Als kris boos op me wordt...haha dan lach ik hem recht in zn gezicht uit... maarre daar heeft ie de moed (T?) niet voor.... Maar vind het ook niet zo gek... kris werkt rond de 50-60 uur per week...enne ikke 40-50 ong... nu de laatste 2 weken ff iets minder.. Dan heb je ook niet echt veel tijd/zin voor het huishouden...
wooowww het gaat echt snel met jullie! @wen ik zit bij groeneland krijg ook alles vergoed hoor! heb net een telefoontje gehad van een sollicitatie, ik mag komen op gesprek bij Tmobile 16 april ooohhh ben blij.. k ga wel minder werken maar wel meer verdienen jaaaaaaaaahhhhh
heej moon...alvast gefeli met je 2000 berichtjes... @patje...toppie joh! minder werken en meer verdienen is altijd leuk!
Nee is logisch toch. Ik ben eigenlijk elke dag wel bezig Beetje te hihi want heb niet eens tijd om alles boven in de grond verf te zetten. Dus dat ga ik nu morgen of vrijdag toch maar is doen. Moet nu een keertje af! En dan is er nog meer te doen... Hoop toch wel dat het allemaal voor dec klaar is heb geen zin om nog een jaartje in een niet helemaal klaar huis. Het nare is dat we nu alles zelf moeten doen niemand ons kan helpen. Ik wel iets kan en man 2 linker handen heeft. Maar hij zegt dat het allemaal goed gaat komen Hij draaide met verbouwen de deurbel zo stuk.. nou das toch niet moeilijk om die los te draaien
jah he dacht ik ook, eerst maar eens aangenomen zien te worden, tis heeeeeeeeeeeel wat anders dan een supermarkt
Dat is zkr mooi.. supermarkt leverd helaas weinig op. Daarom was ik er ook mee gestopt. Duim voor je dat je aangenomen wordt!
Minder werken en meer verdienen?! Mag ik mee op sollicitatiegesprek, Patje? Ik krijg Clomid wel vergoed bij Zilveren Kruis. Maar ik kreeg van de week een rekening van de apotheek voor Clomid dat ik in december al had gehaald. Toen kreeg ik het mee met de mededeling dat ik het zonder te betalen mee kreeg (de eerste keer moest ik wel betalen), en nu moet ik het alsnog betalen (kan het daarna wel weer declareren, maar toch...) Beetje raar, dat je 3 maanden later alsnog een rekening krijgt. Gelukkig gaat het maar over 27 euro ofzo... O ja...volgens mij krijg ik een eisprong. Mijn temp is nu gedaald tot 36.3! Mijn eerste eisprong sinds december weer!
Simba... WAT DOE JE HIER NOG! Zou mooi zijn, weer een eisprong... nu duimen op een goede benutting ervan...
@moon ja je moet veel werken voor heel weinig @simba ja van mij wel, maar zou je in een Tmobile winkel willen werken dan? 24 uur werken wat een heerlijkheid
T-mobile... Wat ga je daar doen Patje? Misschien krijg ik nog eens met je te maken, of is het een winkel? Ik werk namelijk ook in de telecom wereld
Als het goed betaalt wil ik (bijna) overal wel werken, hoor. Maar laat ik eerst mijn nieuwe baan (vanaf half mei) maar eens uit gaan proberen. Heb er wel zin in, ben met mijn huidige baan (en leidinggevende) echt klaar! Alleen jammer dat ik mijn collega's moet gaan missen. Ik werk nu 24 uur, maar bij mijn nieuwe baan ga ik weer 40 uur werken. Zal wel weer even wennen worden...
@moon ja je moet het zo lang ophouden, tis moeilijk ik weet er alles van! @es shop advisor ofzo, winkel dus. voor de rest weet ikn iet waar ik allemaal mee te maken krijg, ze hebben mij benaderd heeft een van jullie ervaring met de ovu testen van deze site? heb ze besteld ff proberen..
@simba het betaald beter als een supermarkt, maar dat zal alles wel doen. word nu echt dik onderbetaald
Nou geen streepje.. dus zal wel niks geweest zijn. Ik ga nu echt beginnen is zo weer tijd om te gaan werken.
Die is weg gerend! Dus hoef het niet meer te doen haha. Nee ik ga nu op staan en beginnen. Maar ja dat heb ik al 5x gezegd.