dat is netjes.. hoe vaak komt het voor dat je pas op dag 16 na je ei ong word dan? niet vaak toch? oooh spannend hoor.. ik blijf maar zeggen, een vriendin van mij testen pas 2 weken na NOD positief.. en ze is nu bevallen van een gezonde zoon.. misschien laten innnestelling.. hoe is het met Smurfin?
Weet niet hoe het is met smurfin, maar volgens mij heeft ze nog steeds geen internet thuis en doet ze het telkens stiekem op dr werk.. @dieseltje...jah 16 dgn, is wel lang idd.... Dat verhaal van mj klinkt wel positief!
en het is echt zo.. ze heeft zelfs een week naar haar nod 2 x bij de huisarts getest en negatief.. echt elke dag testen ze op een gegeven moment.. heel soms pas na 30 min licht streepje.. maar goed dieseltje, idd hoop niet teveel, anders val je wel in een heel diep gat als het toch niet zo mocht zijn. waarmee heb je getest eigenlijk? wel lang genoeg gewacht?
Ik test met de mat care (cassette) zwangerschapstesten... Ik heb na een half uur nog een keer gekeken, maar niks hoor......
@dieseltje...heb gehoord dat die romed testen echt 3 x nix zijn, dat soms zelfs mannen daar positief mee testen!
jaja dieseltje...stiekem ff snel veranderen hihi... nee idd.. die zijn wel te vertrouwen als die positief aangeven!
ja, was een foutje... ik ging nog eens even op de verpakking kijken.... Trouwens een vriendin van mij is nu 20 weken zwanger en zij is verslaafd aan kaas vertelde ze me gisteravond.... Bedacht ik me... Ik eet de laatste week ontzettend veel kaas, normaal eigenlijk zelden. Als ik uit het werk kom en nog met het eten moet wachten pak ik 1 of 2 plakken kaas..... Vreemd...
ik heb het met vis.. hele dag zin in vis, vooral makreel.. en geen kip, terwijl ik daar normaal gek op ben
@wendy; heb je helaas niet gezien ik werk als assessmentpsycholoog/trainer/coach en hou me vooral bezig met adviseren van bedrijven als het gaat om (aannemen en ontwikkelen) van personeel. chrizzzy
Hoi, even een vette dip hier... Baal echt van de slechte uitslagen van afgelopen week... weinig vertrouwen meer! Nu geen zin in primolut, en al helemaal geen zin om me nog langer met zwanger worden bezig te houden... Moon, ik denk dat ik me sneller dan verwacht bij jou aansluit! Liefs Danielle
hier ben ik dan! maandag heb ik mn NOD en ik probeer niets te voelen, heb al de hele week buikpijn en heb zelfs vorige week vrijdag wat bruin bloed verloren. ach komt door de IUI, laat me gewoon niet gek maken deze maand! word maandag gewoon ongi. dat was weer een update van mij.