Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    ach we weten alles van je nu

2. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ mj

Gisteren bij de ex wifes club ofzo ging die vrouw ook een piercing zetten in de navel die was helemaal van slag :)

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    hahaha moet je daar van slag van worden

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

ow haha....

heb het niet gezien...hebben sinds vorige week donderdag geen upc meer.... had 2 maanden geleden ruzie met ze, toen had ik zoiets...bekijk het maar met je piiiiieeeeeeepzooi! haha

@mj lekker blond.... van me.....helemaal niet de link gelegd!

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

ooowww enne als jullie me missen...ik ga weer naar mn volgende leerling.... doei KuZzz

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    werkse wendy.. en idd UPC.. heb ik ook altijd ruzie mee.

7. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Werkse wen!
    Ik mag zo ook weer aan de slag :)
    Lekker in de zon mmm

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    nog 40 min,.. ga lekker optijd naar huis.. morgen naar de gyn.. ben zo nerveus.. gaan jullie een beetje duimen voor me..

9. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Tuurlijk duimen we voor je!

Knuf!

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    natuurlijk duimen we voor je MJ!
    ennuh wendy wel gaaf hoor al die piersings heb er zelf maarr 2 hihi
    esthertje.... tessssttttuuuhhhh ikke en de rest nieuwschierig!

hier alles rustig heb all sinds gisteren ontzettende steken in mn buik en dan weer het gevoel dat ik heeell zwaar ongie ga worden.. pff maf lichaam

11. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    duim duim duim duim duim duim voor MJ

12. Smurfin

Smurfin Actief lid

Oct 5, 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Tuurlijk duimen we voor je.
    Ik hoop dat je een super uitslag hebt! :thumup: :thumup: :thumup: :thumup:

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    thx meiden.. dikke knuf.. ga lekker naar huis.. morgen ochtend wil ik wat lezen he esthertje

14. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ;)

15. Alies

Alies Actief lid

Sep 10, 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    hoi hoi

jody: gefeliciteerd!Je geeft weer hoop!
    esther: spannend!ben razend nieuwsgierig
    Mj: succes morgen!duim duim

Hier alles weer wat beter. Probeer mijn dipje te verbannen; je schiet er namelijk zo weinig mee op! Gaat vast lukken. Nog steeds weinig last van mijn mond gelukkig. Wang blijft ook dun; hopelijk gaat het niet ontsteken, dan is het zo over.

fijne avond en geniet nog lekker van het mooie weer

16. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    Jeeeeeeemug meiden wat hebben jullie veeeel gebabbeld! Niet meer doen hoor ik hou het niet meer bij!

Ten eerste JODY: onwijs gefeliciteerd! Supersupersuper! Wow wat moet dat heerlijk voelen!

Zo ben net terug van een dagje naar de kapper. Een dagje zeg je? Jaaa ik heb een heel leuk Leids kapper in Leiden die mij onwijs goed kan knippen dus en dat is voor mij een uur rijden en ik zit er 2 1/2 uur dus ben ik in totaal 4 1/2 uurtjes zoet. En dat met dit mooie weer echt jammer...

@wendy: zag dat je tegen me aan had geluld op msn maar ik was er dus niet en mijn msn springt nog weleens vanzelf aan, dat vind ie leuk, maar ik dus niet want het lijkt net of ik geen mens wil spreken. Als je nou ff goed had gelezen paaaaagina's geleden dan had je kunnen lezen dat ik dus WEL goed ongesteld was geworden en ook met de Clomid ben begonnen zondag...

Wat super gaaf al die tattoo's en piercings, dat je dat durft! Ik heb een navelpiercing en vond mezelf al een hele held! En tattoo: ik wil graag heel mooi lief en vooral belangrijk KLEIN ( want anders auwauwauw) later als het voor me weggelegd is de naam van mijn kind laten tatoeren dat vind ik super mooi. mijn vriend heeft ook een aantal tatoos en vind het wel mooi bij hem, het staat hem goed hij is er wel een type voor.

@moon: wat toevallig, mijn vriend wordt in mei ook 29 (de 22e) en ik moet ook nog 22 worden (in juni) wanneer ben jij jarig dan? Dus jouw man heeft ook een lekker jong jeugdig vrouwtje aan de haak geslagen ;) hihihi!

uhhhh ff teruglezen hoor... moment.....

@esthertje: duim voor je, laat je niet gek maken door die kippen hier op de site ;) :D hihi gewoon lekker testen wanneer jij dat wil. Maar zorg dan wel dat dat vanavond is (hahaha) want ik ben nieuwsgierig :)

@mj: duim voor je!

nou meer kon ik niet onthouden hoor! Dag dames!

17. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    wie vroeg naar een auto?
    ik heb geen polo in de aanbieding maar mn zus haar autootje staat te koop want ze woont nu in amsterdam en heeft daar geen auto nodig dus hij staat nu een beetje in de weg bij mijn ouders op de oprit... Een daewoo matiz 2002 licht groen heeel mooi voor meisjes maar jongend (zo heb ik me laten vertellen door mijn broertje die bijna 18 wordt en zijn rijbewijs wil halen) die "vinden dat groene maar niks en willen er nog niet dood in worden gevonden" en dat is geciteerd hij wil er dus niet in gaan rijden als hij zn rijbewijs heeft... Mijn auto wil hij wel hebben, "dan kan JIJ toch in die kikker gaan rijden" zegt ie jaaaaaa zou die wel willen, mijn autootje is dus DA BOMB zwart metallic renault clio die gaat dus voor geen goud weg... (tenzij ze ECHT met een goudstaaf aan komen zetten) :D

18. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    JODY: gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws! Je maakt mijn hele dag weer goed (...en die is heel slecht...problemen op het werk...maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien...)! Ik ben superblij voor jullie!

Shaartje: mooie kat heb je! Hij lijkt op de mijne. Katten kunnen altijd zo goed troosten, he? Alsof ze het aanvoelen dat je verdrietig bent...Hopelijk krijg je snel een andere gyn die niet van die stomme fouten maakt.

Wat een hoop tattoo-mensen hier! Ik heb er geen, het past gewoon niet bij mij. Maar ik vind het wel mooi, hoor. Mijn vriend heeft er ook geen een, dat zou hem ook niet staan, denk ik. Hetzelfde geldt overigens voor piercings.

19. wendyp

wendyp Niet meer actief

haha sorry denise.... Er wordt ook zoveel bijgeschreven...wist het echt niet meer!

Enne niet alleen jongens denken zo over een matiz...zou er ook nog niet eens dood in gevonden willen worden hihi Heb zelf een peugeotje 206 sport (prive)

@mj....ik duim voor een (bevrucht) superei! hoe laat moet je? (of heb ik daar ook overheen gelezen?)

@patje....dat weet je natuurlijk niet he.... dit is je eerste iui, dusse misschien reageert je lichaam er wel anders op!

20. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    he wen misschien heb je toch wel gelijk, we wachten rustig af... (kan niet anders he) moet nog minder als een week..

Share This Page