Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    haaaallooowww lady's hier ben ik eindelijk hihi, niets te bekennen erge buikpijn en af en toe een steek maar that's it! ben vandaag volgens mij wel 10x naar de wc geweest op mn werk. ze zullen wel denken hahahaha, testen mag ik pas woensdag dus doe het ook niet eerder. maar het is wel gewoon 14 dagen geleden dat de IUI is geweest.. pfff nee het kan niet en word gewoon morgen ongie en anders woensdag

2. Smurfin

Smurfin Actief lid

Oct 5, 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Hé Patje, bij jou dus ook mega-spannend!
    Ik werd gisteren ongesteld, ook precies 14 dagen na de IUI, en de vorige keer was dat ook zo. Het was wel laat op de dag, ik zie vandaag dus ook maar echt als dag 1. Ik hoop 't voor je! M'n duimen draaien.

En MJ, jij bent echt zwanger! :D

Krikken jullie het gemiddelde van deze maand maar ff lekker omhoog!

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    thnks katrien, i hope so, heb zelf verhalen gelezen dat er vrouwen zijn die na 11 dagen al ongie worden... maar goed dat is bij mij niet gebeurd, maar kan je ook later ongie worden?

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    ja dat vraag ik me ook af.. volgens mij kan het naar max 18 dagen.. daarom wil ik vrijdag pas testen..
    en smurfin, las op een site dat zelfs als je 5 voor 12 ong word het als 1 dag telt

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    ieks 18 dagen? dan hebben we nog ff mj haha

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    hoevoel jij je verder patje.. welke datum was je iui?

7. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    @MJ, lekker naar het zonnige Tunesie geweest! @Shaartje, het was heeerlijk!
    @Patje, hoe is het met je doosjes? Ook echt spannend voor jou zeg!
    @Wendy, kan je het plaatje van die jurk er nog een keer opzetten? Ouders... zucht. Hoop dat ze snel bij draaien!
    @Shaartje, wel fijn dat je onder controle staat en dat je je beter voelt nu bij je gyn! Erg belangrijk is dat!
    @MJ, echt spannend! Vrijdag duurt nog lang! TESTEN! Volgens mij mag je geen buikspieren meer trainen als je zwanger bent.
    @Sam, wat een gek verhaal van je schoonfamilie!
    @Moon, balen dat je in een dipje zit (maar heel begrijpelijk hoor!). Je hebt in ieder geval veel klus plannen!
    @Katrien/Daan, balen.. maar vol goede moed naar de 150mg! Ik ga voor je duimen!
    @Denise, is het morgen je eerste FM?
    @Simba, klinkt goed die vakantie!
    @Alies, doe maar rustig aan hoor meid. Goed dat je het een beetje naar de achtergrond kan schuiven.

Oh ja, mevrouwtje achterop heeft even nagedacht..
    Ik heb het zelf niet zo op tatoos, ben er gewoon geen type voor. Die sterretjes vond ik wel heel mooi klinken hoor Moon!
    Maar dan toch.... Robbie Williams....!

8. angel1978

angel1978 Actief lid

Sep 6, 2006
    259
    0
    0
    Callcentermedewerkster
    Neer
    Hallo allemaal,

Ik ben gisteren begonnen met het slikken van clomide, ik moet deze slikken vanaf cyclus dag 3 tot 7, vrijdag moet ik naar het ziekenhuis voor een inwendig onderzoek, dit ivm de paasdagen.

Groetjes Angele

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej angele...welkom hier bij de clomid chicks ;)
    Succes met je eerste iui.

@maritt.
    http://www.bruidsmodehedwig.nl/0178.jpg

http://www.bruidsmodehedwig.nl/0175.jpg
    Heb ook 3 sterren op mn buik :D Kan ze wel in mn album zetten als je dat wilt :)

@all...lijkt me echt een keer leuk om met zn alle een keer wat af te spreken... Net in de auto met es... was echt gezellig (jah dames, ze heeft ook rijles gehad hoor, dus het was niet alleen maar gezellig ;) )

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @mj het was 19 maart dus precies 2 weken geleden.. voel me voor de rest wel goed, beetje last van mn buik. en jij dan?
    @maritt die zijn gelukkig af, wat een pokke werk zeg je moet er wat voor over hebben he?
    @angele, welkom meid nog geen last van bijwerkingen?
    @wendy, wowie die jurk is echt hardstikke mooi joh! zien die tattoo :D

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

@patje... staat in mn album.... (dikke buik :)) enne ook van mn streepjescode... moet je op klikken,dan krijg je de foto wel te zien..nu is alleen maar een X

12. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    ze zijn echt gaaaaafff wendy! deed het niet zeer op je pols?

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nou laten we maar zeggen dat een tongpiercing pijnlijker was... de op mn kont en buik niet... zit genoeg vet op!

14. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    hahahaha dat valt toch wel mee? tenminste wat ik gezien heb op de foto's wel!

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ben een vrouw he...dus mag erover zeuren ;)

16. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Hello

Nou... MJ, al getest?

Wendy, was inderdaad gezellig in de auto, tijd dat de clomiddate vervroegd word.

Ik moet vrijdag weer naar de gyn, ovu-echo, beetje vroeg i.v.m. pasen, dus zal die week erna wel weer terug moeten komen.
    We gaan ook vragen om een samenlevingstest.
    Iemand daar ervaring mee?

17. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    he patje.. ik had denk ik ook de 19de eisprong.. maar heb een kleine twijvel dat het ook 22ste kan zijn.. mijn vriend smeekt me om echt vrijdag pas te testen. donderdag was wel 1.5 uur te vroeg.. maar hou overal rekening mee.. in iedergeval voor donderdag, had toen een echo en gyn zag dat die was gesprongen. vrijdag zijn we ook alle 2 thuis

18. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    dat is waar dat doen we allemaal :D

19. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    patje verder heb ik alleen al 2 weken super gevoelige tepels, sinds een paar dagen steken in mijn buik, schaambot (heet dat zo)
    en sinds gister avind af en toe misselijk, vooral s morgens en 's avonds. en al 2 weken een ontzettende zin in vis en vooral makreel.. heb geen zin in kip, terwijl ik normaal een vlees/kip eter ben en echt 1x per zoveel maanden vis eet.. Maar ik maak mijzelf gek.. stapel gek.. wil eigenlijk gewoon blijven slapen tot vrijdag

20. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @ mj ja het kan dan ook donderdag geweest zijn, maar daar zit wel een tijd tussen dan? ik weet toevallig wanneer ik mn ei heb gehad omdat ik moest testen met van die ovu dingen voor de iui. wist het ook niet voorheen. ik wacht echt tot woensdag, dat hebben ze gezegt in het ziekenhuis, dus dan doen we dat maar he? het liefste zou ik het ook nu doen hoor. kan me nog bedwingen haha

Share This Page