@ Mj: gefeliciteerd met je nieuwe baan. Het arbeidsvoorwaardengesprek is meestal maar een formaliteit. Wanneer ga je daar beginnen? Over het testen van je vriend: wij konden vrij snel terecht en krijgen as donderdag de uitslag (iets meer dan een weekje later) @ Smurfin: heel veel succes met je toets vanavond! @ Shaartje: als je man wilt dan moet je het gewoon doen, vanavond of anders morgen. Je weet het nooit! Maar ik kan me voorstellen dat ie niet zoveel zin heeft.. @ Linda: ik snap dat je even een dipje hebt! Dat hebben we hier allemaal best vaak. Maar wel positief blijven, hoor. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! (maar ik weet... dat is makkelijker gezegd dan gedaan).
He MJ, leuke baan lijkt me hoor... Wat betreft het onderzoek van je mannetje: die van mij kon met drie dagen in leveren en had binnen een week de uitslag.... @shaartje: als je ventje ook maar een beetje zin heeft, zou ik er vanavond of morgenochtend nog even voor gaan hoor. Maar inderdaad dwingen heeft geen zin... Chrizzzy
Hallo Meiden Mijn vriend kon het s'morgens inleveren en had s'middags de uitslag al. Logisch ook, want ze moeten het meteen onderzoeken. Ik vroeg toen aan de assistent waarom het soms een week duurt, zegt ze, omdat ik het dan officieel pas op papier voor me heb liggen, maar kan al veel eerder in de computer kijken.... Dus dan weet je dat Verder hier alles goed, geen veranderingen,geen andere gevoelens... we wachten rustig af! Net wezen bloedprikken... maar weet bijna wel zeker dat er een eisprong is geweest. MJ Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Liefs,Esther
@mj alvast gefeliciteerd met je nieuwe baan! @smurfin...veel succes met je toets @shaartje... (uhhh beterschap voor je vriend) enne als ie er zin in heeft, zou ik er gebruik van maken hihi. Maarre heb nooit die doorzichtige afscheiding bij mn ei.... heb een tijdje geleden hier een plaatje gezien op forum, getsie.... Nou heb nog steeds pijn in mn buik.... niet de hele tijd, maarre wel vaak. vrijdag mn nod...
hee wendy.. ik had vanddaag ook buikkrampjes...en hup daar ga ik weer meteen..zou t dit, kan t dat...blijft spannend, ook al proberen we te zeggen: nee, ik maak me er niet druk om. Ik dacht echt dat ik NU al ongi ging worden...en daarna denk ik meteen: innesteling...tja...het enige wat we kunnen doen is de NOD afwachten. Succes jij bent eerder dan ik!
pff jah zo denk ik ook...heb die krampen helemaal nog nooit gehad.... vandaar dat ik nu denk....ik denk ook de hele tijd dat ik ongi wordt, maarre het is echt vrijdag pas. (vorige week vrijdag, dus niet afgelopen vrij, mn eisprong gehad)
kunnen jullie niet gewoon zeggen dat ik zwanger ben dan heb ik dat gezeik met ongesteld worden en testen ook niet!
is goed, maar dan wel een deal: dat je dat ook van mij zegt, ik heb afgelopen woensdag avond of donderdag eisprong gehadn (woe ochtend en vrijd ochtend echo gehad, woe was ie er nog , vrij niet)..dus innesteling kan nu theoretisch wel. Ennnuh nog een deal: niemand op dit topic meer een mk..godsgruwelijk...we krijgen het wel allemaal op ons bordje: eerst diagnose, dan hormonen en dan ook nog MK(s) knuf Bengel
haha is goed bengel... enne idd over die mk's! heeft iemand het nog aan de gyn gevraagd of je met clomid meer kans hebt? Meiden, nog een prettige avond! ik moet weer naar mn leerling toe, moet vanavond tot 9 uur....grrrrr....
volgens mij is kans iets groter met clomid, maar is ook afh. van de dikte van je bmslijmvlies...als je een mooie opbouw hebt was kans minder op mk (heb ik zo begrepen, sorry als ik het toch fout heb). Ze willen daarom ook liever niet dat we zwanger worden van een meerling ivm de miskraamkans uberhaupt bij meerlingen (2 en meer) en de clomid.. Tja dat sucks he...
shaartje gewoon erboven op.. hij mag zijn ogen dicht houden en dan doe jij het werk maar.. goed voor de been spieren
esther succes vanavond wendy, je bent zwanger! weet het gewoon Bengel jij bent ook zwanger he meiden nog 4 blz en dan zitten we op 300
@ bengel en wendy De kans is wel groter met clomid omdat het allemaal opgewekt wordt. Is niet natuurlijk ,natuurlijk. En dat van bmslijmvlies weet niet of dat zo is. Ik had elke keer heel mooi en ging beide x mis. Ik ga wel om 100mg vragen nu denk ik. Ik vraag me nl af of het niet aan ligt dat het zo lang duurde voor ik een eitje had. Eerste ronde op dag 17 en nu op dag 22 en 24 pregnyl. En Wen hoop voor je dat het zo is en voor bengeltje het engeltje ook
hallo dames! alles goed met jullie? hier zit ik nog steeds te wachten op mijn ongi, stiekem gehoopt dat het net als vorige keer na 3 dagen al zou komen dat zou dan vandaag zijn geweest maar het is niet zover, nu slaan onzekerheden dus weer toe over dat het niet meer aanslaat die provera maaaaaaaaaaaaaaaaar het rommelt wel een beetje in mijn buik dus het zou toch wel komen?!?! jaaaaa (pffff ik lijk wel gek haha heel onzeker maar toch mezelf geruststellen) liefs
lief van je...we duimen maar hard. Wat betreft voor jou de 100 mg: de kans op overstimulatie is dus wel groter, misschien dat ze het daarom dus niet doen. Want je reageert wel op 50 maar vertraagd. Maar ja, wie ben ik? ik hoop iig dat voor jou de zon ook gaat schijnen..
Ja aan de ene kant twijfelde de gyn vorige x al over de 50 maar het gaat mij er meer om dat het zo langzaam gaat en of het daar door kan komen dat het 2x mis is gegaan. Maar ja moet nog even wachten tot ik antwoord krijg.. heb pas 26 april afspraak. Ja hoop ook op snel een zonnetje!
Even delen..... Ging net wat lekkers brengen bij hubbie, zoekt ie ineens met zijn handen mijn been, zegt ie... moeten we nog een baby maken? Zeg is, nee joh, geeft niet, laat maar.... Slaat ie de dekens weg, zegt ie, "maar hij doet het wel, kijk maar.....! heb speciaal voor jou even gekeken. Ik wil graag een baby" En inderdaad, hij deed het. hihihi, kansen zijn nog niet verkeken! x Shaartje