En die foto wendy, ik vind het echt stoer, zo'n pittig wijffie op een motor... maaaaaaaaar jij liever als ik
Vraagje Vraagje... (lekker verhaal) Ikkie ging net naar de wc en allemaal slijm in me string. Nou had ik het even bekeken en het is melk achtig en dun. Zou ik dan toch een eisprong krijgen uit mezelf? Ik snap er niks van.. en ben ook zo misselijk Niet leuk meer...
moon ik vind jouw klachten toch erg vaag.. zwanger ben je zeker niet toch? misschien ei vanuit jezelf.. kan je geen ovu test doen?
Ik heb net al getest op zwangerschap beetje erg vroeg maar die was negatief haha. Nee ik weet het niet MJ... Ja heb net ovu besteld hier op de site dan zijn ze er morgen volgens mij.
hmm mj...ik denk dat dat misschien verschilt per vrouw... meestal slechter (althans bij een vriendin) maarre ze zeggen wel dat iemand die zwanger is straalt?
normaal zit ik voor mijn ong helemaal onder de pukkels, maar nu heb ik juist wel ok huid.. vind ik raar.. merk het wel morgen aan mijn tempratuur.. als die weer laag is is het echt game over en als die hoog is, dan niet.. Moon, ga je nu wel aan de klus als je een ei uit jezelf hebt?
@ MJ Ik hoop voor je dat het GAME ON is Ja ik klus/oefen lekker door.. volgens de gyn was het alleen maar beter als het zonder clomid gebeurd. Misschien houdt het me wel voor de gek (daar ben ik bang voor)
goed zo moon.. hoop dat je zwangerschap net het hormoon in je lichaam heeft aangemaakt dat het nu weer gewoon opgang komt.. of wat voor wonderbaarlijke manier ook
Zou mooi zijn moon als het nu zonder hormonen lukt! Ga jullie even verlaten, werkdag zit erop. Ben om 7 uur al begonnen. Bedankt dat jullie me door deze dag heen geholpen hebben... en natuurlijk kom ik gauw weer buurten. eerst vakantiespullen pakken...!
Is er dan nog iemand die het laatste uurtje door de werkdag heen helpt. Cindy, kom je ook 19 mei naar Utrecht
Ja ik Esther! Ik kan toch niet zonder jullie... Ik vertrek donderdag naar Noorwegen, maar ben vanavond weg... morgen weer hele dag werken en morgen avond ook niet thuis. Hoezo gestresst op vakantie?
Dan kan je extra lekker genieten van je vakantie. Wij gaan in Juni naar Thailand en Indonesie, en we zouden eerst op vrijdag gaan, dan zou ik vrij hebben. ( wij vliegen goedkoop i.v.m. werk vriend) Maar we kunnen dus ook zelf bepalen wanneer we gaan. Dus nu wil ik eigenlijk donderdag vanuit mijn werk gelijk naar Schiphol gaan, haha, komt vriend me ophalen met de koffers achterin, en dan door naar Bangkok haha! De meeste moeten er niet aan denken, maar het lijkt mij geweldig... ik kan niet thuis gaan zitten wachten tot we gaan hoor.
Nou... geloof niet dat dat iets voor mij zou zijn! Ben vaak best wel in de stress... bang dat ik iets belangrijks vergeet. Heb nu www.meenemen.nl ontdekt, dat scheelt!
hahaha, zal je vertellen, het is niet eens zeker of we meekomen op die vlucht dan. Alleen als er plek is, dus het kan zomaar zijn dat we weer naar huis moeten met onze vakantiestemming en onze koffers... Is dat wat voor je dan?
Dacht het niet! Als ik op vakantie reken, hoeven ze me niet naar huis te sturen....! Daar zou ik echt niet bepaald gezellig van worden. Ik ga even eten koken in mijn mooie nieuwe keuken... vanavond weer weg, dus moet vroeg klaar zijn! Tot horens!