We gaan naar Lecce, in het zuiden dus! Ik werk op een afdeling van de rechtbank, waar er onderzoek in strafzaken wordt gedaan. Wij houden ons bezig met huiszoekingen, getuigenverhoren, ander onderzoek, en voorlopige hechtenis. In Italie gaan we dan getuigen horen. Erg leuk werk, maar over een paar maanden begin ik met een nieuwe baan in de advocatuur. @ Wendy: niet wanhopen, hoor! Het is wel verstandig om aan de gyn te vragen of het zaad getest kan worden. Snap niet dat dit nog niet gedaan is! Wij kregen vandaag de uitslag van het zaadonderzoek: mijn liefje heeft SUPERZAAD! Althans, zo noemt hij het. De gyn zei alleen maar dat het goed was....
@ denise Bij mij duurde het ook heel lang voor ik met provera duiveltjes kreeg en met primolut komen ze zo! Als het na het weekend er nog niet is zou ik de gyn bellen misschien krijg je dan wel primolut ofzo. @ An Ja dat zal best. Maar komt allemaal wel goed!
Hey ladies, Wat een ellende weer op ons topicje......rustig aan he allemaal, geen zin om te dippen! We moeten positief blijven. Ze laten ons gewoon wachten zodat we straks met z'n allen doorkunnen naar die wolk, en dan moet er natuurlijk wel plek zijn voor zoveel meiden in 1x he! Hier heb ik mijn gedachte maar op iets anders gezet, heel stoer hoor, lukt ook nog niet zo goed helaas. Ik haat dat wachten, duurt toch zooooo lang. Maar goed, als je nergens vanuit gaat valt het ook niet zo tegen......wat een gelul! Nou weinig te melden, super druk op werk, helpt wel om de tijd sneller te laten gaan. Gelukkig. Weekend zal ook zo om zijn en zat net eens even in mijn agenda te kijken, en al die vrije feestdagen komen al weer heel dicht bij! Heerlijk. Fijne avond. Shaartje
Pffff die wolk is echt wel groot genoeg voor ons... enne anders mag iemand best bij mij op schoot zitten... ben echt shago.... heb nu ook ruzie met mn vriend... hij zit nu achter de xbox, moest hem met rust laten snik snik
he lieve wendy.. dikke knuf.. geef je vriend een dikke knuffel eb jus zonder iets te zeggen en ga lekker naar bed.. morgen is alles weer ietsje beter.. echt waar
ik zit hier ook niet op en top te zijn... manlief zegt net: zo en dan is het volgende week alweer april, de tijd vliegt voorbij... en het is ook inderdaad zo, hoe kan het toch dat het wachten zo lang duurt terwijl je wil dat dat snel gaat en je wil dat de tijd langzaam gaat maar ondertussen ben je alweer maaaanden verder.... *zucht*
Jeetje wat is iedereen dipperig... We moeten met z'n alle positief blijven, ik heb net contact gehad met de vriendin van mijn neef (arts in opleiding) en zij gaf aan dat het waarschijnlijk echt gewoon domme pech is dat we allemaal ellende hebben hier! Wendy, jou kansen zijn nog niet verkeken... maar een knuffel om de komende dagen door te komen! Esther (geloof ik); ik bereken ook altijd wanneer we een kindje in onze armen zouden kunnen houden... En inderdaad. Als het deze ronde weer niet lukt, zal het 2008 worden. Ik vind verjaardagen daarom ook zo erg... Weer een jaar ouder... en dat terwijl ik gewoon al 3 jaar van de pil ben. Ik sta er verder wel nuchter in deze maand (tot de eisprong denk ik?). Ik verwacht er eigenlijk helemaal niets van en verlang naar rust en naar mijn vakantie. Zul je zien, dat je dan zwanger thuis komt. Dat spookt dus ook wel een beetje in mijn hoofd. Eerst maar eens kijken wat er met de FM uitkomt maandag... Onze keuken is inmiddels klaar. Echt heeeel wat anders dan de foto's in het album. Ik zal het weekend even nieuwe foto's maken en deze inmijn album zetten. Voor iedereen: niet opgeven, onze tijd komt nog wel! liefs Danielle
Sluit me bij Duckie aan! Kop op! We weten niet half wat voor mooies er voor ons in het verschiet ligt. We zullen er vast vaak aan terug denken als we straks zo'n schreeuwerd in onze armen hebben, midden in de nacht.......! (ja ja ik heb het er ook voor over...moet toch wat zeggen!) Buikpijn hier!.......en ben klaar met mannenziekte.....wat zijn het toch een aanstellers! x Shaartje
Ja, iedereen zit een beetje in een dip, daar moeten we uit hoor! Ik heb net de assistente van de gyn gebeld om de uitslag van mijn progesteron. Hij was 46, dus een eisprong gehad vorige week donderdag... Nog ruim een week wachten en we weten meer. Heb alleen niet zoveel hoop hoor, dinsdag voor het laatst geklust. Je weet natuurlijk niet of dat ei donderdagmorgen of donderdagavond of nacht is gesprongen..... Donderdagmorgen zou de kansen nog wel aannemelijk maken denk ik.... maar de nacht, dan is het al meer dan 48 uur....
