Ben nog steeds wat aan het vloeien. Het is wel wat minder, en vaak donkerrood tot bruin bloed. Hoop dat dit niet meer al te lang gaat duren. Ga vandaag weer voor het eerst werken.
Veel succes cin! Doe je wel een beetje rustig aan. Hoe lang mag je eigenlijk vloeien nog? Want het is nu een dikke week geleden toch? Succes KuZzz
Sterkte Cindy. luister goed naar je eigen lichaam he! En ja, Enrique heeft een pukkel, maar daar voel je echt niets van hoor.....
Vind pukkels goor! En brad en leo stom! Gere echt een oude man, hoef ik niet, wel mooi hoor, maar meer voor mijn moeder.... Zo grijs...gedistingeerd zeg ik altijd tegen mijn man... en verder even denken,.mmmmmm
Ik zit ook ff te denken wie nog meer prettig is.... Ik vind zoveel mannen ''wat hebben'' Ondertussen ( om weer even ON-topic te gaan) al 4 keer wezen kijken of ik al ongesteld ben, nog steeds niet waarom doet mijn stomme lijf dit?
Anders loop je straks na je werk ff langs marsmanplein, daar zit volgens mij een drogist..haal je ff een ander testje... (zo'n goedkopere, want die geven het eerst het aan) enne dan test je morgenochtend nog een keer Ben je trouwens al zenuwachtig voor morgen?
Ja dat kan ik wel even doen ja.... Zenuwachtig voor morgen, nee valt nog mee, komt morgen wel, het is toch ook spannend, mijn 3e eerste rijles hahaha
George Clooney en Richard Gere zijn best aardig om naar te kijken, alleen zijn ze me toch een klein beetje te oud (vooral Richard Gere)... Op dit moment is matthew mcconaughey mijn favoriet! Esther, succes morgen met rijles!
Hahah dr.dreamy... Die vind ik dan weer niets... stom he! Dankjewel Simba, ik zag net dat ze morgen de straat af gaan zetten hier...
@ Cindy; Bij mij heeft het vloeien tot bijna 2 weken na mijn miskraam aangehouden. En ineens was het over. Als uit de echo bleek dat het goed schoon is, houdt het vanzelf op. Maar lijkt eeuwen te duren! @ All; kan echt niet in mijn werk komen vandaag... Beetje jammer voor mijn baas!
@ patje Gefeliciteerd kuskus @ Cindy Je mag maar een week vloeien. Is het langer dan een week dan moet je wel even afspraak maken dan moeten ze kijken of het helemaal schoon is of niet. @ wendy Hmz ik vind johnny depp wel lekkerrrrrrrrr een man met lekker veel tat's Ik zeg wels dat marco er op lijkt haha maar dat vind ie niks. Was weer lekker wezen shoppen... eindelijk een zomerjas gevonden en schoenen. Verder niet veel... ga niet te veel kopen als ik toch aan het lijnen ben
@Patje: Hieper de piep hoera! @Cindy: Lekker rustig de tijd nemen voor jezelf hoor. @MJ: Hoe is het gegaan bij de gyn? @Shaartje: wat een K*T collega... Gewoon idd proberen niet te veel op in te gaan. @Esthertje: Echt vervelend. Kun je je ha niet bellen voor een bloedonderzoek? Dan weten ze het toch gelijk? Succes.... @Bengel: hoe is ie?
Ik koop al 3 jaar niet teveel omdat ik binnenkort toch zwanger ben... Garderobe dunt aardig uit! Het voorjaarsweer doet me echt goed... het hele zwanger worden staat even op de achtergrond. Heerlijk. Even normaal leven, nou ja... wat is normaal... 3 keer per week naar het ziekenhuis geloof ik niet...
JAAAAAAAAAAAAA IK HEB EEN EI GEHAD progesteron was 61.. hoog he.. en mijn vriend was ook goed, mocht ietsje meer zijn, maar we hadden maar 2 dagen onthouding gehad, en de gyn zei dat 3 eigenlijk beter is. en snelheid was perfect, vorm ook.. ben echt superrrrrrrrrrrrrrrrr blij ben lang niet meer zo gelukkig geweest..
MJ wat goed! Gefeliciteerd met je EI! Nu maar hopen dat ie ook bevrucht is! Lekker idee he dat je weet dat je vriend ook in orde is. Nu zit je dus officieel op het wachtbankje, ik heb hem in de zon gezet, best fijn zo he ? Ik heb net weer even snel een test gekocht... voor vrijdag ( of morgen haha)