Mij werd verteld hier in Turkije dat ik bij de clomid geen aspirines/paracetamol mocht slikken zolang ik t tablet in nam.
@ cindy Pffff meis.. wat erg! Heel veel sterkte en als je wat kwijt wilt je mag me altijd een PBtje sturen. Zei net tegen Marco moet even kijken. Schrok wel erg! Zou de clomid dan zo'n troep zijn? Of hebben we gewoon dikke pech? @ alies Ey eindelijk eentje die net zo'n BMI al mij heeft Ik heb vandaag Special K gekocht kijken of dat wat is 8) Sonja heb ik ook gedaan maar Marco lust zo weining. Nou was geslaagd voor een pak! Leuke zwarte broek met blouse en oranje vest. Verder nog wat voor de zomer maar was niet veel soeps.
@ Cindy: sjeetje meis... wat ongelooflijk k*t voor jullie. Het was jullie zo gegund... @ Katrien: bedankt voor de tip voor het vakantiehuis. Ik ga de site bekijken! Hier in huis zijn we ook weer aan het dieet en sporten. Vorig jaar zijn mijn vriend en ik allebei tien kilo afgevallen. Bij mij is het er grotendeels afgebleven, maar bij vriendje zit het er al weer aan. Er is hier net een nieuwe sportschool geopend, dusss... wij weer met goede moed aan de fitness! Bij deze sportschool hebben ze apparaten met televisies erop! Kan je gewoon lekker tv kijken, en ook nog het kanaal dat jij wilt! Wat een uitvinding, zeg....
Jezus cindy, wat vind ik dit kut voor je zeg! Nou bekijk het positief je kunt zwanger raken...pff dat is dus echt geen opmerking waar je op dat moment op zit te wachten! Wens je heel veel succes! Tjjeeee het lijkt of iedereen van clomid een MK krijgt zeg.... niet normaal! Pff heb al 3 dagen last van kramp in mn buik zeg...word dr niet lekker van! ik wil ook controles! grrrr
pff meiden ben er even niet moet gelijk 20 pagina's bij lezen @cindy wat erg meid... jeetje t topic brengt niet echt geluk he? @simba lekker is dat he tv kijken en sporten tegelijk @ de rest ik weet het ff niet meer hoor, heel veel succes allemaal! vandaag heel onverwacht de IUI gehad... had het eigenlijk morgen verwacht. Die eendebek was niet fijn voor de rest viel het wel mee.
ohh en wendy niet zo stressen heb je niets aan! je hebt nog alle tijd meid! wij moeten ook nog zoveel doen en regelen, we hebben nog 9 weken
Hoi allemaal, Ik zal maar weer eens reageren, ik lees meestal alleen maar mee... Ik zie dat er weer erg veel is geschreven, dus ik had weer veel om terug te lezen... Ik wil dan ook cindy heel veel sterkte wensen... Wat naar voor jullie zeg... Neem de tijd om het een plekje te geven meid! Ik zelf ben bij de gyneacoloog geweest vandaag... Het zag er goed uit, dat in tegenstelling tot vorige maand.. Maar ik ben deze maand ook minder bezig met het zwanger willen worden omdat ik erg veel zorgen heb om mijn paard... Wie weet scheeld het dat ik er minder mee bezog ben... Ik wil iedereen veel succes wensen en ik lees weer lekker mee en wie weet reageer ik snel weer Toy toy toy allemaal
Oh ja ik ben ook aan het lijnen, ben al 9.5 kilo kwijt maar heb ff een dipje... Ik wil zelf nog graag 9.5 kilo kwijt dus ben al op de helft... succes met het afvallen allemaal
goeiemorgen meiden, zo hee, ben een paar dagen niet geweest en tis niet bij te lezen. wat hebben jullie weer gebept zeg. hier inmiddels al op dag 26 en temp is nog steeds laag, dus denk niet dat ik een ei gehad heb, hoewel ik dat wel dacht vorige week. of misschien te graag wou, kan ook nog. zit nu te twijfelen of ik nu al begin met de provera of nog een paar dagen wacht
jeetje cindy, wat verschrikkellijk. niet jij ook al heel veel sterkte meis. dikke knufff daan, ik heb toen we voor kylian zwanger wilden raken ook van jacs zitman allerlei thee en drankjes gehad enzo, maar werkte niet helaas
Dat zeg je Wendy, op dit moment wil je dat niet horen... maar ik zie het nu toch wel als iets heel positiefs dat zwanger worden wel mogelijk is! Uiteraard neemt het je verdriet niet weg....
Kan ik dit nu zien als mijn mensruatie? Heb sinds gistermiddag veel buikpijn, en vloei nog veel. Hoelang kan dit duren?
Hoi Cindy, het was bij mij niet echt te vergelijken met een menstruatie, maar ik weet niet of dat bij jou anders is omdat ik bijna 11 weken zwanger was. Ik begon anderhalve week voor de miskraam met bruinverlies, en toen na die anderhalve week heb ik een uur megaveel bloed + stolsels verloren. Constant op de wc blijven zitten... Daarna werd het weer minder, maar het vloeien heeft daarna nog anderhalve week aangehouden. Het is voor iedereen anders, meestal gaan ze uit van nog ongeveer een week vloeien na de echte miskraam. Je kunt nu gewoon pijnstillers nemen tegen de buikpijn, dat helpt wel een beetje... Sterkte!
Hallo allemaal, daar ben ik weer! Ik ben een tijdje weinig hier te vinden ben ik bang, want we zijn afgelopen weekend verhuisd, maar hebben nog geen internet! Een ramp dus. Nu zit ik op het werk, dus kan ik weer ff meekletsen. Van het weekend wel weer een hele leuke ontwikkeling gehad. Vrijdag nog voor een FM geweest, eitje was 20 mm. Om 22:00 's avonds weer heen voor de pregnylspuit en zondag hebben we de IUI gehad! We zitten nu dus weer in de spannende weken. Het aftellen is weer begonnen. Ik zal proberen weer een beetje bij te lezen, want jullie hebben 13 pagina's bijgeschreven, haha! Tot zo dus!
Neeeee Cindy! Wat een vreselijk bericht! Niet jij ook al! Heel veel sterkte meid, en ook voor je mannetje natuurlijk. Ik hoop dat je er een plekje voor kan vinden om straks weer door te gaan. Maar voor nu, heel veel sterkte gewenst. Echt onvoorstelbaar!
spannend hoor Smurfin... wel heftig weekend zo met MMM-gedoe en een verhuizing... nu maar hopen dat er snel een prinsje of prinsesje bijkomt in jullie nieuwe paleisje Chrizzzy
@Cindy: Wat vreselijk voor jullie! Lijkt wel of het hier op het forum gewoon niet zo mag zijn....... Ik kom net bij de gyn vandaan, weer progesteron geprikt. Hij zag op de temperatuurkaart ook een eisprong op afgelopen donderdag..... Maar hij zei dat als we dinsdag voor het laatst geklust hadden, dat dat krapjes was (nou, ja, zaad kan toch max 5 dagen leven?, valt dan toch wel mee? niet echt een opmerking waar je hoop door krijgt). Wel weer een recept 150 mg clomid meegekregen. 18 april weer terug
smurfin, spannend meid. dieseltje, zo'n opmerking zit je zeker niet op te wachten. maar je moet bij zaad eerder van 48 uur uitgaan dan 5 dagen, dat is echt het uiterste en komt meer niet als wel voor helaas. maar...het kan wle hoor. bij mijn miskraam hebben we ook hetzelfde geklust als wat jij nu gedaan hebt, dus ook 2 dagen ervoor en ik was ook zwanger geraakt.