Jij krijgt er vast ook nog zo eentje hoor shaartje... Dit is de 2e eisprong in mijn leven! De 1e x was hij 45, nu 46..... Ben heel blij!
Goedemorgen! Katrien, 2008 word gewoon ons jaar... allemaal moedertjes onstaan er dan! Het word wel stilletjes op de clomid date... geen kids Wendy... hoe is het bij jou? Al bloed ondekt? oooo als ik toch aan donderdag denk hee.. Ja mensen, ik ga autorijles nemen bij Wendy! Grappig he! Ik schaam me dood, 27 en geen rijbewijs! Heb ooit wel afgereden maar daarna niet verder gegaan! En nu gaat het dan gebeuren, met Wendy als instructeur! Spannned! Liefs, Esther
@katrien....ben alweer een beetje uit de dip...enne geen ruzie meer met mn vriend. Hij heeft de hele nacht om me heen gelegen en vastgehouden (dit doet ie anders nooooooiitt hoor ) leek wel alsof ie me wilde beschermen. Ben nog niet ongesteld, maarre geloof wel dat ik het binnen nu en een half uur ga worden, zo'n buikpijn heb ik! op naar 2008! Ik hoop ook dat je zwanger thuis komt en ik hoop ook dat ik er zelf wat nuchterder tegen aan ga kijken. @shaartje...hihi dat zal best... ik zei gister tegen mn vriend: volgens mij he.. als we zo lang moeten wachten op een baby'tje, dan ga je volgens mij je kindje ook meer waarderen.. correct me if I'm wrong @dieseltje, veel succes! ALs mn vriendje zo direct wakker is, gaat ie die gyn bellen, zal mij benieuwen....ben wel een beetje bang dat ie zegt, wacht nou eerst nog maar 3 maanden...
hihi....esthertje....je hoeft je echt niet dood te schamen hoor! heb er zelfs 2 mannen van 35 en 39 en een vrouw van 43 ertussen zitten ow keek net in mn onderbroek enne jah hoor! bingo.... dag 1 van cyclus 4!
Dat is klote Wendy! Had het eigenlijk niet verwacht bij jou. Zo zie je maar weer... het lichaam reageert elke maand anders! Nu maar weer met frisse moed verder... We zorgen in 2008 gewoon voor een baby-boom!
goeiemorgen dames, werd wakker met opeens enorme buikpijn, mijn afscheiding was een beetje rozig heel licht maar buikpijn is nog steeds aanwezig dus straks maar weer kijken of het is doorgezet, heb er voor de zekerheid maar een OB'tje tegenaan gegooid als het zover is ben ik zo ontzettend opgelucht! en Wen, dan gaan we weer gelijk op alleen heb ik hopelijk dit keer ook een eitje net zoals jij! en wat Wendy zegt over het meer waarderen! Helemaal mee eens. Ik heb twee vriendinnen die vlak na elkaar zwanger raakte, de een na 2,5 jaar de ander na 3 maanden en je merkt gewoon heeel veel verschil. Vriendin 2 zit veel meer te klagen en geniet wel van haar zwangerschap maar veeeeel minder als vriendin 1, die klaagt niet, straalt, is helemaal in haar nopjes, echt mijn hart smelt als ik haar zie met haar buikje! dus naar mijn mening is het zeker waar dat je het meer gaat waarderen. laat nog wel weten of de bom in me buik dan eindelijk echt is ontploft of niet maar zoals ik het nu voel is het weer een aardige explosie! groetjes!
jemig denise....kan ook nix voor mezelf hebben he hihi weer tegelijk....enne jody....dit keer niet met mij tegelijk he! jij bent deze maand gewoon zwanger