ik heb de eerste ronde clomid van 50 mg geen eisprong gehad. moet nu weer een ronde van 50 mg doen. is dat niet vreemd. het is toch duidleijk dat het niet aanslaat met 50 mg. of kan het zo zijn dat het deze maand wel aanslaat met 50 mg? wie weet er meer over? groetjes
Meisjes! Wat een lol weer vanmiddag. Jammer dat ik het gemist heb. Was druk met mijn collega's te vertellen dat ik weg ga... snik... Bedankt voor al jullie felicitaties! Ben ook erg blij met mijn nieuwe baan. Ik word advocaat(-stagiair, = advocaat in opleiding). Ik ben echt heel blij dat ze niet moeilijk deden over een mogelijke zwangerschap. Enne... voor degenen die denken c.q. dromen over omscholing: gewoon doen! Heb het 5 jaar gedaan naast mijn werk en ben er alleen maar beter van geworden.
JEZUS....stelletje hitsige meiden hierzo zeg! Nou das geloof ik ook het enige bijwerking die ik dus juist niet heb! *snik snik* Ik zei gister ook al tegen mn toekomstige echtgenoot (goh....wat klinkt dat leuk hihi) :vind wel dat ik de laatste tijd niet echt kan genieten van het klussen....meer omdat het moet.... @daan...jammer joh... maarre er is nog hoop! @bengel....jemig! ruilen? zou ook wel een baan van 8 tot 17.00 willen...of net zoals jij...een baan tot 14.00..... pfff dat gaat echt niet op in mijn beroep.... Vandaag van 8 tot 7 uur, aan 1 stuk door gewerkt. geen pauze...zaterdag tot 5 enne meestal 1 dag van 8.00 uur tot 21.00 uur...enne dan 2 uurtjes avondetenpauze zeg maar...oowwwee enne niet te vergeten! gefeliciteerd met je superei! @simba....gefeliciteerd joh! enne al helemaal dat ze niet moeilijk doen over zwanger worden! @mj...aan ovutesten hoef ik ook niet te beginnen...moet echt ieder uur pissuh! Heb net echt gelachen! word er aangebeld.... ik doe open...zijn je ouders thuis? haha kijk hem zo aan...nee die zijn toevallig niet thuis...weet je ook hoe laat ze thuis komen? uhh de eerst komende 10 jaar niet, want dit is mijn huis...haha van oxxio ofzo... zo jong zie ik er toch niet uit! Enne heb vandaag heel erg veel last van afscheidingsverlies. stond net boerenkool te maken... ikke gillen...tissue pakken...kris: what's up...nou echt niet normaal! mn onderbroek zat vol...kris over zn nek haha (sorry voor het onsmakelijke verhaal)
Haha maf kind! Leuk is dat het als iemand je nog voor heel jong aan ziet. ( ik word ook heel vaak als kind aan gezien als iemand belt)
gadverdamme wendy.. misschien een goed teken? Ik had het ook een keer, net toen ik een huis had gekocht en in mijn schilderskleren sigaretten moest kopen, moest ik mijn ID laten zien.. mijn god, zie ik er jonger dan 16 uit.. moest wel lachen
he wendy dat ken ik, had mn vriend ook van de week kwamen ze met een bossie tulpen aan de deur vroeg ze aan mn vriend of zn ouders thuis waren hahaha nee zegt ie ik woon hier... had echt vette lol hier op de bank! morgen naar het fertiliteitcentrum ben benieuwt of er een ei zit.. heb wel iedere keer pijn aan de rechter kant.. ben benieuwd
goedemorgen allemaal hoe is het met iedereen? hier word het toch nog spannend. gisteren een ovu test die steeds donkerder word, dus waarvan ik vandaag verwacht dat ie positief is plus dat mijn temp vanochtend met 3 tiende gezakt is moeten alleen wel mijn ovu testen binnenkomen, zouden ze gisteren al, maar niks gezien. dus hopen op straks dan
Goedemorgen, Ik snap er helemaal niets meer van. Mijn temp is weer 0,2 gezakt... nu naar 36,65 (voor de eisprong was het tussen de 36,5 en 36,7). Maar nog steeds geen spoortje van de duivels te bekennen. Wel een heeel opgezette buik, net al pijnstiller genomen... want ik weet echt 150% zeker dat ik niet zwanger ben. Maar hoe kan je menstruatie nou gewoon wegblijven?
bah sam, nou ja klussen zonder lippen kan ook hoor.. he meiden die opvliegers ik heb ze vanacht heel erg gehad, zegt dat nog wat over eisprong ofzo.. hebben jullie die opvliegers in een bepaalde periode? Daan, balen meid dat je niet weet waar je aan toe bent.. heb je wel zeker een ei gehad?
Hey Sammie, je hebt toch je andere lippen nog....?! Die zijn belangrijker bij dit werk.....! Ik ben natuurlijk gister mijn spuit vergeten op werk, ligt braaf in de koelkast.... Dus vanmorgen weer niet naar het ziekenhuis, maar prik straks met mijn collega die hetzelfde heeft gedaan, op werk.. Voor de verandering! Nou later.
ik heb trouwens zo slecht geslapen vanacht.. moest om 4 uur ontzettend plassen, maar wou niet gaan vanwege het tempraturen.. werd toen om het kwartier wakker.. ben uiteindelijk om 6 uur toch maar uit bed gegaan
Hey MJ, ik weet zeker dat ik op CD 15 mijn ei heb gehad. Zit nu op CD 31. Heb Pregnyl gehad, en temp vloog omhoog vanaf dag 16... zit niets anders op de afwachten, maar ik snap gewoon niet hoe het kan. Voor de miskraam had ik dit nooit. 14 dagen na eisprong was ik ongesteld. Nu bedenk ik me dat ik sinds de miskraam alleen nog maar opgewekte menstruaties heb gehad... misschien moeten we toch de natuur zijn gang maar eens laten gaan. Hoe laat heb je je gesprek vandaag?
of toch echt zwanger meid.. ik heb de hoop op jou nog niet opgegeven hoor.. ik heb 15 uur gesprek.. maar kwam er net achter dat mijn manager vandaag er niet is, dus ga lekker om 12 uur al weg hier en even naar huis, make up bijwerken, tanden poetsen.. duimen jullie heel hard voor me
Ik ga voor je duimen. Heb net geprikt, met al mijn collega's als zusters! Viel echt zo onwijs mee, voel je echt helemaal niets van. Zonde van al mijn zenuwen! Echt jongens, stelt echt niets voor, en ik ben echt geen held. x
he meiden, is bij jullie geen leo behandeling voorgesteld? shaartje hoe vaak moet jij nu op controle?