Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Super Shaartje! Aan de klus.....

2. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Wat ik me afvroeg!

Zou je na een MK zwanger kunnen worden zonder Clomid?

Het zou natuurlijk fijn zijn, maar is dit mogelijk als je normaal Clomid nodog hebt?

Had vandaag een heel klein beetje bloed, ben benieuwd of het iets is.

We zien het ook wel.

Groetjes en een fijne dag allemaal Cindy

3. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Cindy: als je zonder clomid wel af en toe een eisprong hebt gehad, dan is het niet onmogelijk om dus ook zwanger te raken zonder clomid. Na een zwangerschap/MK heeft de hele hormoonhuishouding een flinke optater gehad, dus is het niet onmogelijk dat je dan een keer een eisprong krijgt (en dus zwanger raakt).
    Vrouwen lichaam blijft een onvoorspelbaar ding...

Chrizzzy

4. bengel

bengel Niet meer actief

wij ver kopen onze seat cordoba, diesel uit 2000...Maar we moeten nog heeel even doorsparen, dat wordt na de zomer pas...
    Hij heeft pas 140000 gelopen, en das weinig voor diesel

Hier weet ik effe niet hoe ik me moet voelenL
    FM gehad; dag 9 eiblaasje 10 mm..is netjes...daar voel ik me goed over
    Maar..vorige maand was ws geen goeie eisprong geweest...Daarh ad ik op dag 9 ook al eiblaasje van 27 mm..ging ook veel te snel..
    Ik moet dinsdag weer om half 11.rottijd...maar wat moet dat moet...nu maar hopen dat ie in ieder geval de 14 mm redt, dan groeit ie wel weer door... oh ja en ik had volgens haar vorige maand gewoon pregnyl moeten hebben (waar ik bijna om gebedeld had, maar niet gekregen)...denk dan ook dat ik dat deze maand wel zal krigjen

We zien wel
    Ga werken
    Fijne pasen, ben denk ik dit weekend weinig online..mooi weer, erop uit!
    Daniella

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

@bengel...jemig meid.... das baluh! Denk dat je vriendje idd ff eerst moest afkoelen..... Maarre als ik het zo hoor, en je mag 1 keer per jaar je schade gewoon zo laten repareren en het kost maar een paar centen. dan zou ik het uit mn eigen zak betalen. Stel je vriend of jij rijdt een wat grotere schade (bijvoorbeeld) dan kun je dat altijd nog doen, toch?

@chrizzzy, hopen dat het doorzet! Enne wel blijven kijken he? Kom vandaag vast nog wel eens langs met de vrachtauto, moet van 12 tot 4 rijden.

@maritt... jezus wat een muts die assistente zeg...tot 28 april wachten! das nog een hele maand! Wel beter, dat je dinsdag evt kan langskomen....

@mj...denk dat ik weet over wie je het hebt.... esther en ik hadden het er nog over op msn...maarre wil je me ook ff pb'en alsjeblieft :D

@shaar....2 eitjes!.!.!.! broedkipje!

@cindy...geen idee...ze zeggen dat je na een mk extra vruchtbaar bent,maar of dat ook voor ons zo is?

6. bengel

bengel Niet meer actief

ja mj, wie wie?pb me ook effe hihii

7. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Denise moest toch vanmorgen naar de gyn?

8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Jah Dieseltje, klopt, om 8.20 volgens mij, ben benieuwd....

Wendy al geweest?

Shaar, 2 eitjes... goed hoor, ik heb er altijd maar 1, maarja misschien omdat het pasen is ofzo ;)

MJ... waar blijft die PB nou? Denk dat het inderdaad over degene gaat waar Wendy en ik het al over hadden, maar misschien is er nog wel iemand.

Nog... 3 uurtjes en een beetje--------> Weekend

9. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ik wil ook weten wie het is dussss ook mij ff een PBtje sturen!

