ik lees dit....mn vriend vraagt aan de andere kant van de kamer, wat er is...ik lig hier in een deuk zeg! haha... die shaartje en die shaartje-man...haha @moon...je bent een lieverd! Wens jou ook een heel mooi kindje toe!
@denise....het zal wel komen hoor....volgens mij is provera niet een kwestie van aanslaan of niet....het slaat volgens mij altijd aan toch? We gaan morgen trouwens kijken voor een feestlocatie...hihi...ben alweer een stuk geruster gesteld..... mn collega kwam er mee aan, ze was 1 week ziek geweest... (ze is ongeveer onmisbaar in het bedrijf, heb haar zo gemist *snik snik* lekker emo) in vogelenzang, is vlakbij ons...12,50 p.p. inclusief drankjes!
Hey Saar, wat een goed nieuws! Nu maar duimen he? Wendy, voor jou heb ik goede hoop... wil je niets aanpraten, maareh... je laat het wel weten he, zodra je getest hebt? Ik sta hier weer stijf van de hormonen. Ze gieren door mijn lichaam, opvliegers, en vooral GEEN GEDULD! En geloof me, dat laatste is erg lastig als je een nieuwe keuken laat plaatsen...
goede morgen meiden.. mijn fertility friend loopt te kl*te krijg de datum van vangdaag niet ingevoerd
vanochtend was mijn temp in een keer 0.3 gestegen.. maar heb wel heel onrustig geslapen. en om 5 uur ben ik er even uit geweest, dus telt niet denk ik he? morgen maar even afwachten
@Wendy en Bengel... spannend! Als ik terug ben van vakantie wil ik goed nieuws zien hier hoor! Er zijn weer aardig wat meiden in de buurt van de eisprong he? Het lijkt wel of het met vlagen gaat. Ik vind dat we hier wel wat meer GELUK kunnen gebruiken! Mijn mannetje zei nog, wat een pech hebben op het forum! We moeten er wel een beetje vaart achter zetten hoor anders wordt het maar een ongezellige boel op onze clomid babes date! Eitjes groei, groei, groei! Eitjes spring, spring, spring! Zaadjes zwem, zwem, zwem en grijp dat eitje! Vasthouden, niet meer loslaten. En lekker in de baarmoeder nestelen en daar blijven zitten! And that's a order! ('t zal de koorts wel zijn )
ey mensen. ik heb super nieuws. heb een ei van 20 mm en vanavond pregnyl en goed klussen hahaha. en vrijdag gaan ze me nog iui doen. ik ben echt zo blij. veel liefs Annika
@annika: inderdaad, goed nieuws! Veel klusplezier! Word echt tijd dat er hier iemand zwanger wordt, en blijft (das nog veel belangrijker)......
hoi. ik kan wel janken van geluk. had nou eindeliijk weer actie is dat kippehok van me. sinds augustus 2006
fijn gevoel he...had ik ook toen het eindelijk aansloeg. Nou veel klus plezier, ennuh fingers crossed. bengel
annika wat goed nieuws! Veel succes vanavond met prikken! en met de iui. marit fijne vakantie.... en hoop ook op goed nieuws! nou weet niet of ik zwanger ben...de moed begint me een beetje in de schoenen te zakken.... mn temp was de hele tijd rond 37.1/36.9. enne vanochtend was het 36.7.... enne de vorige keren zakte mn temp ook...vind het alleen raar dat ik zulke krampen heb, nog steeds!
Jah denk het...tenzij ik vrijdag al ongesteld word....wat ik bijna zeker weet te worden... voor de rest nergens last van... (haha ten opzichten van vorige maand.... kneus dat ik ben) Misschien zondag....als ik zondag nog niet ongesteld ben, dan weet ik eigenlijk wel bijna zeker dat ik zw ben...heb een dpo van 15 dgn, daar ben ik nu wel achter....
duimduimduimduim wendy is gewoon zwanger duimduimduimduim...kop op he.. succes met wachten nog (ik merk nu ook al weer dat dit moeilijker wordt hoe dichter ik bij NOD kom..) Gr daniella