Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

ow heeft ze voor je gependeld? had ook een berichtje gestuurd, tijdje terug, maar nog niets gehad...

Maarre mei,als ik dat zwart op wit kreeg, hihi, daar ga ik voor!

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    uhuh helemaal met je eens wen!

ze heeft voor mij ook gependeld maart meisje

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    patje goed man.. nou doe je best he.. Heerlijk 24 uur, wil ik ook wel.

Mijn vriend doet bij ons de was. hij kan alleen niet vouwen, zegt die.. ja ja.. Ik haat huishouden.. overweeg echt seriues om een hulp eens in de 2 weken.. ramen lapen ed doe ik echt niet, maar met 2 katten stofzuig ik echt bijna om de dag, moet wel..

Moon 4 uur plassen kan ik ook niet hoor

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    ja ze had al eerder voor me gependeld, maar ja die vergeet ik maar..

5. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    nou bij ons doe ik alles, manlief heeft samen met vader eigen bedrijf en werkt 50+ uur in de week en ik werk niet en hoef van hem ook niet te werken dus ik doe het met alle liefde (behalve die verrotte badkamer dan hihi) Net als bij moon houd ie van een opgeruimd schoon huissie anders krijg ik ook nog weleens een opmerking naar me kop geslingerd ik kan namelijk heel goed tegen rommel als het maar schoon is... maar hij kan er echt niet tegen!

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

ow lekker denise...zou zo met je willen ruilen!

Al lijkt me helemaal werken ook niets hoor.... Als ik ooit eens mn eigen kindje mag vasthouden, zou ik ook wel willen stoppen met werken, maarre denk dat dat financieel er niet in zit...helaas.... (of mn vriend moet maar op buitenland gaan rijden hihi)

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    zou je dat willen wen? als je dalijk een kindje hebt en je vriend in het buitenland zit?

8. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    ik heb tot vorig jaar wel gewerkt maar nu al een jaar niet meer, doe wel wat dingetjes bij mn vriend zn bedrijf, beetje met de administratie helpen en schoonmaken. En dan thuis natuurlijk, mannetje is best ouderwets, houdt van lekker eten op tafel als ie thuiskomt dat soort dingen.

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

nee absoluut niet! echt absoluut zeker niet...hij geint af en toe wel...nou als het een huilbaby wordt, ga ik wel op buitenland... maarre zou hem niet kunnen missen...mn ex was militair in duitsland..nou dat was echt 3 keer nix!

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    ik d8 al.....
    @denise das wel lekker, maar heb denk ik snel het gevoel dat k me verveel, wat moet je in vredesnaam de hele week alleen thuis doen? elke dag schoonmaken? no thanks.... kan ook niet stil zitten hoor hahahah

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    het was bij ons ook de bedoeling om te stoppen met werken als er een kindje kwam, maar ik stopte iets eerder door omstandigheden in maart en we zouden in juli de pil laten staan in de hoop dat ik natuurlijk snel zwanger zou zijn maar ja het loopt nu even anders, en iedereen in de omgeving maar zeggen: waarom ga je niet weer aan t werk? tsja omdat mn vriend nu zoiets heeft van dan ga je werken en dan is het misschien maar voor een paar maandjes... maar ik zou het ook niet heeeeel lang volhouden hoor om niet te werken als ik geen kind zou hebben maar ja daar hopen we nu natuurlijk wel op...

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik wil ook wel blijven werken, liefst 2 of 3 dagen per week, alleen trekken we dat financieel niet.. verdien meer dan mijn vriend

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

jah wat doe je idd de hele dag...zou de hele dag achter internet/msn/zw.schapsforum hangen denk ik....

Ik ga, als het ons gegund (t?) is, 2.5 dag werken. Ik werk dan op de dagen dat kris vrij is, heb een heel makkelijk beroep, en ik kan rijden wanneer ik wil.... en als mn baas ermee eens is hihi

14. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

ik ben gestopt met werken toen de kleine geboren is,
    wij hebben afgesproken dat ik thuisblijf tot hij nara school gaat, of, als het mag lukken ons tweede kindje naar school gaat.

enne je hoeft echt niet bang te zijn dat je je verveelt met zo'n ukkie hoor :D

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

@sam, nee dat geloof ik ook wel...

hoe oud is kylian nu?

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    nee sam dat geloof ik ook niet.. maar financieel trekken wij dat echt niet hoor

17. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    tsja wat doe ik, opstaan, beddengoed uit t raam hangen, ontbijten, wassen en aankleden, was in de wasmachine gooien, stoffen en stofzuigen, wc schoonmaken, bed opmaken, keuken opruimen, tussen de middag komt mn vriend brood eten thuis, en dan smiddags doe ik booschappen, zet ik het avondeten klaar en dan ben ik klaar met huishoudelijke dingen dan ga ik even naar de zaak van mn vriend kijken hoe t daar is en blijf ik daar weleens hangen om op te ruimen en te helpen of ik ga even naar mn moeder/schoonmoeder/oma/schoonoma/buurvrouw/vriendinnen etc. en ik fitness 2x in de week en pilates 1x in de week.
    EN dan zit ik natuurlijk tussendoor ook nog op dit forum haha!
    je zou denken als je vrij bent dat je je iedere dag verveelt maar kom vaak uren tekort op een dag...

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    denise, ik doe minder op mijn werk ;)

19. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

kylian word in juli alweer 2, en is lekker druk en bewegelijk dus die houd je wel bezig.
    maar wel erg leuk.

financieeel is het idd soms geen vetpot, mara ben toch liever bij mijn manneke en we redden het en tot nu toe kunnen we kylian alles geven wat we willen en das het belangrijkste he ;)

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

@denise...tjah...jah...idd...je doet meer dan mij op een dag... haha

@sam...lekker ventje joh, op die foto in je album, dat vind ik beter dan rijk zijn hoor! Een op en top verwend kind is ook niets! (ik kan het weten, ben tot op het bot verwend hihi)

Share This Page