ik maar dierenarts ofzo geworden