Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    ach de emoties he!

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Tis allemaal wat meissies!
    Maar weet zkr dat onze tijd nog komt!
    Al lijkt het niet allemaal mee te zitten op het moment.
    Maar gelukkig hebben we elkaar nog en kunnen we hier lekker alles er uit gooien..

Vandaag met Sonja Bakker begonnen..
    Hopelijk blijf ik het nu wel netjes 9 weken doen :)
    Wil in elk geval m'n 4 kilo van de zwangerschappen er af maar het liefste 10.. dus ben nog wel even bezig.
    Ga zo lekker poetsen :)
    En misschien even onder de zonnenbank bij m'n ouders ben erg wit hihi.

3. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    ok moon
    gaan we gezellig samen sonja bakkeren. Dit leid ook wel een beetje af. Vandaag even een dip, maar die gaat wel weer over.
    ik smokkel ook wel eens hoor, vooral in de weekenden. Door de weeks ben ik streng. Vind ook wel soms van mezelf dat het mag. Baal soms van die PCOS en het niet aanslaan van de Clomid! Maar ik hou me in hoor (wil het ook niet als excuus gebruiken); geen vreetbuien ofzo, maar een japanse mix meer of minder in het weekend; hmmmmm heerlijk

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Gezellig ;)
    Nou in de weekende ga ik ook niet zo streng doen.
    Want moet nog wel is iets lekkers kunnen eten :rolleyes:
    Hihi ik heb me na de mk vol gestopt met chocolade.. was heel lekker maar verder heb je er niks aan ;)

Hoe lang ben je nu al bezig?

5. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    nou 1 week. Vrijdag was er 1 kg af. Dit weekend lekker gedaan wat ik wilde. Vanmorgen er niets bij. Dus nu vrijdag weer wegen na een strenge vijf dagen sonja bakker. Ik ga door tot mijn vakantie eind mei naar mijn schoonfamilie in Suriname. Of totdat ik zwanger ben, maar dat zal wel later zijn ;). Als ik thuis kom begin ik wel weer.
    Mijn moeder heeft trouwens het nieuwe boek gekocht, dus die ga ik ook even kopieren; zo heb ik voor 18 weken menu's. Pfffff ik weet niet of ik dat wel vol houd. Ach we zien wel

gr Alies

6. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
  7. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
  8. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    succes allen met het sonjabakkeren.

ik was gister ook weer lekker hormonaal. we waren bij de uitvoering van het popkoor van vrienden. zij is ondertussen zes maanden zwanger en had ze al paar maanden niet gezien (de buik dus ook nog niet). tijdens de uitvoering moest ik ineens huilen: tranen rolden over mijn wangen. heel raar, mar gelukkig een donkere theaterzaal...mijn lief wel meteen weer ongerust. vooral ook omdat hij morgen voor een week naar de States gaat. wat doen die hormonen toch rara dingen met je.

chrizzzy

9. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    ja die collum heb ik ook gelezen. Erg mooi geschreven. Wat kan je toch emotioneel worden van de kleinste dingen. Ach lekker laten gaan, dan is het eruit.

10. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Is inderdaad heel herkenbaar... vond mijn mannetje ook.... ;)

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ alies

Hihi dan zou ik ook stoppen als ik naar Suriname ging!
    Wat is dat lekker eten :)

@ Es

Pff krijg er tranen van in me ogen.
    Heel mooi stukje.

12. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    Ja, mijn vriend is van Javaanse afkomst, dus alles gaat met eten (en slank dat ze toch blijven; ik ben daar altijd net een witte reus). Er is van 's morgens vroeg al eten. maar ook bij verjaardagen, geboortes, overlijden etc etc.
    En vooral mijn schoonvader koopt dan allerlei lekkers voor me, omdat ie weet dat ik daar zo van hou. Moet ie eigenlijk niet doen natuurlijk. Maar ja dan offer ik me maar op en eet ik het lekker ;) ;)

13. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Even iets heel anders... manlief kreeg van zijn ziektekostenverzekeraar een noclaimafrekening over 2005. Ze vorderen € 255,00 terug. Vreemd want hij is maar 1 keer (voor zichzelf) in het ziekenhuis geweest... en dat was in november 2005 voor een zaadonderzoek.

Wat blijkt? Zo'n geintje kost € 293,00!

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Jeetje dat is niet niks Daan.
    Wij hoefde niks te betalen.
    Marco kreeg nog 50 euro terug

15. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    ja dat gedoe met die noclaim
    Ik heb een brief gekregen dat ik 100 terug krijg. Kijk ik op die lijst; staan de consulten bij de gyno nog niet bij. Alleen mijn andere medicatie (thyrax etc). Dus ze lopen achter. Let maar op komen ze over een paar maanden om die 100 euro weer terug te vorderen. Ik zet het wel apart!

En ja de gezondheidszorg is enorm duur. met mijn werk heb ik daar natuurlijk veel mee te maken. Wat sommige medicijnen of wondverbanden wel niet kosten! Daar schrik je rot van. Wij gooien ook altijd maar weinig weg. Wat over is van de client, nemen we mee en geven we aan een ander (als het nog steriel is natuurlijk). In ziekenhuizen kunnen ze dat minder doen en wordt er ook een hoop weggegooid! Maar ja dat is onze consumptiemaatschappij. Gelukkig dat we het allemaal tot onze beschikking hebben. Dat heb ik bijv in Suriname in het ziekenhuis, tijdens mijn stage, wel anders gezien.

gr Alies

16. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    ik bedenk me nu dat mijn vriend dat ook heeft gehad, maar volgens de verzekeraar krijgt hij zijn volledige no-claim terug. Goed dat je het zegt. Nou dan zetten we dat ook maar apart. Weg voordeeltjes

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    hmmm lekker suriname.. ik wil mee. heerlijk dat eten.. mijn schoonouders wonen op aruba. ze komen in juni.. daar kunnen ze ook eten hoor, maar daar blijven ze niet dun, dat scheelt weer. hihi

vanmorgen kwakkie van mijn vriend ingeleverd, was erg leuk om naar het ziekenhuis te racen, maar het leek wel weinig hoor, echt een bodempje.. ook meteen bloed laten prikken en hoor het woensdag ben zooooooooo nerveus! slopend dat wachten.. vanochtend was mijn temp lager, maar nog steed swel hoog, maar ja was natuurlijk zomertijd, dus eigenlijk uur eerder.. ik vind het echt bloedje spannend allemaal..

Shaartje balen, maar kan je het ziekenhuis niet even bellen?

Alies, bij veel werkt 150 hoor, dus geef de hoop niet op..

Moon, ben blij dat je wel blijft meekletsen, altijd gezellig..

En chrizzy, bij jou gaat het ook helemaal goedkomen. Die gyn van ons gaat het fixen

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    jezus wat een prachtig artikel. idd precies hoe ik/wij ons voelen.. zit op mijn werk, moet de tranen even wegslikken..

19. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    ja dat hadden wij ook hoor; wij lachen en ook wel wat nerveus: zo van is dit normaal? Spannend hoor. Ik zal voor je duimen. En inderdaad jij bent een voorbeeld dat 150 kan aanslaan; ik zal er aan denken. Dipje wordt alweer minder. Zit heerlijk achter het glas in de zon.
    Zo meteen naar de tandarts voor het trekken van mijn verstandskies. Mijn vriend moet ook: duo-date.

20. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Sorry, maar dan komt jullie afrekening/correctie ook nog wel. Bij mijn mannetje is het in 2005 gedaan...

Deel Deze Pagina