Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Die mutsen ook.. Ik had een belafspraak tussen half 2 en 4.. Hebben ze het daar verkeerd in de agenda gezet. Ze dachten dat ik zou komen om half 2.. Nou ja.. Ze was er wel nog, en ze bellen mij zo..

2. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Ohhh MJ... zul je net zien...
    Had je dat geweten, was je ff langsgegaan toch?

Chrizzzy

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ja precies.. nou ja.. maakt ook niks uit.

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    nou heb net gebeld, morgen een echo. dan container mee voor mijn vriend zijn kwakkie.. Ze heeft me al op de wachtlijst voor leo gezet, duurt 6 weken.. hoop dat het in april kan. morgen weet ik meer.

5. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Toch gekozen voor LEO dus? (voor mij ook goed te weten dat wachttijd 6 weken is, kan ik me daar in elk geval al op instellen).

lekker dat je in elk geval morgen meteen voor een echo al kan...

Chrizzzy

6. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    MJ, wat is Leo precies?

7. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    *antwoordend voor haar beurt en voor iemand anders* LEO is een (kijk)operatie waarbij ze met een lasertje geloof ik een aantal blaasje dicht of open branden. Ongeveer 80% van de clomid-resistente vrouwen krijgen daarna voor enige tijd (korter of langer) een spontane ovulatie of worden (weer) gevoelig voor Clomid. De gyn van MJ en mij is op dit onderwerp gepromoveerd. Ze heeft het bij mij ook in de week gelegd als mogelijke volgende stap. mag kiezen tussen Leo of hormonen gaan spuiten. Slagingskansen/zwangerschapskansen schijnen ongeveer gelijk te zijn. Mijn voorkeur gaat in eerste instantie dus uit naar LEO.

Chrizzzy

8. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Thanks Chrizzy! Klinkt hoopvol in ieder geval!
    Succes allemaal.

9. bengel

bengel Niet meer actief

helaas niet :cry: t is echt een schoonloeder

10. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    He he, meiden... wat veel pagina's moest ik weer doorlezen!

Ik ben net 2 dagen klaar met de provera, en wat zag ik vandaag?! Ik ben ongi! Had ik nog niet verwacht, met de primolut was ik pas na 4/5 dagen ongesteld. Eindelijk is er een einde gekomen aan een zinloze ronde van 85 dagen... Vrijdag ga ik beginnen met 100mg :D .

Over drie weken ga ik een week naar Italie voor mijn werk. Ik hoop zoooo dat ik daarvoor een eisprong heb gehad. Zit ik lekker in Italie op het wachtbankje ;) .

11. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    1E RONDE CLOMID
    Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Aangeslagen, heb op 14 februari een eisprong gehad!!
    Kreeftje: 15 januari 07 PCO geconstateerd. 30 jan gestart met Provera Geen bloeding gehad :(
    6-3 naar de gyn geweest voor een echo, in de linkereierstok was te zien dat het eitje groeit is nu 1,58 cm de rechtereierstok zag er rustig uit maar wel veel eiblaasjes te zien :(
    Donderdag 8-3 wederom terug naar het zhuis voor een echo.
    Mistimon: vorig jaar maart gestopt met de pil, januari eerste menstruatie. PCO vastgesteld, 1e ronde clomid 50 mg, deze slaat waarschijnlijk niet aan

2E RONDE CLOMID
    Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd.
    Nu 75 clomid.
    Alies : Start 6/3 met Clomid 100 mg
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen afgebroken met provera. 50mg clomid niet aangeslagen nu provera en 100mg clomid

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.
    French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld.
    zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed.
    clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid
    Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december, eisprong!. start 2e ronde clomid 12 januari 100 mg, geen eisprong :cry: . 3e ronde 150 mg clomid.
    Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. PCO, 21 febr beginnen clomid ronde 3. eisprong gehad. wachtbankje
    Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari, mislukt. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. Helaas eitje gemist. 01-03 beginnen met clomid 100 mg. Derde ronde. CD 13 geen ei. CD 15 1-tje van 12 mm.
    Moon85: April 06 gestopt met pil, geen eisprong, 2 MK, 50mg clomid
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Nu 100mg Clomid.

4E RONDE CLOMID
    Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid
    MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies.Duidelijk PCO. Begonnen met clomid 50 mg daarna 100mg. Maar geen reactie. nu weer duphaston en dan 150 mg clomid + metformine.
    Jody : in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde. Snotverdikkie weer niks! 22-01 start ronde 4 alweer. *zucht*
    Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. 2e ronde 100 mg, CD 24 een eisprong (fm) /3e ronde 100mg CD 24 eisprong (temp). Nu ronde 4 met 100mg.

