Heb eerst altijd bij een drogist gewerkt en toen supermarkt en dit. Alleen toen we samen gingen wonen ben ik met de supermarkt gestopt. Had het daar totaal niet naar me zin.
@ sam Dat went ook wel. In begin wel zwaar maar nu niet meer. Had in begin altijd ochtend humeur haha
ja moon omscholen, maar om nou weer zoveel jaar in de boeken te duiken.. nee, dat gaat me niet lukken. had gewoon geen economische studie moeten kiezen, maar ja. dacht alleen maar aan geld. dom dom dom
Ik rij ook om half 7 weg... pfff.... en dat vind ik al vroeg. Maar het allerliefste wilde ik verloskundige worden... Dat riep ik al vanaf mijn 4e jaar. Maar ja, had ik iets minder moeten spijbelen...! En omscholen... nee, dat zou ik ook niet zien zitten. We willen zo graag kinderen en dan is een beetje financiele zekerheid wel lekker meegenomen!
lekker zo veel vrij overdag moon ik heb ook niks te klagen hoor:ik werk 32 uur over 5 dagen, en ben als ik om 8 uur begin ipv half 9 en pauze oversla om 2 uur klaar, kwart over 2 thuis HEEERLIJK..'toekomst' wil ik 3 hele dagen werken, dus die 3 dagen zla wel wennen worden ik ga zo dus naar huis, kijk straks wel weer wat jullie gebept hebben gr daniella
jeetje lange dagen Daan.. en bengel dat is goed gedaan.. ik werk gewoon van half 9 tot 5.. saai he. werk bij een ING, heb je dat he
Niet helemaal... wij zijn onderdeel van ING, hebben dezelfde voorwaarden als het goed is. Kunnen we nu mooi gaan checken, want ze maken ons wel eens wat vaker wat wijs!
Ben net wkkr..pfff de wekker ging al om 3 uur maar kon niet op staan hihi. @ marit De test van daan was negatief
hey chickies, Wat doen jullie ook al weer voor werk? Weet het niet meer zo goed. Ik ging dus vanmorgen voor die prik, was mijn uitslag een beetje dubieus, hogere progesteron waarde, hadden ze niet verwacht. Gyn was er niet, kon ik weer weg, onverichter zaken natuurlijk. Moet nu morgenochtend terug, hmmmmm, word er gek van! Maar goed, morgen dus het vervolg. x