Stil hier vanavond! Ik ga lekker slapen, morgen om 7 uur vertrekken wij voor 2 dagen Limburg! Dus ben benieuwd wat ik allemaal lees zondag! Een zwangere MJ ofzo? Nou meiden niet teveel beppen want anders snap ik er niets meer van zondag! Liefs, Esther
@moon wat verschrikkelijk! sterkte @esthertje fijn weekend! @bengel k*t meid... moed houden! @ de rest, ik weet het niet meer! ga maar naar bed.
@Moon: Wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte. Je krijgt wel alles tegelijk voor je kiezen hoor, niet te geloven. @Bengel: Balen, maar de volgende ronde gewoon weer een ei! en wie weet! @Mj: Zou heel goed innesteling kunnen zijn! Ik heb morgen mijn NOD. Ga pas zondag testen denk ik. Mijn ongipijn van gister ben ik helemaal kwijt, maar ik wil mezelf niet blij maken met een dode mus......
@ Moon, wat vreselijk zeg! Ik heb er echt geen woorden voor... sterkte ermee! @ MJ; jammer, maar kan nog steeds... @ Dieseltje; jij houdt het ook nog even spannend! @ Esther; Prettig weekend (maar dit lees je denk ik pas als je terug bent) @ All; straks weer een folikelmeting... Waarschijnlijk vandaag of morgen Pregnyl... en dan weer klussen op afgesproken tijd. Gisteren even geoefend of we het nog konden... moeten tenslotte wel alle kansen vergroten... En donderdag vertrekken we naar Noorwegen... kom ik zwanger terug of........ niet zwanger? Dat is en blijft de grote vraag! Als we terugkomen wil ik in ieder geval MINSTENS 3 zwangere zien hier.
Huh? hoe kan dat nou? Kijk vanmorgen op mn email. geen nieuwe berichten hier bij geschreven, dus wel.... dacht al...zo rustig kan het toch ook weer niet zijn op het topic... @daan...veel succes vanmiddag.. Ik duim voor een superei! @mj... het kan nog alle kanten op! Dus niet zijn he! Wees trots op je ei! tjakka @dieseltje...morgen je nod, buikpijn weg...beloofd wat. Denk dat ik zondag nog wel een gaatje kan vinden om ff te kijken op het topic @esthertje...heb het al een paar keer gezegd, maarre fijne dagen in reserve-belgie @all.... gisteravond mn laatste clomid geslikt...zei ik een paar pagina's geleden niet dat ik geen last had van bijwerkingen? Nou dat heb ik vannacht dubbel en dwars gekregen..pfff opvliegers! haha. Straks weer van 11 tot 3 vrachtauto rijden, dusse chrizzzy, blijf je binnen! Enne vandaag is Krisssiiieee jarig...30 issie geworden... mn ma belde net ook al...begon ze te zingen: lang zal die ouwe vent leven, lang zal die ouwe vent leven..hihi... hij is nu in zandvoort, heeft van mn schoonpa een slipcursus gegeven...
@Wendy: gefeliciteerd met je liefje! Ja, ik test echt pas zondag....... Ben nooit zo vroeg op (en we zijn echt totall loss van het klussen) dus het wordt wel eind van de morgen....
Mogge! Wat een spanning weer. Hier alles wel ok. Gister naar gyn voor echo. Hij voelde zich wel vervelend over wat er was gebeurd. Hij was er een beetje stil van en begon een persoonlijk gesprek met me over de MM, dat het allemaal niet meeviel enzo.....?! Niet verwacht, maar goed, ik heb me heel rustig gehouden, niet te veel gezegd, goed gekeken en geluisterd. Heb 1 schone eierstok, schone baarmoeder, geen verdikt vlies, en 1 eierstok met een vergroot ei, dat moet slinken voordat ik mag gaan spuiten. Als ik nu ga beginnen dan is het risico te groot dat dit ei weer gaat groeien en dat is niet goed natuurlijk. Nu mag ik zondag terugkomen! Zo maar....! voor nog een echo en misschien dan beginnen. Dus start to duim for me! dat dat ei weg is zondag! iedereen fijne dag, heb net gehoord dat het volgende week heel erg mooi weer wordt, alleen maar zonnetjes in de krant! x Shaartje Morgen lekker verwendag in beautycenter!
Lekker shaar....verwen dag... Ik duim dat je ei weg is zondag! Maarre als ie niet weg is, dan mag je niet met gonal beginnen? Springt dat eitje dan uit zichzelf oid? of kans op een cyste?
kans op een cyste als ik begin met spuiten. Moet slinken dan verdwijnt ie vanzelf. Is gewoon een nep ei geweest..... Hij is al een stuk kleiner en hoop echt niet dat ik een maand moet wachten
@ Shaar, mag ik mee morgen? Duim voor je dat je zondag goed nieuws krijgt en weer door kan! @ All; net maar even een zwangerschapstestje besteld via deze site. Kan die mee naar noorwegen. Zit ik in ieder geval niet zonder! Ga net als MJ gewoon een paar dagen voor NOD testen... Wie weet.
shaar, heel veel succes zondag, ik duim mee diesel, spannend meid! daan, oww ik hoop zo dat je daar posi test. het gemiddelde moet even ver omhoog met posi testen wendy, erg raar verhaal zeg, 15 en ze spreekt zich tegen en ze WIL zwanger worden? ze is nog een kind
jah idd sam... ik dacht laat ik het maar netjes houden...hihi.. had eigenlijk willen zeggen: ben je wel goed bij je hoofd..je bent pas 15, wrs nog bij je ouders wonen, heb je al fatsoenlijk een studie gedaan? hihi Hoestie eigenlijk voor de rest met jou?
idd, dacht dat ook gelijk, maar goed wie zijn wij he hier gata het wel, 5e dag provera, nog 9 te gaan en dan weer clomid. heb er alleen weinig vertrouwen meer in. maar ff doorbijten he
Nou, nog nergens een spoor van ongi! Geen buikpijn of andere vage ongiklachten.... en geen bloed! Maar ook geen zwangerschapkwaaltjes.... Begin haast ongerust te worden