5E RONDE CLOMID
    Bengel: alop dag 14 een eisprong, eiblaasje van 37 mm!! volgende week bloed prikken en weer op het wachtbankje.....
    Esthertje80 : 5eronde clomid 2e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. rond 9 maart terug bij gyn komen.
    Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. vorige ronde 150mg geen eisprong. Nu weer 150mg, maar met metaformine. Eerst duphaston om de duivels op te wekken.

6E RONDE CLOMID
    Patje20 : 6e ronde clomid, Starten met IUI 17 mil. zwemmers, t kan wel, met geduld. 15-3 FM
    Sam mv kylian ;PCO, 6e ronde clomid. fm gehad, niks op te zien, nu dag 20 en ovu test bijna posi, zou het dan toch???

7E RONDE CLOMID
    Katrien Duck / Danielle: 3e kuur na miskraam. Op 26 maart (CD 12) weer een Folikelmeting.

21E RONDE
    Annika: menopur

1E RONDE HORMOONSPUITEN
    french: clomid 50mg t/m 150mg werken niet.
    nu puregon spuiten 50ie....5 maart prikcursus en dan zelf prikken

NOD
    Jody : NOD 23 maart.
    Dieseltje:25 maart
    Sam: ???volgt nog
    Esthertje : 26 maart??? ?!?!?
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Smurfin: : 3 april?!?!?!?
    Patje : NOD 5 april :confused:
    Marit: NOD 17 april
    Bengel/Daniella: NOD 30 maart
    Wendy : NOD 23 maart

ZWANGER

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Jezus...ga ik aan het werk...kijk ik weer ff.....gewoon 301 pagina's....heb niet eens op 300 kunnen schrijven, stelletje ouwehoeren haha!

@simba...lekker joh dat je zo snel weer ongi bent, kun je lekker door naar de volgende ronde!

@mj...lekker joh, dat je mogguh voor een echo mag komen, leo en kwakkie van vriend...;) nu wordt er pas echt echt echt wat aan gedaan!

@jody...heej meid..ook lang niet gezien... waar zit jij nu ergens in je cyclus?

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

enne lesprijs.pppfff I know...40 euries voor n uur... en wij zijn nog 1 van de goedkoopste van haarlem ;)

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mj

Mooi man dat je naar een volgende stap mag/gaat!

Pfff ben net op de crosstrainer geweest, heb een conditie van niks!
    Hield het net 6min vol hihi :oops:
    Nou ja elke dag een min of 2 er bij dan komen we er wel :(

15. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedenavond allemaal.

bedankt voor jullie reacties.
    nou heb ik nog 1 raar vraagje: zet je pregnyl en dan een leuke avond beleven of eerst een doppie lggen en da pregnyl. hihihi

veel liefs Annika

16. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    GEFELICITEERD MET DE 300!

meiden wat hebben jullie weer zitten beppe...

annika: super van je ei!
    wendy: laat je niet gek makuuhhh

dat LEO is dat niet pijnlijk? (sorry wil jullie niet bang maken maar gewoon interesse)

ik zit op 5 dagen na provera en nog niet ongesteld... :rolleyes:

groetjes liefs, Denise

17. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Annika!
    Eerst Pregnyl en dan wippen, morgen avond weer.
    Dat zaad doet er korter dan 36 uur over om in de eierstokken te komen, je ei springt 36 uur na Pregnyl.
    Dus zou zeggen ga ervoor.
    Lopen gelijk ongeveer! Spannend.

Trouwens, zou jij niet nog foto's vanLotte in je album zetten, ben zo nieuwsgierig naar jullie?

Simba, waar in Italie ga je naartoe? en wat doe jij ook al weer voor werk?

Ik ga zo lekker slapen, nog 1 rondje klussen....je weet maar nooit....hubbie heeft nog steeds veel weg van een molletje....

Slaap lekker. x Shaartje

18. annika1985

19. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Heb geen msn......zit op hyves en ik doe aan skype....maar geen msn helaas.
    Maar als je ze hebt, zet je ze er dan op?

En nu wegwezen....! Je moet klussen!

20. annika1985

haahah shaartje

ik kan hem pas om 10 uur zetten en denk ook neit dat het nu al veel zin heeft om te klussen.

veel liefs Annika.
    ik heb ook hyves.

Deel Deze Pagina