Hey meiden, ik heb vandaag (en gisteren) heerlijk genoten van het voorjaarsweer... Dus niet zo veel online geweest. Morgen begint er weer een nieuwe werkweek. Maar ach, over 2 weken zitten we lekker in noorwegen! Het is weer behoorlijk spannend bij een aantal meiden. Jody, morgen testen hoor! Woon je in de buurt? Anders kom ik nu met een test naar je toe! Moon, ik ben eigenlijk jaloers op je dat je dat stap hebt gezet om een pauze in te lassen. Ik durf het niet... Moet zeggen dat het me deze maand ook allemaal geen donder uitmaakt of ik eitjes heb en of ik zwanger wordt of niet. Heel raar... Zwanger worden is natuurlijk het mooiste, maar wil er niet meer dag in, dag uit mee bezig zijn... Maar goed, morgen weer naar het ziekenhuis... en na de Pregnyl kan alles weer anders zijn. Succes allemaal, en Jody... morgen wil ik het weten. Liefs Danielle
@ daan Weet je, ik heb naar me lichaam geluisterd. M'n gedachten zei heel wat anders die zei door gaan. Ik denk dat ik het niet gekund had als ik nog nooit zwanger geweest zou zijn. Maar echt het lucht heel erg op en geeft een lekker gevoel. Ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb.
Knap van je Moon! Ik vind het al vreselijk dat ik 4-6 wk moet wachten alvorens weer met een Primolut of Duphaston kuur te mogen beginnen Het echte verwerken komt bij mij nu pas. Sta al dagen jankend op dus wat dat betreft is het mss wel goed ff een pas op de plaats te maken.. Shaar: Duimpjes draaien, denk aan je, ben zeer benieuwd! Wat een spanning ook weer zeg..Hoest met hubbielief nu? Danielle: Lekker joh over 2 wk naar Noorwegen, zal jullie vast ook goed doen! Veel succes morgen, hoop goed bericht van je te lezen als ik terug ben! Meiden, ik ga nu lekker slapen.. Ons wekkertje gaat om 4.15.. Te vroeg! Haha maar heb er zin in hoor! Lekker ff wat anders! Dikke smok XX
Hey Daan, Ik denk niet dat ik in de buurt woon helaas! Woon in Brabant De zenuwen beginnen hier toe te slaan. Had helaas geen test meer liggen, dus vanmiddag gauw een halen en morgen vroeg testen. Jullie zijn dan bij een van de eerste die het zullen weten hoor! Nou tot morgen dan.....pfffff nog een hele dag wachten
Hey ladies, Even behoefte aan jullie lieve woorden. bruin verlies wordt erger, heb vannacht ook mega krampen gehad, met rugpijn. Lijkt zo op menstruatie. Ik ben er even helemaal onzeker van terwijl het misschien ook gewoon positief kan zijn. Ow, sorry hoor, maar wat een kut zooi! Terwijl ik zo vrolijk zou moeten zijn door het weer... x
Hey meid, Ik heb hier precies het zelfde zou het weekend mijn NOD hebben maar nu ineens erge ingikramen en last van mijn rug...denk dat bij mij de ook zullen komen ik BAAL ook zo dat ik me meteen weer rot voel Leef met je mee meid. Liefssss
Dat is slecht nieuws meiden... maar het hoeft nog niets te betekenen. Ik zou nu, zeker bij bruinverlies, niet meer op een zwangerschap rekenen... hoe K*t het ook is!
Shaartje... ik weet even geen opbeurende woorden... het is gewoon allemaal een zooitje! Dat lichaam werkt niet echt mee he... daar hebben we geloof ik allemaal last van. Maargoed het is nog geen helder rood bloed, dus ongesteld ben je nog niet? Hier ook, het ene moment ongikrampen, het andere moment weer niets. Dan ineens weer misselijk... Word je toch gewoon compleet simpel van!
Kan een innestelling alleen rood bloedverlies zijn? Geen idee hoor, maar je zit meer dan een week voor je NOD... Heb nooit een innestelingsbloeding gehad, dus weet niet wat ik me daarbij voor moet stellen.
Nou meiden bij mij is het los gekomen nu...ik baal erg en zit er dan ook even weer door. Is moeilijk om een teleurstelling te verwerken (klinkt wel zwaar) maar heb het er toch moeilijk mee Nu naar de volgende ronde clomid en de komende bezoeken aan het ziekenhuis.
nou meiden Hier ook niet echt opbeurends nieuws. clomid 100 niet aangeslagen; nu naar 150. Hopelijk werkt dat! Had ik maar een keer een eisprong! Zwanger worden is dan het tweede. Baal baal baal. Wat me opvalt is dat het bij weinig van ons echt aanslaat; die Clomid. We kunnen straks wel de naam veranderen van dit topic. Eerste ronde Gonal F. (sorry beetje pessimistisch, maar baal even) gr
Je mag zeekr balen meid, ik heb nu ook een baalbui dan balen we lekker even samen het mooie weer geeft ons niet veel vrolijkheid vandaag.
ja met z'n tweeen is niet alleen. Nou al vroor het 20 graden en had ik een eisprong; vond ik het ook prima! En dit terwijl ik een hele erge hekel heb aan de winter!
Sssst... ik moest vanmorgen ook even toen mijn arts vroeg hoe het nu echt met me ging. Of ik het een beetje vol kon houden en dat het wel zwaar was allemaal... We lief, maar van zulke gesprekken kan ik ineens heel emo worden. Gelukkig gaat woensdag mijn mannetje weer mee!
Sssst... ik moest vanmorgen ook even toen mijn arts vroeg hoe het nu echt met me ging. Of ik het een beetje vol kon houden en dat het wel zwaar was allemaal... We llief, maar van zulke gesprekken kan ik ineens heel emo worden. Gelukkig gaat woensdag mijn mannetje weer mee!
Sssst... ik moest vanmorgen ook even toen mijn arts vroeg hoe het nu echt met me ging. Of ik het een beetje vol kon houden en dat het wel zwaar was allemaal... Wel lief, maar van zulke gesprekken kan ik ineens heel emo worden. Gelukkig gaat woensdag mijn mannetje weer mee!