@bengel...owww de tekst die ik schreef voor dieseltje was voor jou...tis nog vroeg he.... ahum @mj...jezus meid...dat gaat de goeie kant op! Wanneer krijg je de bloeduitslag? morgen he? @stephanie....maandag ongesteld geworden en nu pas je eerste pil clomid? Enne nee hoor...die clomnid werkt denk ik ook wel als je ongesteld bent hoor....althans dat denk ik...
maandag en dinsdag was het een beetje bruinachtig heb dit gezegt in het ziekehuis,woensdag werd het pas echt rood,dus ik moet ik er 5 dagen bij tellen en dan beginnen met de clomid.. Heb soms wel sex als ik ongi ben maar niet als het zo erg is dus nu denk ik niet haha,dus gaat deze ronde denk mis!
Ooow op die manier....jah dan ben je idd woensdag ongesteld geworden... Nee kan me voorstellen dat dat idd niet prettig is.... (maarre ze zeggen dat een goeie schipper ook over de rode zee gaat, haha)mijn vriend zegt altijd dan, de beste stuurlui staan aan wal... Je kunt in ieder geval deze ronde afwachten, het hoeft niet perse mis te gaan. Als je van de clomid met 50mg een eisprong krijgt, dan moet je al blij zijn toch? Als ik zo rond kijk, slaat dat bij veel meiden ook niet aan. Veel succes in ieder geval!
Ja hij haat ook wel doorzee dan hahahaha Maar het is nu zo erg het stroomt er uit.. Voelen jullie of je een eisprong heb of kan je dat niet voelen? Ik ben vandaag met de 1e pil begonnen en hierna volgen er nog 4 dagen en waneer kan ik de eisprong dan verwachten,als het allemaal goed loopt zeg maar
ik moet morgen bloedprikken, en dan woensdag uitslag.. ben zo blij, maar ben bang dat het morgen weer laag is.. ben trouwens wel gestop t met metformine..
goedenmiddag!wat een weer. mijn temp. stijging van vrijdag was helaas eenmalig. gisteren en vandaag gewoon weer 36.5. Conclusie: ook deze ronde geen effect. morgen naar de gyno. kijken wat die zegt. ik baal er wel van.
Hey ladies, Ik heb ook even een vraagje.... Heb zo'n buikpijn! echt alsof ik ongesteld word. Heb ook bruine afscheiding, niet veel hoor en ook niet echt bruin, meer donkergeel-bruin?! met heel af en toe zo van dat oude bloed achtige, propjes? Heb ook last van steken "downunder" en mijn borsten zijn gevoelig. Dus ik denk dat ik wel een eisporong heb gehad, want dan worden mijn borsten altijd gevoelig, maar het voelt alsof ik nu ongesteld ga worden, maar dat ik veeeel te vroeg, zit pas op dag 5 of 6 na eisprong! OW! Waarom kan ik niet gewoon even binnenkijken! Vinden jullie dat ik voor progesterontest moet gaan, ondanks dat de gyn zei dat het niet nodig was? Wil zo graag zeker weten of er wat gesprongen is....voordat ik begon met prikken was die waarde 13.5 en dat was geen eisprong volgens de gyn, dat was 2 weken geleden. Of misschien toch en dan wordt ik wel ongesteld.....wie weet wat de waarde is van progesteron bij een eisprong en wat is het dan geweest wat ik zag op de echo.... I am loosing it!....sorry hoor jongens, maar moet mezelf echt even oppeppen! x
Hey Shaar! Hoe bedoel je precies meid? Was je progesteron 2 weken geleden 13.5 voor het Gonallen? Voor een goede eisprong moet je progesteron ongeveer 30 zijn op zn minimaalst dus dan denk ik dat die steken niet van de waarde van 14 dagen geleden kunnen zijn... Maar wat dan wel he..? Hoef je niet een wk na je eisprong je progesteron te laten bepalen dan? Anders zou ik gewoon ff laten prikken hoor, want 5/6 dagen na je eisprong een ongi gevoel is echt te vroeg! Succes en denk aan je liefie! kusss
Voor het gonallen was ie 13.5, zie nu ook op internet dat ie wel boven 30 moet zijn voor goede waarde. Zit dus nu op dag 5 of 6 na eisprong, had ook een lagere temp vanmorgen, temp eigenlijk niet meer, maar deed het vanmorgen, en vorige week ook 2x. Zegt ook niet zo veel natuurlijk, maar hoop gewoon niet dat ik toch een ei heb gehad, bijvoorbeeld 1 dag voor laatste echo en dat de waarde nog laag was en dat ik dus nu ongesteld ga worden. ben er vandaag even helemaal wars van! Sorry hoor, maar snap er de ballen van en weet gewoon geen antwoorden op mijn vragen en ga ze dus ook gewoon maar vergeten en proberen rustig te blijven. want kalmte zal ons redden tenslotte.....hihihi Hoe was het bij Mickey?
ja, gaat morgen. Deed net alsof de dagen al sneller voorbij waren gegaan, oeps.... Hoe gaat het met je?
Hey, geeft niks, dinsdag ga ik mickey meeten Shaar, duim voor je op een innesteling hoor! Eigenlijk zou je ff een paar dagen moet blijven tempen om een innstelingsdip vast te kunnen stellen.. Maar snap ook als geen ander hoe belastend dat is, ik blijf duimen voor je! Moon: Ik las het, knap van je hoor dat julie zo lang ff pauze nemen. En nogmaals sorry van die msn-emotioncons van laatst, ben me serieus waar nergens van bewust! Hoe gaat het nu met je en wanneer krijg je weer een controle?
@ shaar Goed! Erg opgelucht dat het even niet om zwanger zijn gaat en telkens naar het ziekenhuis moet. @ marjo Ah joh maak je niet druk over msn gedoe haha. Snapte er allebei niks meer van Ja was best moeilijk maar er na was ik meteen heel opgelucht en voelde goed. Ik moet 26 april weer naar de gyn. Vraag wel een echo wil wel even weten hoe het er voor staat van binnen. M'n cyclus duurd rond de 52 tot 62 dagen. Ik ga nergens van uit dat er iets te zien is. Want heb al is een echo gehad voor de clomid en was niks te zien. Ik weet ook niet of je zonder eisprong ongesteld kan worden? Weet eigenlijk ook niet wat er precies is.. alleen dat me testosteron iets te hoog is. Dus heb nog wel wat vragen..