Wat es ook al zei, dan kunnen we van een afstandje kijken en als het niets is, dan rennen we snel weg!
Oo meiden ik heb er zin in, gezellig hoor. Ja wendy en ik hebben een voorsprong, maar dat maakt niet uit, het ijs is heus wel snel gebroken, en dan beppen we er op los en is het zo maandagmiddag volgens mij....
heee wat gezellig, ik hoop dat ik ook kan maar dat weet ik nu nog niet but I hope so! Mijn vriend is namelijk 22 mei jarig en hij had het erover om een weekend/nachtje weg te gaan dus of het het weekend ervoor is of erna dat weet ik nog niet laat t jullie nog weten, tijd zat! morgenvroeg voor t eerst weer naar de gyn na 100mg ben toch wel een beetje nerveus aan het worden. Ik hoop dat er 19 mei toch wel wat meer zwangeren zijn, super leuk! Wat hadden jullie in gedachten dan om te gaan doen in utrecht? o ja als je zwanger bent mag je in ieder geval geeen buikspieroefeningen doen. verder wel vanalles, zit bij mij een zwangere op pilates die mag met alles meedoen behalve de buikspieren. En ik denk dat qua sporten je niet te heftig moet doen, niet buiten adem raken ofzo gewoon wandelen en rustig fietsen, is nog beter voor de vetverbranding ook om het rustig aan te doen. @wen die kus op je kont is echt GEWELDIG wat een idee! liefs
Fieuw! Das mazzel. En dan te bedenken dat ik er al 2 jaar op had zitten met die beugel. Gelukkig dat ik het nu doe, loop ik tenminste niet als puber achter die kinderwagen. Ga ook maar eens een tukkie doen, val om! Morgen goede voornemens om vroeg te beginnen. Laat ik dan maar een uurtje extra pakken. Spreek jullie morgen en ben benieuwd wie er nog meer mee gaan! LAter
Woon in Leiden! Vlakbij de N11, zit zo in utrecht, maar we kunnen altijd carpoolen he! Moet trouwens een nieuwe leaseauto uitkiezen, ben in dubio.....wil een 5 deurs, voor de kids....hihihi
@ maritt nee niet in utrecht das een beetje ver van hier he hahaha we trouwen op Urk maar meisjes waarom nou 19 mei? ik wil ook mee
Ja, vlakbij! Ken je het? Twijfel tussen een Audi A3, sportback (heb nu een gewone A3) of een chevrolet Captiva. Of een Alfa 159 sw..... Luxe probleem? En toch zo moeilijk! Wat zou jij doen?
zeker voor de audi! Ik vind zelf de cevrolet captiva niet echt iets.. enne alfa, tjah ken het alleen van het lesgeven, weet dat hij een hele grote draaicirkel heeft.. Maarre audi is een hele sportieve, maar ook degelijke auto, veelzijdig. Plus audi is gewoon een supergoed merk! Heeft alleen maar mooie auto's! Dusse audi zou met vlag en wimpel winnen van deze andere...
Ow w8... die captiva... kom er ff op terug... denk ik ga toch maar ff kijken wat voor auto dat ook alweer was... maarre als ik moet kiezen dan voor de captiva.. hou wel van die pchoofdstraat tractors!
ikzelf zat ook te twijfelen tussen captiva en a3 sportback, ik denk dat ik toch voor de sportback zou gaan want audi rijd zo lekker,vriend had een a6 maar heeft die ingeruild voor een grand cherokkee en die schuift ie over een jaartje door naar mij... niet verkeerd he inderdaad luxe problemen...
Ey kipjes Ik denk wel, moet wel even na kijken. Ik euhm weet alleen niet hoe ik er komen moet. Ja ja ik ben nog nooit met een trein geweest. Of denise moet mee gaan dan kunnen we saampjes als ze dat wil. Ik ga nu naar bedje.. lees morgen weer verder Oh ja Daan.. dan zou ie echt super zaad hebben ja.. maar ik ga er niet van uit.. denk dat m'n lichaam me leuk voor de gek houdt.
Me love audi too. Maar dan wel 1 die op een andere dag dan maandag is gemaakt, heb met die ik nu heb zo veel pech gehad, maar goed....hou nog steeds heel veel van haar! Ik neig ook heel erg naar de audi, zwart! Anyway, mijn baas is ook erg voor audi! Thanks voor de adviezen.
Ooooo Shaartje.. ik ga zo kwijlen hoor Hou op hoor! Een zwarte Audi... Ik hou d'r toch van! Moon, heb je nog noooooit in een trein gezeten?