@wendy; heb zover ik weet geen eisprong gehad, daarom had ik duphaston gekregen, maar het duurt wat lang voordat ik daar ongesteld van wordt. omdat het mogelijk is om een eisprong te krijgen terwijl je duphaston slikt is het theoretisch mogelijk om zwanger te raken, al is dat in mijn geval zeer onwaarschijnlijk dus... mijn werk is de linkerkant van die dubbele villa aan de weg, maar de parkeerplaats is inderdaad de oprit op..... Chrizzzy
Toen ik mijn jurk heb uitgezocht was hij net iets krap. Ik moest dus wat afvallen...... (gaat dus niet meer lukken). Ze kon wel een maat groter bestellen maar dat kostte 250 euro (!) meer. Vandaar dat ik dat toen niet gedaan heb (3 weken geleden). Ik heb toen ook verteld dat we een kinderwens hadden, maar ik ging er natuurlijk niet vanuit dat ik die week daarop bevrucht zou worden (jeetje wat een term).... Nu zou ze navragen of de jurk nog een maat groter besteld en geleverd kon worden. Anders moest ze wat anders bedenken. Het zal wel goe komen hoor, maar in 1e instantie vond ik haar reactie niet leuk....
Ooww sorry...chrizzzy, dat was ook zo...jah dan heb ik idd de goeie voor me, met dat huis hihi dieseltje, wat raar dat een maat meer 250 euro kost!
@ daan Ja okay, je schrikt eerst wel. Maar het is wel wat ze zelf ook zegt. Als jou kindje geboren wordt dan neem je er toch ook een foto van. Maar of ik het zou doen, denk het niet.. wel in me album maar niet zo. Niet iedereen is er op gesteld. Maar nu ga ik echt... moest wat regelen.
ik ben verzekerd bij VGZ. Ook ik moest de 1e keer betalen. De laatste 2x heb ik het vergoed gehad. Ja, dat heb ik ook gezegd..... 1 maat groter 250 euro? Belachelijk, maar goed, het was DE jurk..... wat doe je dan? Als hij een maat groter besteld kan worden.... dan maar 250 euro meer...
Dat is precies hoe ik erover denk. Ik zou denk ik ook een foto maken, maar je moet mensen de keuze geven om te kijken... Nu word je ertoe gedwongen. Ik ga nu echt aan mijn werk.....
Jah das waar... Ben ik dan de enige die het zelf moet betalen? Ik kreeg van de gyn meteen 6 maanden mee.... enne had de rekening opgestuurd naar het ziekenfonds en kreeg het net zo hard weer terug.
Had van de week ff gekeken... maarre tis eigenlijk belachelijk... kijken of ik binnenkort kan overstappen... Bij ivf/isci kosten in het ziekenhuis met vergunning (haha) incl geneesmiddelen Kosten operatieve ingrepen en kunstmatige inseminatie bij ongewilde kinderloosheid (excl med) Hmmmm
hou op! ik vind de badkamer altijd het ergst! morgen is badkamerdag bij mij nou de zin is nu al ver te zoeken hahaha
nou pfff ben een echte schoonmaakwonder hoor... de laatste keer dat ik de badkamer heb gedaan, kan ik me niet eens meer herinneren.. Heb er net maar een was in gedaan, want al onze ondergoed hebben wij al aan beide kanten gedragen. Stofzuigen, ga ik zo maar ns doen en de afwas laat ik staan voor kris voor vanavond... die staat er ook al sinds zondag... haha
Ik krijg wels op me kop van marco. Dan komt ie thuis en is beneden een zooitje volgens hem. Als je al niet eens een paar foldertjes mag laten slingeren En Feye der speelgoedjes liggen altijd over al. Maar ja dan moet je geen hondje nemen Haha Wen! Ik laat altijd de was liggen tot het weekend. Omdat Man lief elke dag wel 2 shirts gebruikt dacht ik dat ie dan wel zou minderen maar helpt niks.