Pfff ik vind het echt echt echt gewoon niet leuk meer! kreeg ik maar iets van groene voeten ofzo, als ik zwanger zou zijn..... Mn ma belde afgelopen vrijdag nog.... en? ben je ongesteld of zwanger? ma ik moet nog een week....nee hoor, want het is al 4 weken geleden toen je voor het laatst ongesteld was, jah ma, das allemaal heel leuk, maarre heb geen cyclus van 28 dgn.... uhh ow.... *zucht*
wel lief van je mams.. lekker meelevend.. mijn moeder vind het helemaal niks al die troep in mijn lichaam..
ja ik herken het : mijn moeder wanneer moet je ongi worden: ik ergens begin april (eind maart, maar dat zeg ik dus niet) en dan? ik zo ja weer clomid slikken. Oh. en als je niet ongi wordt? ja dan ben ik of zwanger of weer niet aangeslagen. Oh en als je niet zwanger bent: ja provera, maar ik heb 19 april eva gesprek, dus moet effe wachten... k vind dit niet leuk telkens om uit te moeten leggen. Ik HOOP dat ze aan mijn ogen kan zien of ik zwanger ben, dat ziet mijn ma nml bij anderen. Maar ja ik denk dat ze dat niet zal zeggen, omdat ik het zelf moet testen..GRRRRRRRRRRRRRRRRRR ik haat wachten. Heb wel wat buikpijn, kan dat zo lang van te voren als ongikrampen?
Nee dat had ze toen ook gezegd.... mn ma had kris aan de lijn, had toen een opvlieger (week geleden) oww is ze weer aan die bende... tijdje geleden ook, ik zou het gewoon een paar maanden zonder proberen...ma heb het al bijna 10 maanden zonder geprobeerd, zonder succes!
ja is goed, schoonloeder ziet t trouwens ook aan anderen..maarik kom niet zo vaak en graag bij haar op bezoek..dus van haar zal ik het niet merken
ja zegt mijn moeder ook, maar zonder medicijnen gebeurd er niks, dus we hebben geen keus.. leg ook alles 100 keer uit.. ach ja.. ze bedoeld het goed.. mijn moeder was elke keer meteen zwanger.. vind het spannend gyn kan me elk moment bellen
haha..... echt te erg gewoon.... bijna mn nod en wendy gaat weer spacen hoor....lijk gvd wel een klein kind!
jah mijn ma ook...enne dan nog zeggen....denk je dat dat leuk was? Succes mj! spannend! enne zeg haar gewoon ff lekker de waarheid he! Meiden ik ga er weer vandoor...ben eigenlijk al te laat hihi...moet om 2 uur bij mn volgende leerling zijn....
En daarom zeg ik dus niks tegen moeder, schoonmoeder etc... heb geen zin om steeds te vertellen hoe het zit.
Meiden jullie moeten nog ff doorlullen hoor...want we zitten bijna op de 300! Werkze enne mj nog een keer veel succes haha.... Ik ga nu ECHT!
haha wendy.. ga dan man.. rijlessen zijn duur genoeg.. marit, niet tegen ze zeggen kan ik echt niet volhouden.. moet ook wle mijn verhaal kwijt. bijmij weten echt veel mensen het hoor
Kan ik me ook wel voorstellen hoor MJ, dat je het met mensen wilt delen. In het begin wilde ik echt absoluut dat niemand het zou weten. Maar omdat het zo lang duurt wil je ook je verhaald wel eens kwijt. Daarom zijn er ook steeds meer mensen die het van mij weten. Maar mijn ouders wil ik niet ongerust maken, het is beter zo. Dat is voor iedereen anders natuurlijk. Woh, inderdaad... bijna 300!