@mj, dag 21 alweer. dus de clomid op dag 5 t/m 9 is al weer ff geleden. Het viel me opzich wel mee. daarna nog pregnyl gehad. zit al weer bijna een week na de IUI. vind het hele proces gewoon wel spannend.
@ cindy Jeetje lieverd wat spannend! Ik hoop zo dat het goed gaat. Dat het gewoon een adertje is. Heel veel sterkte en hoop dat je morgen voor een echo mag en een kloppend hartje mag zien! Dikke knuffff
hey cindy, Meid wat vervelend! Zo kan je er ook niet echt van genieten. Sterkte en ik duim dat ze gewoon een hartje zien kloppen morgen! Liefs Bloemetje
Kan me die onzekerheid goed voorstellen Cindy, ookal hoeft het niets te betekenen... hou je ons op de hoogte? Succes morgen!
@Cindy: hoop zo voor je dat alles goed is morgen...... Ik had mijn cyclusbanner even aangepast aan mijn ovulatiedag (donderdag), alleen jaartal 2006 laten staan.... heb het weer veranderd!
@ Cindy: ik hoop voor je dat alles oke is. Misschien is het inderdaad een adertje, daar hoor je vaker zwangeren over! Hier ook een niets-doen-dag. Lig nu een beetje op bed te internetten. Vriend zit achter de andere computer en de hondjes vermaken zich in de tuin. Hier schijnt nl. de zon. Sneeuwt het bij jou, Moon? Over een half uurtje begint PSV-Ajax. Sinds deze week hebben we digitale televisie en kunnen we dus ook live voetbal kijken. Ook hebben we nu de beschikbaarheid over een kanaal met de naam 'Private Spice'. Dit kanaal heeft zijn nut al weer bewezen, aangezien vriendje vorige week een potje moest inleveren bij het ziekenhuis en niet wilde dat ik bij de productie aanwezig was. Het presteren onder druk viel hem zwaar, geloof ik...
he meiden Hoe is het allemaal? Jeetje wat hebben jullie bijgekletst. Cindy: ik duim voor je hoor. Hier wachten wachten wachten. Heb niet zoveel last gehad van Clomid gelukkig. Nu wel af en toe opvliegers zo maar uit het niets. Ik lijk iets slijm te krijgen (of ik verbeeld het me.) Ik heb alleen enorm last van onrustige pijnlijke benen. Hebben jullie dat ook? ik heb dat vaak wanneer ik menstrueer wel 1 of 2 dagen, maar nu al een dag of vijf grrrrrr. en ik heb nog niet eens een eisprong gehad. Net of je de hele dag spierpijn hebt.
goedemiddag dames. wat hebben jullie veel geschreven in de gauwigheid. cindy heel veel sterkte morgen. veel liefs Annika
@ simba Ja hier sneeuwt het soms hihi. Veel plezier met 020 kijken Me pa is hier ook het kijken... hihi als marco er is dan mag het niet dus geniet ie er nu even van 8)
he ik wil de uitslag nog niet weten van ajax hoor meiden straks.. wil de samenvattig kijken dus ssssssssssssssssssstttttt na 8 uur elkaar pas feliciteren please Cindy veel succes morgen, mijn duimen draaien. Natasja, spannend hoor.. nog een paar dagen, hoop dat het de eerste iui gelijk raak is. he wie zijn de eerste testers straks, volgende week wendy en bloemetje toch? Hier sneeuwde het net ook