Ik wil een varken, een rat het maakt me eigenlijk niet uit.... En wel over 8 maanden! Zo is dat duidelijk?
Ik zit op mijn werk... ben echt mega chagerijnig vandaag hier... kan niets hebben.... Komt denk ik doordat ik gisteren vrij was. Maarja gisteren niet echt uitgeslapen, dus ben best moe eigenlijk.. mijn ogen voelen zo zwaar
ey mensen. hoe is het hier? ben echt super nerveus voor morgen was oo kerg misselijk van die pregnyl. veel liefs Annika
MJ wij dezelfde dag, had ik al eerder een stukje over geschreven. Die uitslag MOET ook bekend zijn, want ze moeten het snel onderzoeken. Maar eer dat de assistent het voor haar heeft liggen op papier zijn ze een weekje verder. Maar het staat binnen een paar uur in de computer hoor.....
Nee het kwakkie van mn vriend is nog niet onderzocht.... we gaan morgen de gyn bellen.... Zn bal is toendertijd wel operatief ingedaald zeg maar... (weet ff niet hoe ik het anders moet uitleggen) nee we hadden het toen niet tijdens dat vragenuurtje van de gyn gezegd...eigenlijk niet bij nagedacht... Ben echt heel erg depri....heb echt het gevoel, dat er gewoon iets giga fout zit..enne ik weet wel dat vrouwen zonder mmm ook een jaar kunnen wachten voordat ze zwanger zijn, maarre tis al bijna een jaar geleden! (sorry voor de meiden die langer bezig zijn) enne ik weet dat ik niet mag zeuren, omdat ik tenminste een eisprong heb...maarre vind dit ook niet leuk meer.... zit gewoon te janken achter mn toetsenbord....ben geloof ik weer lekker chaotisch aan het doen... net mn ma een sms gestuurd... stuurt ze terug: geef je lichaam de tijd om te herstellen....uhhh van wat? heb echt zin om tegen iedereen te gillen, hou je bek! (sorry)
ey hallo. ik kreeg helemaal geen itslag. je zou erwat over horen als er wat aan de hand was. we hebben er wel naar gevraagd later maar alles was goed. veel liefs Annika
Hee wendy! kop op meid! ik leef echt onwijs met iedereen mee en deus ook met jou... ik begrijp de frustraties helemaal en wij allemaal wel denk ik dus het is ook aan ons om je een beetje gerust te stellen: alles komt goed, probeer lekker ff te relaxen, ga lekker knuffelen met je mannetje, lekker in bad (als je die hebt?) koop een tijdschrift of een goed boek en ga daar met je gedachten zitten... (koop dan NIET die nieuwe sophia kinsella: shopaholic en baby, zoals ik want dan zit je alleen nog meer bij baby'sbaby'sbaby's was niet zo'n goeie zet van me maar ja ben verslaafd aan haar boeken) en uhhhh meiden nog meer leuke dingen voor afleiding? zoooo eerst zelf iemand geruststellen en nou moeten jullie mij ff wat vertellen: ik zit morgen op dag 7 na provera en geen enkel spoor van duivels, geen buikpijn meer, geen bruinverlies niks nada noppes. dus hoe zit dat nou? wie heeft het meegemaakt? als ik nou morgen niet ongesteld wordt en dit weekend ook niet dan ga ik de gyn bellen maar weet iemand dan wat er gaat gebeuren met me? liefs, denise
ow ja an natuurlijk super veel succes morgen, ik zou ook wel zenuwachtig zijn je weet niet helemaal hoe en wat ze allemaal met je doen maar het komt heus wel goed hoor! liefs