Maareh... over Friesland gesproken en even terugkomend op jullie gesprek van gisteravond: Over tractoren kan ik echt niet mee praten! Ik weet welke vooroordelen erzijn, maar ik kom uit de randstad.
Aha, oke Friesland! Ik kom uit Drenthe, jaja haha maar geheel accentloos dames O Leuk idee van je smoelenboek trouwens.. Ik weet echt niet of ik mee ga, zo vaak ben ik hier nou ook weer niet geweest afgelopen tijd.. Maar, toedeledokie, ik ga ervandoor! Lekker kliederen met verf
Kan ik me niet echt meer herinneren... waarschijnlijk als ik hem zie wel.... Ik moet af en toe nog even spieken... ben niet zo goed in gezichten. Vandaar het smoelenboek!
We kunnen natuurlijk ook 19 mei wat leuke foto's maken.... voor het smoelenboek! Een CLOMID-GROEPS-FOTO, nou is dat geen feest? Maareh.. jeetje drenthe, friesland... wat een end weg zeg. Ach, op zaterdag staat er toch geen file hoor. Ik kan ook nog niet meepraten over tractoren hoor, kan er alleen nog maar naar kijken en kwijlen... oooooo de Volkswagen Touareq... Of de Q7 natuurlijk.....
heb mij 1 x aangemeld op hyves, maar verder niks me gedaan.. zal mijn foto er weer een keer opzetten daan
hahah nee niet echt.. vind je het gek dat ze geen vrouwen met zwangerschapswens aannemen, krijg je dit Denk dat patje op zijn vroegst morgen pas test
Ik ben wel blij dat deze webwinkel testjes van nog geen 2 euro verkoopt. Dan geeft het niet als je rond je NOD elke dag test. Ik had het in ieder geval allang gedaan! Knap dat jullie je beter kunnen beheersen.
Werknemer zwetst dag per maand De meest favoriete bezigheden die werknemers ondernemen als ze zich niet scherp voelen, zijn koffie halen, kletsen met collegas en iets eten. Daarnaast zegt een groot deel op zon moment een rondje door het bedrijf te lopen, voor zich uit te staren of naar buiten te kijken. Deze activiteiten zijn populairder dan roken, surfen op internet of e-mailen voor privé-doeleinden hahhaa dit staat in de krant vandaag
En MJ ook denk ik... Dat is juist goed, dan blijven er veel banen en dus minder werkeloosheid. Iedereen moet ons juist dankbaar zijn!