@moon...wat voor scoota hebbie gekocht vind ovutesten ook ondingen...pff 4 uur niet piesuh! dat kan ik echt niet volhouden...
Hey Meiden, 24 uur niet op het forum geweest... echt een record volgens mij! De keuken is inmiddels gesloopt, dussssss.... laat de monteur maar komen. Ging gelukkig heel voorspoedig, op een lekke leiding na dan... Nu best wel bekaf. We eten de hele week bij onze ouders (om en om), wel een beetje balen... niet zelf bepalen wat je eet. Maar ach... als dat alles is waar ik me druk om hoef te maken deze week! Ik hoef niet te koken, niet schoon te maken (want alles wordt toch vies) en ik denk dat ik 1 of 2 dagen lekker vrij neem. We zijn ook de wc aan het verbouwen... dus dan kan ik mijn tijd daar wel mooi voor gebruiken! Verder weinig nieuws hier!
@ wendy Euhm geen idee haha .. hij zag er wel best uit. @ daan Haha ja dat is wel irri dat jezelf niet kan kiezen maar is ook wel handig even niet koken
goedenavon dames. hoe is het met jullie? hier wel goed heb alleen een vraagje. ik verlies een beetje van dat wittige slijm wat kan dat zijn? sorry voordeze ranzige vraag. veel lief Annika
Nou, als je zwanger wlt raken wel en daar doe je het toch voor? Wil je het niet worden dan zorg je nu voor een week onthouding!
jawel wil het dol graag worden tuurlijk. mar twijfel heel erg om eht ee ei is was wel aan het rommelen. dan ga ik toch mijn maneke lief aankijken. veel liefs Annika
Ga maar lekker je bed in, Annika! En dus niet alleen lief kijken, he? Succes! Die van mij moet er ook zo aan geloven!
Ik zie dat jullie vandaag ook al vroeg op zijn.... GRRRRR.... Ik kan niet meer uitslapen...weet niet wat het is, meestal lag ik tot 1 uur in mn nest....kijk hoe laat het is! Vandaag naar de weddingfair hier in haarlem....ben benieuwd.
ow gezellig wendy. ik kan ook niet uitslapen 's nachts om 4 uur begint er een han te kakkelen naast ons. ik ga vandaag ff bij de burenvragen of ze hem'nachts op willen sluiten groetjes Annika
Hier alles goed. Marco gaat straks naar feyenoord dus ben de hele middag alleen Haha leuk zo'n haan he! @ wendy Wat gek! Misschien heb je dan niet zoveel slaap nodig :
pfff moet er niet aan denken, zo'n haan....denk dat ik zn kleine rot nekkie allang had omgedraaid! @moon...lekker joh...de hele middag nix....kris ligt ook nog steeds in zn bed te rotten ik weet trouwens niet wat ik heb..gisteravond ook al....heb echt superveel kramp in mn buik, alsof ik vandaag ong word! mn rug doet er zelfs zeer van!
Hier was het vanmorgen ook half 8, en ik moet zeggen... tijden geleden dat ik zo laat wakker was. Meestal is het 6 uur / half 7.