O, dus dat is de manier.... Denk niet dat mijn mannetje dat goed vind, wil nu al niet dat ik minder dan 40 uur ga werken. Goed sparen voor als er straks een kleintje komt. Wat een lieverd he?
haahah ja ik ga ook wel ergens anders werken hoor Daan .. kon ik maar stoppen met werken.. of 2 a 3 dagen werken.. heerlijk lijkt mij dat
3 dagen is helemaal perfect ja... of 5 halve, 5 x 5 uur! Dan kunnen we eindelijk mijn droomhond nemen!
he meiden, de 19e houd ik vrij hoor! verder vanochtend even met het ziekenhuis gebeld omdat ik 11 dagen na duphaston zit en nog niet ongesteld ben. moet morgen een zwangerschapstest doen en als die negatief is langs voor echo. nu heb ik dit een keer eerder gehad. toen moest ik bloedprikken en zei de echoman dat een echo niet zinvol was en had ik dus 40 minuten voor niets zitten wachten... heb nog gezegd maar moest echt... heb goed gezeg, maar zie net dat we drukke dag hebben morgen, dus verzet het denk ik naar vrijdag.... chrizzzy
he meiden, de 19e houd ik vrij hoor! verder vanochtend even met het ziekenhuis gebeld omdat ik 11 dagen na duphaston zit en nog niet ongesteld ben. moet morgen een zwangerschapstest doen en als die negatief is langs voor echo. nu heb ik dit een keer eerder gehad. toen moest ik bloedprikken en zei de echoman dat een echo niet zinvol was en had ik dus 40 minuten voor niets zitten wachten... heb nog gezegd maar moest echt... heb goed gezeg, maar zie net dat we drukke dag hebben morgen, dus verzet het denk ik naar vrijdag.... chrizzzy
Balen Chrizzzy; aan de andere kant... zou wel mooi zijn he, morgen positieve test... Maar ik denk dat we daar maar niet van uit moeten gaan.
Jemig wat kletsen jullie Ikkie kan 19 mei niet Dan gaat m'n ma op vakantie en moet ik het over nemen. En kan ik geen vrij nemen omdat er niemand is die me kan vervangen. Echt kl*t*! Snik snik snik
zou in elk geval een wonder zijn, want kan me geen eisprong herinneren na de laatste test en echo... zit er alleen over te denken om tot vrijdag te wachten (schijnen dan ook open te zijn en morgen komt wektechnisch niet geweldig lekker uit). chrizzzy
Haha... Ik van8 kijken op de kalender. Shit man dacht ik hihi. Maar ik ga er weer vandoor. Kom later terug .. ben druk druk .. ja en jullie zullen wel weer raden met poetsen haha. Net boodschapjes gedaan en kliko schoon gemaakt. Wat een smeer komt daar uit.. ale: Kussss
labradors ben ik helemaal gek op.. vroeger vanaf mijn 8ste hadden wij er ook 1.. zooooo zoet en lieve honden.. hij was 14 geworden bij ons..
Wij hadden er 1 vanaf mijn tiende, is helaas maar 11 geworden. Nu ik dit schrijf besef ik dat dat helemaal niet zo heel jong is... maar toch, het was veel te vroeg dat ze ging. Lijkt me geweldig weer een puppie... maar ik heb dure eisen, wil alleen honden met stamboom. Ik vind de rashonden mooier, maar ook qua gezondheid een prettig idee dat er geen erfelijke dingen achter weg kunnen komen!
Heej meiden...enne dan zeggen dat wij veel lullen? Moest net ook 5 pagina's doorworstelen....! @daan...jah snap wel wat je bedoelt hoor... heb een schoonzusje uit belgie, daar zit ik op msn altijd mee te beppen, maar in het echt is ze heel erg verlegen en zegt ze nix... (misschien ook omdat we haar niet zo goed verstaan) @marjo...tuurlijk ga je mee, je hoort ook bij de 'gang' enne er zit natuurlijk geen metertje hier op het topic om te kijken, hoe vaak je komt! Enne zou je misschien in je glazen bol willen kijken, wanneer ik zwanger raak hihi. @daan nog een keer. heb van de week ook zo'n lieve pup gezien... ahhh ben verliefd..... @mj... hoop dat je ei eerder is gesprongen.. maarre je lutaele (weet ik veel) fase kan tussen de 11 en de 18 dagen zijn geloof ik. heb er zelf 1 van 15 dgn... maarre je zegt zelf dat je vannacht niet goed geslapen hebt, kan het miss daardoor komen, dat je temp lager is?
onze was geen rashond, was een zwarte en kwam van een oederij.. en ja is 14 geworden, enige ziekte die hij heeft gehad is wat huid problemen. verder op oude leeftijd wat stijf, maar adt is normaal.. en wat een zoeterd.. ook de beste hond voor kinderen.. enige hond eigenlijk die ik vertrouw met kinderen, al kan je natuurlijk nooit een hond compleet vertrouwen