Ik ben vanmorgen idd naar de gyn geweest maar er was geen verandering helaas pindakaas, mijn steekjes zullen wel iets anders zijn geweest maar in ieder geval geen actieve eierstok. Ik heb een formulier meegekregen en moet dinsdagmorgen voor half 9 bloed af laten nemen voor CITO test weet iemand wat die inhoud? Ze prikken op Oestradiol en LH voor die test en daarnaast ook op progesteron voor de zekerheid maar moet er niet vanuit gaan dat daar nog wat uitkomt. Er staat op het bloedprikformulier:

Endocrinologie
    -Oestradiol (IVF)
    -LH (IVF)

heeft iemand dit eerder gehad? Ze belt me dan dinsdagmiddag met de uitslag en waarschijnlijk mag ik dan meteen beginnen met provera en dan 150mg clomid. BAH! Ik wil niet meer... ik wil ook niet prikken niet voor het prikken ofzo en ook niet voor het geld, maar het is toch hardstikke duur en dan zul je net zien dat dat ook niet helpt bij mij en dan is het weggegooid geld. Niet dat ik me nou zo druk maak om het geld want ik wil heel graag een kind maar gewoon alles bij elkaar ik wordt er een beetje moedeloos van. Ik probeer me sterk te houden voor me vriend want die kan het niet aanzien als ik verdrietig ben dus ben meteen naar mn buurvrouw gegaan toen ik thuiskwam had me in de auto groot gehouden en ik had een zonnebril bij me dus dat is ook altijd wel lekker om je achter te verstoppen maar bij mn buurvrouw kwam alles er weer uit. Zal me de komende weken wel weer kut blijven voelen totdat ik weer me clomid mag slikken dan krijg ik weer een beetje hoop. En aan ieder nadeel zit een voordeel: ik kan dit paasweekend in ieder geval lekker een paar drankjes pakken!

O ja ook net toch maar even een ovulatietest gedaan was ook niks.

Ik kan gewoon niet geen kind(eren) hebben, vanaf dat ik klein was wil ik ze al ik zou me geen leven zonder kunnen voorstellen ik weet dat ik het niet moet opgeven maar pfffff ik zit er ff doorheen

liefs, Denise

10. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    ah Denise, wat ongelooflijk balen!
    Ik weet niet wat die CITO inhoudt, nooit gehad.
    Probeer niet te lang in de put te blijven zitten, daar schiet je ook niks mee op....
    Er zijn nog zoveel mogelijkheden.
    Ik weet dat het makkelijk gezegd is hoor....... Koppie op he?

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ik heb een beetje gegoogled maar volgens mij betekent CITO alleen dat het met spoed getest moet worden... laten we maar hopen dat dat het enige is wat het betekent...

12. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Aaaaaah Denise... wat klote!

Geef de moed niet op he, de tijd gaat zo snel, voor je het weet heb je weer last van opvliegers door de clomid.

Liefs, Esthertje

13. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    1E RONDE CLOMID
    Cindy: 19 januari begonnen met Provera, nu 1e ronde Clomid. Aangeslagen, heb op 14 februari een eisprong gehad!!
    Mistimon: vorig jaar maart gestopt met de pil, januari eerste menstruatie. PCO vastgesteld, 1e ronde clomid 50 mg, deze slaat waarschijnlijk niet aan

2E RONDE CLOMID
    Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd.
    Nu 75 clomid.
    Alies : Start 6/3 met Clomid 100 mg
    Denise: PCO 1e cyclus: 210 dagen 50mg niet aangeslagen en 100mg ook niet, dinsdag 10/4 bloed laten prikken en dan krijg ik 'smiddags een telefoontje van de gyn of ik weer aan de provera mag beginnen en dan begint het hele circus opnieuw maar dan met 150mg clomid
    Kreeftje1984: Helaas 26 maart de duivels op bezoek gekomen, Woensdag 28 Maart beginnen met 2e ronde clomid.
    Woendsag 4 April naar het ziekenhuis voor de inwendige echo...

