Yes! Ik heb een kruis gekregen! zie album. Donderdag volgens schema eisprong gehad. Dinsdag voor het laatst geklust..... Op de wachtbank dus. Moet dinsdag naar de gyn, zal dus wel weer progesteron moeten laten prikken. Ik ga vandaag mijn huisje maar eens soppen en vanmiddag om een bakkie bij m'n ouders. Fijne dag allemaal!
Der banner gaf bij mij aan dat ze 384 dagen overtijd was ofzo Sniksnik me mannetje is nu weg.. ik vind dat echt zo saaaaaiiiiiii! Na ja dan ga ik maar bed verschonen, was opvouwen, wassen .. joepie de poepie
Ik snapte het ook al niet... Wordt een spannend weekje voor je Wendy...! Ons lijstje moet nodig weer eens aangevuld worden met een paar zwangere vrouwen. Wat onze keuken betreft... het lijkt nu echt een bouwval. Ik heb 2 foto's van de oude keuken in mijn album gezet. Echt afgrijselijk! Ding is ook al 25 jaar oud....... Maar het gaat wel mooi worden, als het straks klaar is......
Dat was inderdaad een lelijke keuken (vind ik dan, want smaken verschillen natuurlijk)... ben benieuwd wat er straks voor in de plaats komt... wendy; veel plezier op de trouwbeurs... (enne laat je niet gek maken). Hier gaat alles zijn gangetje. Sinds woensdag aan de metformine. Heb alleen last van licht opspelende darmen, maar niets wat met wat lopramine niet kan worden opgelost.... Gelukkig nog steeds niet misselijk. Morgen telefonisch consult met gyn; slik nu vier tabletten per dag en dat was volgens apotheker ook de gebruikelijke dosis, maar heb voorgeschreven gekregen dat ik naar 6 door moet... even navragen dus. Verder gister begonnen met duphaston... Chrizzzy
Als wij hem mooi hadden gevonden, had hij er nu denk ik nog wel gestaan.... Ik hou jullie nog even in spanning... volgend weekend nieuwe foto's?
Verveel me rot... is overal een zootje en opruimen heeft toch geen zin. Zit mezelf een beetje in de weg...... Misschien zo maar even verder met de wc, die zijn we ook aan het verbouwen. Of willen jullie daarvan nu ook een foto zien? Is ook echt afgrijselijk hoor hoe hij was..... Donkerblauwe pot en wastafel, kun je het je voorstellen? Dat koop je toch niet!
goedemorgen meiden.. wat zijn jullie allemaal vroeg op.. Ik ga vandaag heeeeeeel weinig doen heb ik mij voorgenomen..
Hey MJ; dat is nu juist hetgene wat mij dwars zit! Dacht ik ga gezellig de houtkachel aandoen met dit rotweer. Staat er zo'n megagroot composiet aanrechtblad voor. Niet weg te krijgen! Denk dat ik zo maar even de gamecube naar beneden tover. Je moet wat op zo'n saaie zondag.
Ik lees net bij november-mamma's dat Cindy weer last heeft van bloedverlies, gaat haar arts morgen weer bellen. Hoop niet dat dat ook mis gaat....
he gadver nee toch.. ik word een beetje gek ervan.. hoop dat alles goed is... hoeft niks te betekenen toch? Krijg je eigenlijk sneller een mk naar clomid slikken. of maakt het geen verschil
Met Cindy gaat het wel. Ben weer bloed verloren, morgen de Gyn bellen. Ik hoop dat alles goed is. Ben er bang voor.