wat wel grappig is.. als deze ronde hetzelfde is, en ik wel zwanger word ben ik op mijn moeders verjaardag uitegrekend
kom op dieseltje, stoppen he.. al heb ik gehoord dat helemaal stoppen ook niet goed is.. kan je gestressed van raken wat ook weer slecht is, dus rustig afbouwen is beter
das zeker grappig.... Ik ben als het goed is rond 5-6-7 dec uitgerekend. 5 dec is mijn schoonvader jarig, 6 dec mijn oma en 7 dec mijn nichtje (dochtertje van mijn broer)... Word een drukke maand, die decembermaand!
De gynaecoloog zei bij mijn vriendin (inmiddels 4 weken bevallen van een geweldige 2ling) die een verstokte roker was. Stoppen is beter, maar de stress om het stoppen kan meer schade aanrichten dan enkele per dag. Ik praat het niet goed hoor, ik moet gewoon stoppen, maar ik bouw het af omdat ik ontzettend ga eten als ik niet rook...... Met 1 per dag (over een week) ben ik tevreden. Of geheel stoppen lukt weet ik niet....
Ja, ik denk dat iedereen hier op z'n eigen manier mee omgaat..... Iedereen die rookt wil stoppen (zeker als ze zwanger zijn).... maar het is ooooooooo zo moeilijk... Ben ook al een stuk gezonder gaan eten: 2x melkproduct, 2x fruit, netjes veel groente, etc... pfff je moet er wat voor over hebben he? Voel me wel super!
@patje: dat zei ik vrijdag en zaterdag ook.... Zondag hartstikke positief! Geef de moed nog niet op....
ja wie weet te vroeg, vind het zo raar een negatieve test maar geen voor tekenen... mj, tempen doe ik allang niet meer, vind dat zo k*t om iedere dag om half 7 op te moeten staan..
ja ik weet het, al moet ik wel zeggen dat ik het ook fijn vind.. wist gister door mijn temp al dat het game over was
ja dat is dan wel weer lekker, maar heb zo iets wil het allemaal niet weten en ik vergeet het ook altijd
ja oke, maar wil gewoon duidelijk heid, dan weet ik of de iui is gelukt of niet. net wat er al eender hier is gezegt we moeten gewoon groene voeten krijgen als we zwanger zijn haha
hahah ja gelijk na bevruchting.. welk merk test had je eigenlijk gedaan.. krijg in een keer vette buikpijn.. kan amper recht zitten
MJ & Patje wat balen zeg! Dieseltje, ik ben ook een zware roker hoor, maar ik roep wel dat ik meteen stop als ik zwanger ben, maar dat valt niet mee dus? Hier weer ANOTHER DAY AT THE OFFICE, weer geen zin... maarja volgens mij heb ik dat nooit. Maargoed, de week gaat weer doormidden vanmiddag, helaas moet ik vrijdag wel gewoon werken... gemeen he! Maar... volgende week maar 3 dagen werken, want vrijdag 13 april ben ik wel vrij! Lekker hoor.