3E RONDE CLOMID
    Cede: 150 mg Clomid deze ronde,werkt het niet, dan LEO behandeling, overtollige eiblaasjes worden dan operatief weggebrand. Heb een dijk van een PCOS en heb kijkoperatie gehad. Geen eisprong te bekennen en menstruatie wordt opgewekt dmv Primolut.
    French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld.
    zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed.
    clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid
    Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december, eisprong!. 2e ronde geen eisprong. 3e ronde 150 mg clomid, eisprong op 15 maart eisprong gehad.
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. Ronde 2: 50mg slaat niet meer aan. Nu 100mg Clomid.

4E RONDE CLOMID
    Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid
    Jody :[/color] in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde. Snotverdikkie weer niks! 22-01 start ronde 4 alweer. *zucht*
    Marit: okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. 2e ronde 100 mg, CD 24 een eisprong (fm) /3e ronde 100mg CD 24 eisprong (temp). Nu ronde 4 met 100mg.
    Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari, mislukt. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg. Helaas eitje gemist. 01-03 beginnen met clomid 100 mg. 18-03 2e IUI, mislukt.
    Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. PCO, 26 mrt begonnen met ronde 4.

5E RONDE CLOMID
    [
    Esthertje80 : 5eronde clomid 2e keer 100 mg, vorige cyclus 31 dagen. rond 9 maart terug bij gyn komen.
    Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. vorige ronde 150mg geen eisprong. Nu weer 150mg, maar met metaformine. Eerst duphaston om de duivels op te wekken.
    MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies.Duidelijk PCO. Begonnen met clomid 50 mg daarna 100mg. 150 mg clomid + metformine, hopen op weer een super ei.

6E RONDE CLOMID
    Bengel. 4e keer 150 mg, vrijdag 6 april 1e FM

7E RONDE CLOMID
    Patje20 : 7e ronde clomid, 1e IUI mislukt, op naar de 2e
    Sam mv kylian ;PCO, 7e ronde clomid. 100mg nog steeds.

8E RONDE CLOMID
    Katrien Duck / Danielle: Op 5 april beginnen met primolut, bij menstruatie beginnen met 150 mg Clomid. 4e kuur na miskraam.

21E RONDE
    Annika: menopur

1E RONDE HORMOONSPUITEN
    french: clomid 50mg t/m 150mg werken niet.
    nu puregon spuiten 50ie....5 maart prikcursus en dan zelf prikken

PAUZE
    Moon85: April 06 gestopt met pil, geen eisprong, 2x MK in 6 maanden, 50mg clomid

NOD
    Sam: ???volgt nog
    Esthertje : 26 maart??? ?!?!?
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Smurfin: : afwachten...
    MJ: : 8 mei???
    Marit: NOD 17 april
    Bengel/Daniella: NOD 30 maart
    Wendy : NOD 23 maart
    Denise: voorlopig nog niet aan de orde
    Patje : NOD uuuuuuuuuuhhhhhhhh 6 mei???

Zwanger
    Jody
    Dieseltje

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ bengel

Lekker balen meis.
    Maar ja kon jij toch ook niks aan doen.

@ Cindy

Sja het kan... ik begin me toch ook sterk af te vragen.
    Borsten doen ook weer beetje pijn...

@ denise

LH is wat aangemaakt word voor een aankomende eisprong geloof ik.
    Anders even GOOGLE ;)

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ mj
    Wie wie?

Wat een rust hier!
    Ik heb net 2 kilo vlees gemarineerd.
    Jammie!
    Is voor pasen hihi...

16. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Zo.. mijn laatste uurtje is in gegaan!

2 kilo vlees... zo zo.. wat ben jij van plan?

wanneer ga je weer testen moon?

17. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    WAUW IK HEB EEN EI!
    BEN HELEMAAL DOOR HET DOLLE HEEN!

sate maken haha

18. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Klusse! ;)

19. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Mooooooooon! Super zeg, gewoon helemaal uit jezelf?

Klussen maar dan he! Succes

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hmz ja maar is eigenlijk niet de bedoeling zwanger te worden haha.
    Maar ik weet het nu niet.
    Misschien gebeurd dit maar 1x en het was beter zwanger te worden zonder hormonen.
    Dus denk dat ik niks tegen mannetje zeg en wel zie wat het brengt.
    Dus meisjes niks op msn er over zeggen!

Deel Deze Pagina